Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tää on just kun Titanfall. Ilman Titaaneita.Ihan kuin olis kotiin tullut näin TF veteraanina.Katselin Mixeristä menoa ja ainakin näytti ihan hyvältä. Hahmoluokat ovat tervetullut lisäys battle royaleen. Täytyy kokeilla. Jos tässä on yhtään samaa tuntua kuin Titanfallissa, niin se on pelkästään hyvä asia. Loistava pelisarja, eikä vähiten kontrollien vuoksi.
Viestiketjuun voisi kai lisätä pc, ps4 ja xone -tagit?
https://answers.ea.com/t5/Technical...-in-apex-legends-Xbox-One-version/m-p/7421593sain xboxille asennettua mutta menu valikko ja kaikki on saksan kielellä. En löydä kielen vaihtoa menusta. onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?? pitää asentaa pleikalle ja kokeilla siellä...
sain xboxille asennettua mutta menu valikko ja kaikki on saksan kielellä. En löydä kielen vaihtoa menusta. onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?? pitää asentaa pleikalle ja kokeilla siellä...
Mulla oli konsolin kielenä Suomi kun latasin pelin ja käynnistin sen. Peli oli Saksan kielinen. Nyt vaihdoin konsolin kielen Englanniksi, silti peli on edelleen tuolla kielistä kauneimmalla eli Saksaksi...Kuulostaa siltä että jokin lokalisointiin liittyvä käpy käynyt taas. Ei ole ensimmäinen kerta kun on Saksaa havaittu suomelle asetetussa koneessa. Jos tästä taaskin kyse workaround on vaihtaa konsolin kieli englanniksi. Itse en ehtinyt peliä vielä kokeileen eilen, mutta päälle laitoin eikä ainakaan äkkiseltään Saksaa näkynyt. (minulla on siis pysyvästi englanti kielenä)