Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apex Legends

Mulla oli konsolin kielenä Suomi kun latasin pelin ja käynnistin sen. Peli oli Saksan kielinen. Nyt vaihdoin konsolin kielen Englanniksi, silti peli on edelleen tuolla kielistä kauneimmalla eli Saksaksi...

Mene "hallitse peliä" osioon asetuksissa ja tuhoa paikallinen kopio tallennuksista. Sitten uusi yritys, voi auttaa tai olla auttamatta mene ja tiedä. Itse pääsen pelin kimppuun vasta vähän illemmalla.
 
Mene "hallitse peliä" osioon asetuksissa ja tuhoa paikallinen kopio tallennuksista. Sitten uusi yritys, voi auttaa tai olla auttamatta mene ja tiedä. Itse pääsen pelin kimppuun vasta vähän illemmalla.
No täällä näkyisi jo EA:n henkilökunnan vastanneen 2min sitten että selvittävät asiaa. Eli eiköhän tuo saada piakkoin kuntoon!
 
Mulla oli konsolin kielenä Suomi kun latasin pelin ja käynnistin sen. Peli oli Saksan kielinen. Nyt vaihdoin konsolin kielen Englanniksi, silti peli on edelleen tuolla kielistä kauneimmalla eli Saksaksi...

sama homma mulla, mut silti saksaa. no pleikalla ainakin pelittää...
 
sama homma mulla, mut silti saksaa. no pleikalla ainakin pelittää...

Mene "hallitse peliä" osioon asetuksissa ja tuhoa paikallinen kopio tallennuksista. Sitten uusi yritys, voi auttaa tai olla auttamatta mene ja tiedä.

Itsellä oli lähteissä kielenä enkku ja peli on englanniksi. Todennäköisesti se kieli "lukittuu" siihen pelitallennukseen joka luodaan pelin ensimmäisellä käynnistyskerralla. Pelitallennuksen tuhoaminen on muutama napin painallus ja alle minuutin homma että ei tässä tietenkään mitään päivitystä kannata jäädä odottamaan jos haluaa englannin kielellä pelata.
 
Löytyisikö peliseuraa PS4:lle? Voi laittaa ihan kaverikutsua.

Löytyi jo aikaisemmin ihan hyvää peliseuraa yhdestä hyvin taktisesti pelaavasta jenkistä/venäläisestä, mutta ei oikein meikäläiseltä englanti tule luontevasti puhutessa. Toki ei se kotimainen välttämättä tule yhtään sen paremmin :)

Olen BR-peleissä aloittelija, mutta yritystä on.
 
Mene "hallitse peliä" osioon asetuksissa ja tuhoa paikallinen kopio tallennuksista. Sitten uusi yritys, voi auttaa tai olla auttamatta mene ja tiedä.

Itsellä oli lähteissä kielenä enkku ja peli on englanniksi. Todennäköisesti se kieli "lukittuu" siihen pelitallennukseen joka luodaan pelin ensimmäisellä käynnistyskerralla. Pelitallennuksen tuhoaminen on muutama napin painallus ja alle minuutin homma että ei tässä tietenkään mitään päivitystä kannata jäädä odottamaan jos haluaa englannin kielellä pelata.
Kielen vaihtaminen ja tallennuksen poisto ei auta. Onko sulla myös lokaatio Englanti? Itsellä se oli Suomi kokeillessa, vaikka konsolin kielen muutin lontooksi.
 
Toisen kerran...konsolin kieliasetus UK kaikille kohdille.
 
Kielen vaihtaminen ja tallennuksen poisto ei auta. Onko sulla myös lokaatio Englanti? Itsellä se oli Suomi kokeillessa, vaikka konsolin kielen muutin lontooksi.

Juu kaveri just koitti eli workaround just kuten arvasinkin: Ensin delete save, kieli englanti ja lokaatio vaikka United states. Sitten peli uudestaan tulille ja kovaa ajoa!
 
Ei tullut vielä voittoa, mutta toiseksi kuitenkin.

Partyn saa rakennettua kaverilistalta helposti. Tienaa lisää expaa kun pelaa porukoissa. Chatin ja ohjaimella tehtyjen merkkausten avulla saa nopeasti esitettyä mitä seuraavaksi. Myös löydettyjä aseita ja muita varusteita saa merkittyä tiimikavereille.

Pelasin Lifelinerilla, joka parantaa porukoita ja nostaa kilven suojassa takaisin linjaan. Sekä saa myös tilattua taivaalta varustepaketin, pitää vain tippuessaan kovaa ääntä ja paljastaa tiimisi sijainnin.

Tuo pelaajan respaaminen haudan takaa on uusi asia tässä genressä ja saatiin sitäkin laitetta käyttää. Palkitsi trophylla.

Lupaavalta vaikuttaa. Ilmainen peli ja EA:n serverit huutaa hoosiannaa..

Peli pyörii upeasti PlayStation 4 Prolla.
 
Nyt 5 tuntii pelanneena niin täytyy sanoo et tosi valmis paketti. kolmee kertaa voittoon oon vasta mennyt, mut loisto fiilis. ootan et toi soolo moodi aukee niin awot. Ootin paljon bäfää mut tää tuli ihan nurkista, tähänkö viel sais hyvät peli kaverit nii ae että
 
Kävin vähän testaamassa, skini pohjalla tässä mennään, sai kuitenkin itse valita hahmon.
Ruudunpäivitys ei ollut Pro:lla lukittu 60fps, välillä kyykkäs ihan kunnolla.

Ainiin tähän piti kommentoida, se on kyllä harmi jos PS4 Pro kohdalla on haukattu liian iso pala kakkua resoluution suhteen ja framet kyykkäilee. Olitko nostanut FOV? Siinähän on varoitus että jos ja kun nostaa voi ilmetä Performance ongelmia. Itse nostin sen 80 asteeseen, ei silmin nähtävä vaikutusta suorituskykyyn Xbox One X kanssa.
 
Itse en huomannut dippauksia PS4 Prolla, mutta kyllä niitä varmaan voi tulla vastaan. Yleensä Aksulla on aika tarkka ja luotettava silmä ollut muiden pelien kohdalla.

Solo voisi olla kiva lisä peliin, mutta varmaan tarjoaisi hieman erilaisen kokemuksen. Tiimitaktisuus jopa randomien kanssa on usein aika toimivaa ja ehdottomasti Squad-pelimuoto on hyvä ratkaisu tähän pelin alkutaipaleelle.

Soolossa sitten taas pääsisi vähän vapaammin kokeilemaan omia juttujaan ja hiomaan rauhassa omaa pelaamista vielä paremmaksi.

Tiimipelaamisen kuitenkin näen tämän pelin vahvuutena.
 
Testiin menee. Toisaalta olisi ollut hieno nähdä titaanit ja seinäjuoksut mukana, niistähän Titanfall kuitenkin tunnetaan. Ehkä liian vaikea toteuttaa battle royaleen.

Saa nähdä onko tällaiselle kysyntää, itsellä ainakin jo vähän battle royale -ähky.

itse vaan tykkään ettei oo ylimäärästä futurista paskaa
 
Tiimitaktisuus jopa randomien kanssa on usein aika toimivaa ja ehdottomasti Squad-pelimuoto on hyvä ratkaisu tähän pelin alkutaipaleelle.

Käyttöliittymäsuunnitelu on ihailtavan huippua pelissä. Siellä on jopa kiittäminen osattu bindata nappiin eli toisin kuin jossain muissa peleissä ei tarvitse nyt käyttää luovuuttaa kuten tanssia jotain ripaskaa tms. kiitokseksi siitä kun toinen antaa sulle namipaloja. Erittäin hieno homma ja kohteliastahan se on kiittää ja nyt velvollisuuden voi hoittaa ilmankin mikrofonia silmänräpäyksessä muun pelin kärsimättä. Tuo vain yksi esimerkki jossa homma on mietitty viimesen päälle maaliin saakka! Tavaroiden spottailu ja ylipäätään kaiken spottailu on tehty niin helpoksi ja luontevaksi että tästä saisi muutkin ottaa mallia.

Ei tarttunut vielä tänään voittoa matkaan vaikka aika lähellä olikin kerran, pari tuttua kaveria mikkeineen kyllä auttaa huomattavasti asiassa muttä hyvä nähdä että kiitos huippu käyttöliittymän ja UI:n kaikkine palautteineen tätä pystyy kyllä pelaamaan aikas hyvin myös randomeiden kanssa oikeasti tiimissä.
 
Ensimmäinen voitto! Tämän kunniaksi tuli craftattua skinejä ja poseerauksia ym.

Kaverilla oli jo ilmeisen kovalla rahalla hankittu heijastava puku. Tästä se mekkojen sovittelu taas lähtee. Ilmainen peli on äkkiä jotain ihan muuta. Tuli jo ennen pelejä hankittua suoraan viiden euron aloituspaketti. Ihan vain kiitoksena Respawnille.
 
On nyt useampi voitto tullu ja on todellakkin yllättävän hyvää peliä saanu aikaseksi random pelaajien kanssa. Monet pingailee tavaroita, osaa pingata vihollisia ja suurin osa pyrkii pysymään yhdessä.
 
90 FOV pelailin niin se saattoi hieman vaikuttaa ruudunpäivitykseen.

Tämä tuntuis olevan aika suora kilpailija Blackoutille. Ainakin toistaiseksi tämä pyörii Pro:lla huomattavasti huonommin kuin Blackout ja näyttää paljon suttuisemmalta, tuskinpa on korkeampi reso kuin 1080p.

Vähän jäi semmoinen fiilis että tässä ei ole välttämättä mitään herkkuja tehokkaimmille konsoleille.
 
Viimeksi muokattu:
Eiköhän se soolomuoto sieltä vielä tule. Kokeilin myös randomien kanssa ja tosiaan pelaa yllättävän hyvin. Jengi on voitonnälkäisiä ja ymmärtävät sen olevan mahdollista vain pysyttelemällä yhdessä. Sanaton viestintä toimii merkkaamalla löydöt, havainnot ja kohteet.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom