Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lähetän koodin privana. Eikä maksa mitään.pirtti sanoi:hmm no miks ei!Meinasitko siis iha ilmasiks niitä lähettää?
Ei niitä saa lisättyä tavallisiiin accounteihin. Olisin ehkä näpytellyt ne kaikki silloin omaani?Arcane sanoi:Eikös nuo ole vanhentuneet jo? Mikäli noita saa niihin tavallisiin accoihin vielä lisättyä 2 kk ilmasta lisää, niin minullekkin voisi toki yhden numberin lähettää. Omani ovat vanhentuneet aikaa sitten.
Laitoin sulle kans eilen privaa, kun olin tuollaisesta kiinnostunut. Toivottavasti ei kerennyt loppumaan vielädasb00t sanoi:Näitä ois vielä pari jäljellä...
Niitä pitäis olla vielä muistaakseni kolme - vähintään kaksi. Jaan ne loput sen mukaan kuka ehti kysyä lappua ensin.muunisti sanoi:Laitoin sulle kans eilen privaa, kun olin tuollaisesta kiinnostunut. Toivottavasti ei kerennyt loppumaan vielä![]()
Ei oo enää.Prisoner sanoi:Mulle! Kiitos!
dasb00t sanoi:Ei oo enää.
Saku, Muunisti ja jawk: Sori, etten ole vielä lähettäny niitä koodeja. Yritän tehdä sen tänä iltana. ... Ihan oikeesti!
mahakas sanoi:Minullakin olisi yksi ylimääräinen Live trial, joten ilmoitelkaa jos kiinnostaa.