P
Poistettu jäsen 2125
Guest
Käyttäkää UK englantia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla oli konsolin kielenä Suomi kun latasin pelin ja käynnistin sen. Peli oli Saksan kielinen. Nyt vaihdoin konsolin kielen Englanniksi, silti peli on edelleen tuolla kielistä kauneimmalla eli Saksaksi...
No täällä näkyisi jo EA:n henkilökunnan vastanneen 2min sitten että selvittävät asiaa. Eli eiköhän tuo saada piakkoin kuntoon!Mene "hallitse peliä" osioon asetuksissa ja tuhoa paikallinen kopio tallennuksista. Sitten uusi yritys, voi auttaa tai olla auttamatta mene ja tiedä. Itse pääsen pelin kimppuun vasta vähän illemmalla.
Mulla oli konsolin kielenä Suomi kun latasin pelin ja käynnistin sen. Peli oli Saksan kielinen. Nyt vaihdoin konsolin kielen Englanniksi, silti peli on edelleen tuolla kielistä kauneimmalla eli Saksaksi...
sama homma mulla, mut silti saksaa. no pleikalla ainakin pelittää...
Kielen vaihtaminen ja tallennuksen poisto ei auta. Onko sulla myös lokaatio Englanti? Itsellä se oli Suomi kokeillessa, vaikka konsolin kielen muutin lontooksi.Mene "hallitse peliä" osioon asetuksissa ja tuhoa paikallinen kopio tallennuksista. Sitten uusi yritys, voi auttaa tai olla auttamatta mene ja tiedä.
Itsellä oli lähteissä kielenä enkku ja peli on englanniksi. Todennäköisesti se kieli "lukittuu" siihen pelitallennukseen joka luodaan pelin ensimmäisellä käynnistyskerralla. Pelitallennuksen tuhoaminen on muutama napin painallus ja alle minuutin homma että ei tässä tietenkään mitään päivitystä kannata jäädä odottamaan jos haluaa englannin kielellä pelata.
Ahaa okei. Missasin sun edellisen viestin aiheesta. Täytyy kokeilla.Toisen kerran...konsolin kieliasetus UK kaikille kohdille.
Kielen vaihtaminen ja tallennuksen poisto ei auta. Onko sulla myös lokaatio Englanti? Itsellä se oli Suomi kokeillessa, vaikka konsolin kielen muutin lontooksi.
Kävin vähän testaamassa, skini pohjalla tässä mennään, sai kuitenkin itse valita hahmon.
Ruudunpäivitys ei ollut Pro:lla lukittu 60fps, välillä kyykkäs ihan kunnolla.
Testiin menee. Toisaalta olisi ollut hieno nähdä titaanit ja seinäjuoksut mukana, niistähän Titanfall kuitenkin tunnetaan. Ehkä liian vaikea toteuttaa battle royaleen.
Saa nähdä onko tällaiselle kysyntää, itsellä ainakin jo vähän battle royale -ähky.
Tiimitaktisuus jopa randomien kanssa on usein aika toimivaa ja ehdottomasti Squad-pelimuoto on hyvä ratkaisu tähän pelin alkutaipaleelle.