Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

720p vai 1080p HDTV ?

Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Ludson sanoi:
Jooh sain kyllä nyt toimimaan, sellain Kloonina, että molemmat näyttävät samaa kuvaa samoilla resoluutiolla ja asetuksilla. Koitin tuota dual viewiä, että olisin muokannut televion kuvaani isompi resoluutioseksi, mutta sitten jostain syystä näytöt sekoavat täysin... En tiedä mistä johtuen..
Dual view tarkottaa kahden näytön yhtä työpöytää periaatteessa... Eli jos laitat sen päälle, voit viedä hiiren toiseen näyttöön vetämällä sen edelliseltä näytöltä ulos. Pitäisi pompsahtaa seuraavassa esiin. Voi käyttää siis helpommin ohjelmia vaikkapa töissä...
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Psyko sanoi:
Miten, kun ei ole härpäkkeessä numeroita?

Kolmiostako nyt tulee se valikko esiin leffassa. Siellä on myös nuo numerot olemassa. Sieltä näpyttää vaan 7669.
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Pibe sanoi:
Dual view tarkottaa kahden näytön yhtä työpöytää periaatteessa... Eli jos laitat sen päälle, voit viedä hiiren toiseen näyttöön vetämällä sen edelliseltä näytöltä ulos. Pitäisi pompsahtaa seuraavassa esiin. Voi käyttää siis helpommin ohjelmia vaikkapa töissä...
Jooh, mutta näytöt sekoavat aika totaalisesti, pikakuvakkeet katoavat yms...
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Ludson sanoi:
Jooh, mutta näytöt sekoavat aika totaalisesti, pikakuvakkeet katoavat yms...
Ei minulla, vaikka on XP home käytössä. Pikakuvakkeet pysyvät ensisijaisessa näytössä ja toiseen voi raahata mitä haluaa.
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Psyko sanoi:
Ei minulla, vaikka on XP home käytössä. Pikakuvakkeet pysyvät ensisijaisessa näytössä ja toiseen voi raahata mitä haluaa.
jooh, mutta minulla sekoaa D:
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

XShava sanoi:
Kolmiostako nyt tulee se valikko esiin leffassa. Siellä on myös nuo numerot olemassa. Sieltä näpyttää vaan 7669.
Kiitos X!
Nyt tämmöinen hölmö ehdotus. Voisko jouku ottaa siitä Bondin testikuvasta valokuvan ja postata tänne, kun en sitä itse pääse tarkistamaan? Pleikkari on nyt pari viikkoa rojun keskellä pannassa, enkä pääse siihen käsiksi. Testikuvan haluaisin nähdä sen takia, että uusi näyttölaite tulossa ja kiinnostaisi tietää, että tarviiko erillistä testikuvaa alkaa metsäsätämään netistä tai kaupasta, vai pärjääkö tuolla Bondin kuvalla?:confused:
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsisi vaivaa sen verran nähdä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Psyko sanoi:
Asetuksissa sitten vikaa.
Ehkä näin.






Kysyisin nyt (Lg:n 32 tuuman omistajilta) tai miksei muiltakin, jos tietävät, että minkälainen johto tuohon audion siirtämiseen pitäisi hankkia, kun tuossa on, että Audio in(RGB) ja yksi johdon paikka.
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

pziuz sanoi:
Nyt tämmöinen hölmö ehdotus. Voisko jouku ottaa siitä Bondin testikuvasta valokuvan ja postata tänne, kun en sitä itse pääse tarkistamaan? Pleikkari on nyt pari viikkoa rojun keskellä pannassa, enkä pääse siihen käsiksi. Testikuvan haluaisin nähdä sen takia, että uusi näyttölaite tulossa ja kiinnostaisi tietää, että tarviiko erillistä testikuvaa alkaa metsäsätämään netistä tai kaupasta, vai pärjääkö tuolla Bondin kuvalla?:confused:
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsisi vaivaa sen verran nähdä.

Tokkopa sinä muuta tarvitset, ellet ole sitten joku hifisti nörtti. Eikä tuolla normaali ihminen oikeastaan näe kuin, että onko kaikki kunnossa. Ajaa musta saman asian, kun TV1 testikuva, tuossa vaan sama homma useammassa ruudussa.

Itse kun tolla yritin fiksuna säätää, niin sai Rainbow Six: Vegasin testikuvalla säätää uudestaan kohdalleen. Eli jos sulla ei ole silmää hommaan, niin aivan sama miten säädät sama lopputulos. tolla testikuvalla näät vaan että telkka muuten kunnossa kun testikuvan viivat näkyvät suorina jne.
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

XShava sanoi:
Tokkopa sinä muuta tarvitset, ellet ole sitten joku hifisti nörtti. Eikä tuolla normaali ihminen oikeastaan näe kuin, että onko kaikki kunnossa. Ajaa musta saman asian, kun TV1 testikuva, tuossa vaan sama homma useammassa ruudussa.

Itse kun tolla yritin fiksuna säätää, niin sai Rainbow Six: Vegasin testikuvalla säätää uudestaan kohdalleen. Eli jos sulla ei ole silmää hommaan, niin aivan sama miten säädät sama lopputulos. tolla testikuvalla näät vaan että telkka muuten kunnossa kun testikuvan viivat näkyvät suorina jne.
No lähinnä noihin väribalansseihin tuota kaipailen.
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Miggou sanoi:
Jos on varaa pistää hieman reilummin, niin hanki kerralla hyvä: Edelleen suosittelen Samsungin LE40M87:aa. www.mareks.fi

Kiitän linkistä, taidan laittaa itsekkin tuollaisen, kun seuraava tili saapuu :p
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

jujze sanoi:
Kiitän linkistä, taidan laittaa itsekkin tuollaisen, kun seuraava tili saapuu :p

Katso F86-malli ennen kuin tilaat. Tämä on juuri ilmestynyt, mutta jos ei kovin kiire ole ostaa kannattaa odottaa
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Kyllä rupee oleen jo juttua tässä ketjussa,laittakaa nyt muutama varteenotettava ehdotus sopivasta töllöstä ps3:n kaveriksi?Budjetti noin 1500-2000 egee.
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Juupa, oma budjetti samaa luokkaa. töllön täytyy olla 37"+ ja fullhd, mitä enemmän foorumeita katselee, sitä vaikeammaksi päätöksen tekeminen menee.
Rahaa pitäisi jäädä ps3:n myös joten tuo samppa vaikuttaa kivalta.. jos nyt sen pistäisi ensiviikolla kiltisti tulemaan sen kummemmin ajattelematta. :eek:
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

vanhoissa sampoissa on vikoja, eikä väritkään täydellisiä ole
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Nojaa.. jospa odottelisin F86 mallia. En minä mikään vaativa ole kuvan suhteen. katselen tyytyväisenä vieläkin pari vuotta vanhaa syncmaster 930BF pc -näyttöä. Television siis pitää syödä PC:ltä tulevaa fullhd resoa ja eikä halvemmat mallit sitäkään tunnu ottavan vastaan vaikka paneelissa pikselit riittäisivätkin. Itseasiassa vaihtoehtoja tuntuu olevan melko vähän..
Milloinkahan sony tunkee uudet mallinsa markkinoille?
 
Vastaus: 720p vai 1080p HDTV ?

Manix sanoi:
28 tuuman full hd -näyttö ViewSonicilta

Tarkemmat speksit

Hinta Verkkokauppa.com:ssa

Alkoi kiinnostamaan. Ei pahan hintainen ja itse näen digivirittimen puutteen plussana, kuitenkin tulee ulkoista boksia käytettyä. Ehkä hitusen pieni mutta saman kokoinen kuva tuossa on kuin minun nykyisessä putkitöllössä. :)

Eipä kai siinä digiviritintä olekaan koska tuo on juurikin tietokonekäyttöön suunniteltu näyttö, ei tv. Kuvauhde tuossa on siis 16:10 mikä jo resoluutiostakin käy ilmi eli ei kyllä mikään fiksu ratkaisu pääasialliseksi kuvanlähteeksi jos katellaan tv:tä ja pelaillaan ps3. Joutuu kumminkin skaalailemaan, koska 1080p resohan tuo ei ole vaikka näyttö sitä resoluutiota tukeekin. Kyllä tuolla hintaa jo on parempia vaihtoehtojakin olemassa. Ellei tässä nyt haeta samalla kertaa tv/ps3/tietokone käyttöön hyvin soveltuvaa näyttöä.

EDIT: ja vielä tuosta kokoluokasta. Minusta aika turha laittaa 28" Full HD näyttöön rahaa. Kuvankoko on kuitenkin niin pieni että havaittava hyöty tuosta lisäresoluutiosta on aika minimaalinen ellet katsele tuota ihan järkyttävän läheltä.
 
Ylös Bottom