Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Absolver

Hattara

Member
9fc857cffac2b2d7e4a90f1cc2d0399d87f5ddcb.png


Julkaisupäivä: 29. elokuuta 2017
Alustat: PS4, PC (Xbox One myöhemmin)
Kehittäjä: Sloclap
Julkaisija: Devolver Digital
Genre: Action RPG, multiplayer

Friends and Foes Multiplayer Trailer:

[video=youtube;Obvt5bzLLF8]https://www.youtube.com/watch?v=Obvt5bzLLF8[/video]

Kamppailulajeihin pohjautuvaa online-mättöä tuloillaan! Itselle peli tuli ihan puskista, ja oli pakko laittaa ennakkotilaus vetämään, kun pelikuvaa näin. Pelistähän on Early Access PC:n puolella käynnissä, ja Twitchistä löytyy jo monia streameja. Sieltä katsomaan, jos kiinnostaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Absolver

Näyttää pelattavuus aika kankeelta tuon videon perusteella.
 
Vastaus: Absolver

Tätä ei juuri mainosteta missään - ellei lasketa Pleikan storen etusivua josta itse sen bongasin - koska ilmeisesti kyseessä aika pieni tiimi nolla(mainos)budjetilla.

Itse hommasin testiin koska kuulosti ihan kiinnostavalta ja alle 30 euroa hintana ei lompsaa hajoita. Koukkuna on tosiaan aika lailla Souls/ForHonor-tyylinen lähitaistelu, jota voi muokata omilla comboilla (ts. combat deck) sen mukaan tekniikoita osaa alussa ja oppii matkan varrella.

Takana noin tunti ja ensimmäinen mielikuva on "mielenkiintoisen erilainen peli, josta todella haluaisin tykätä vaikka peli itse yrittääkin kaikin tavoin olla mahdollisimman hankalasti lähestyttävä"

Enemmän pelanneet hehkuttavat kovasti taistelusysteemiä, mutta jopa näin Souls-veteraanina sen sisäistäminen vaatii kyllä melkoisesti yritystä - eikä asiaa auta lähes olematon manuaali/helppi varsinkin sen suhteen että mihin lukemattomat eri numerot ja värikkäät symbolit oikeasti vaikuttavat.
 
Vastaus: Absolver

Miten muilla toimii yhteydet? Pari kertaa kokeilleena on lagi tehnyt pelistä kelvottoman. Samaa itkua löytyy netistä helposti. Osa sanoo taas että ei ongelmaa, eli aika aluekohtainen ongelma.
Voiko jotain tehdä jos huomaa muiden varppailevan? Onnistuuko serverien vaihto vai onko automaaginen?
 
Ylös Bottom