Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ace Combat 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ace Combat 5

mcduck sanoi:
Kovin on samannäköinen ohjain tuo Saitek.. Pientä eroa näytti stickin nappien sijoittelussa olevan, mutta ihan hyvin voisi toimiakkin.. Ei ehkä kannata ainakaan uusia ohjaimia hankkia ennen kuin pääset kokeilemaan jos nuo vanhatkin kelpaisivat pelille :)

Raportoin pelin ilmestymisen jälkeen miten äijän kävi :)

<NewsFlash>

Uuden Ace Combatin PAL-versiolle kotisivut 01.02.2005

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ja Namco ovat avanneet osoitteeseen http://www.acecombatgame.com kotisivut 23.2. julkaistavalle Ace Combat: Squadron Leader -lentoräiskinnälle. Tavanomaisen materiaalin lisäksi sivuilta löytyy kilpailu, jonka voittaja lennätetään Kaliforniaan kokeilemaan siipiään SIAI-Marchetti SF.260 -harjoitushävittäjän ohjaimissa. Kaksipaikkaiseen koneeseen tulee tietysti mukaan myös lennonopettaja.

En tuolta sivuilta mainintaa löytänyt, mutta veikkaisin kilpailun voittamisen vaativan ainakin täysi-ikäisyyttä.

Nyt tätä pari päivää pelanneena voimpi sanoa että hyvä peli on kyseessä. Nätti kuin karkki. Välivideot ovat 3D ja piirros miksiä, ja homma toimii mielettömän upeasti. Aina ei edes tiedä mikä on 3D ja mikä maalattua.

Peli mekaniikka itsessään on tuttu AC4sta, mutta realismia on lisää. Ainakaan pelin alkupuolella et voi palata kotiin hakemaan täydennystä. Siipiveikot ovat älykkäitä ja tehokkaita. Koneilla on experience pisteet, tai siis killratekö se oli. Alun F-5 Tiger II hävittäjä kehittyy F-20A Tigersharkiksi (jonka joudut ostamaan), ja tämä taas kehittyy X-29 hävittäjäksi (jonka joudut ostamaan). Lentueenjohtajana myös vastaat lentueesi koneista. Eli siis ostat koneet jotka haluat, ja tehtävän alussa annat ne haluamillesi lentäjille.

Pelissä on kampanja, tutorial ja arcade. Arcade jatkaa Moebius 1sen (AC4) tarinaa, ja se on vanhaa kunnon yksin maailmaa vastaan lentelyä, tiukalla aikarajalla.

Graffa on erittäin nättiä, ja ainakaan vielä ei ole tullut vastaan frame raten tippumista. Erittäin ostettava peli. Jos Ace Combatit putoaa, ja/tai ilmasota muutenkin, tämä on aika pitkälle must have.

Enemmän tälläisiä pelejä, aivan mahtavaa. Olen ollut sarjan fani alusta asti, helppo pelattavuus, ei aiheuta harmaita hiuksia...helppo oppia... ;)

Kyllä tämä peli on pitkästä aikaa sellainen tuotos, jota todella on jaksanut pelata. parempi kuin neljäs osa kaikinpuolin.

Vaikeusastekin on noussut selvästi, Ace combat 4 oli ace vaikeusasteellakin helppo, mutta tämä tuottaa vaikeuksia jo hardillakin, ja siitä on vielä pari pykälää vaikeampaakin tasoa olemassa.
itsevarmat voivatkin aloittaa peli suoraa hardilla, normaalilla minua ei ammuttu alas kertaakaan. :p

nyt lentämään. :cool:

Erinomainen peli, ellei viime vuoden paras peli! Pelattavuus erinomainen, todella helppo omaksua, juoni mukaansatempaava, siipimiesten AI on huomattavasti parempi kuin edellisessä pelissä, he tekevät tällä kertaa pyydetyt tehtävät. Monipuoliset tehtävät kiitoksia erilaisten skenaarion ansiosta! "Yellow Squadron" kalpenee "8942nd Squadronille"! Huomattavasti pidempi kuin edeltäjänsä, lähes 30 tehtävää + haarautumistehtävät!
Musat on uskomattoman upeaa! "The Unsung War"-laulu (viimeinen tehtävä) on rinnastettavissa Resident Evil 3 - Nemesis Final Metamorphosis ja Final Fantasy 7 - One Winged Angel kanssa!!! Kertakaikkiaan upea biisi, ei oikein riitä sanat kuvailemaan biisiä! Kannattaa aloittaa heti hardista, pientä haastetta, sit muihin vaikeusasteille kun peliä on vedetty läpi ja itseluottamusta uhkuu. Itse olen vetänyt peliä 3 kertaa läpi: hard, expert ja ace. Acessa esiintyy pientä haastetta. Koneita löytyy mukavasti ja tietyt koneet kehittyvät parempaan malliin.
Ehdottomasti pakko-ostos jos tykkää arcade-lentokoneräiskinnästä. Takaan että et tule pettymään tähän, en tiedä sit pal-version käännökseen. Jos löytyy japaninkielelle optio, suosittelen ensin englanninkielen dubbia ensin, ei-japaninkielen taitajille saattaa esiintyä ongelmia pelitilaanteen aikana kun kaverit ja vihut heittävät kommentteja ja tärkeitä kysymyksiä taistelun aikana ja samalla pitää keskittyä itsetaisteluun. Sit kun peliä on vedettyä muutaman kerran lävitse, kannattaa testata toista optiota. Mitä tulee englanninkielen dubbiin, laadukasta. En ole vielä kyllästyny peliin, mm.MGS3 ja GTA: SA tullu ja menny:)

Tehtävä:8492nd suoritettu!

Pidin tehtävää 18B:tä (8492nd) lähes mahdottomana vetää läpi ace-tasolla! Huh huh! ihan hullun vaikea, ohjuuksia satelee joka suunnasta. Mut on ammuttu alas ties montako kertaa että sormet ei riitä laskemaan. Vihut käyttävät ilkeitä aseita siinä tehtävässä, qaam ja xlaa ammutaan reippaita määriä! Päättäväisellä mielellä sinnittelin ja tiputin koneita aika mukavasti kunnes mission accomplished iski ruutuun :D woohoo!!! Pelin ehdottomasti vaikein tehtävä on vihdoinkin suoritettu!
Sen kunniaksi kuunnellaan * Ace Combat 5: The Unsung War OST - The Unsung War* :cool:

Eipä vielä tätäkään ole tullut hankittua vaikka onkin kaupoissa jo tovin ollut. Mitä olen lukenut hakkaa nelososan mennen tullen, joka oli jo mielestäni loistava. Tämä ja motogp 4 ostos koriin :D ps. nelonen tosiaan oli liian helppo

Help!!!

Minulla on tuo kyseinen peli ja olen siinä helposti edennyt mutta eräänä päivänä eteeni tulikin ongelma nimittäin tehtävä 15 WHITE NOISE. jossa Nagase (Edge) on tippunut maahan ja viholliset tietenkin yrittävät niitata hänet eli mtä teen aikaraja on vain 7.00 minuuttia joten ei siinä paljon ehdi... joten A.P.U.A

Vastaus: Help!!!

Lentotunteja kertyny lähes 40 tuntia :cool: Kaikki koneet ostettu ryhmälle paitsi "yhtä konetta" löytyy vain yksi, pengar växer inte på tre.

jontus sanoi:
Minulla on tuo kyseinen peli ja olen siinä helposti edennyt mutta eräänä päivänä eteeni tulikin ongelma nimittäin tehtävä 15 WHITE NOISE. jossa Nagase (Edge) on tippunut maahan ja viholliset tietenkin yrittävät niitata hänet eli mtä teen aikaraja on vain 7.00 minuuttia joten ei siinä paljon ehdi... joten A.P.U.A
Ilkee kenttä mullekin ekalla kerralla. Nagasen paikantamiseen on tunnistin keskellä ruutua, mitä tiheämmin palkit menevät toisiinsa (nopeampi piippaus), olet oikealla raiteilla. Lennä Nagasen luokse, etsintä keskeytyy kiitoksia vihollisen tutkahäirintäkoneelle, ammu se alas. Jatka paikantamista, kunnes kuulet Edgen sanovan "Blaze!". Lennä mahdollisimman nopeasti oikea alakulmaan mis pelastuskopterit on!!! Tuhoa IT-tykit ja helikopterit, jotta pelastuskopteri välttyy iskuilta. Tuhoa ne kaikki ja myös samalla vihukoneita. Seuraa kopteria Nagasen luokse, tuhoa lisää vihuja kunnes kopteri noutaa Nagasen ja mission complete!

Eli tossa kannessahan väitetään että koneita on yli 50. Mutta olen 15 tehtävässäja koneita on auki 15. Eli miten kaikki koneet voi saada??? Vai pitääkö ne laittaa koodilla mutta en kyllä itse ole löytänyt koodeja kyseiseen peliin??? APUA!!

jontus sanoi:
Eli tossa kannessahan väitetään että koneita on yli 50. Mutta olen 15 tehtävässäja koneita on auki 15. Eli miten kaikki koneet voi saada??? Vai pitääkö ne laittaa koodilla mutta en kyllä itse ole löytänyt koodeja kyseiseen peliin??? APUA!!
Oho! ollaanpas täällä hätähousuja:D Olet vasta pelin puolessa välissä, ja kaikkea pitää saada tässä vaiheessa? Eikö ne parhaimmat kalusteet tule vasta pelin loppuvaiheessa? :p Asiaan, pelissä on tosiaan yli 50 lentokonemalleja. Yhdessä merkissä voi olla useita eri versioita mm. SU-27 koneen lisäksi SU-2x/3x perheeseen kuuluu SU-32, SU-35 ja SU-37 :cool:
Ja miten koneita saadaan? tietyt haarautumistehtävät (kolikon vippaus) ja sen suoriutettua uusia koneita ilmestyy varastoon, tietenkin maksua vastaan. SU-27-koneen perhettä voi päivittää kovempiin kalibeeriin pelaamalla mahdollisimman paljon kunnes "tuhomittari" täyttyy ja uusia on valmis ostettavaksi. Koneiden päivitysmahdollisuuden huomaat konehallissa, tsekkaa palkit konemallissa, yksi palkki, ei päivitysmahdolisuus. Useampi palkki, useampi päivitysmahdollisuus.
Mitään et saa ilmaiseksi, paitsi yhdessä tehtävässä on tarjolla 4 F-xx-perhettä! Jos haluat kerätä, gotta catch em all, sun täytyy vaan pelata PALJON! yli 33 tunnin session jälkeen sain kaikki koneet jokaiselle miehistölle (4 per malli), paitsi "yhtä konetta" löytyy vain yksi :rolleyes:
Ja lopuksi, unohda noi koodit ja sun muut härpäkkeet, ja peliä!

ok. läpäisitkö pelin ja keräsit "tuhomittarit" täyteen free missioneissa vai pystyyko niissä???
JA miten siinä tehtävässä 15 voi suojella helikopteria ... niitä vihollisia on yli 100. Mitkä koneet siihen kannattaa valita ja onko siihen jotain hyvää taktiikkaa.
toisi tulla mun läpi peluu yritys päätepisteeseensä :( :( :( :( :( :( :(
HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!

Viimeksi muokannut moderaattori:

jontus sanoi:
ok. läpäisitkö pelin ja keräsit "tuhomittarit" täyteen free missioneissa vai pystyyko niissä???
JA miten siinä tehtävässä 15 voi suojella helikopteria ... niitä vihollisia on yli 100. Mitkä koneet siihen kannattaa valita ja onko siihen jotain hyvää taktiikkaa.
toisi tulla mun läpi peluu yritys päätepisteeseensä :( :( :( :( :( :( :(
HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!!
Kun peliä on vedetty läpi, valikkoon ilmestyy free mission ja new game +, rahat ja koneet säilyy uudessa pelissä. Vasta 5. kerralla aloin pelata free missionia ja täyttämällä mittarit.
Nyt en muista minkä koneen saa, F14? SU-27/F-15? Minkä tehtävän teit 11. tehtävässä, lentokentän suojelu vai kaasuiskun neutralisointi? Jommasta kummasta tehtävän suoritettu saat kyseiset koneet. Taas asiaan, "Blazen!" jälkeen lennä oikea alakulmaan, tuhoa helikopterit SAAM:illa, maakohteet ohjuksilla ja konekiväärillä. Helikopterin lähistöllä, ala tuhoamaan kaikki maakohteet ja helikopterit!!! Ehdit tuhota ne, älä vielä keskity vihukoneiden tuhoamiseen, anna kaverien hoitaa, attack+special weapon. Kun olet hoitanu ne, helikopterit syntyy, keskity tuhoamaan MIG-31 konetta (ainakin hardilla ja vaikeimilla asteilla ne pystyy ampumaan oman helikopterin alas, en tiedä normaalista, en ole pelanu). Tuhoa lisää koptereita ja koneita, ja myös matkalla nagasen luokse! Nagasen luona, suojele kopteria ja tehtävä suoritettu! HUOM! pelissä on bugi, ainakin jenkis, vaikka olet suorittanut tehtävän, vihu pystyy vielä ampumaan sut alas :p Joten pyöri vaan ympäri. Muista käyttää SAAM:ia helikopteriin, kaukaa voit ampua ja aikaa säästyy vihukoneiden takaa-ajaamiseen.

Pääsin sen tehtävän läpi. mutta viel, mist saa uusii värei koneisiin??? :confused:
nii ja sit se valokuvaus tehtävä miten kuvan voi ottaa et se hyväksytään :( :( :( otan kuvan nii kuinka kaukaa se pitää ottaa??? :confused:

Viimeksi muokannut moderaattori:

jontus sanoi:
Pääsin sen tehtävän läpi. mutta viel, mist saa uusii värei koneisiin??? :confused:
nii ja sit se valokuvaus tehtävä miten kuvan voi ottaa et se hyväksytään :( :( :( otan kuvan nii kuinka kaukaa se pitää ottaa??? :confused:
Siinä kohdassa sulle on tullut musta väri, Razgriz. Selectiä napauta konevalikossa. Uusia värejä koneisiin saa ampumalla alas "nimekkäitä koneita", jotka ilmestyy toisella pelillä. Muistaakseni kone per kenttä, ne ilmestyy väliajoin tehtävissä.
Valokuvanotto, kaivos vasemmalla ja kuljetuskoneet oikealla, just mahtuu kuvaan. Matalalentoa ja homma hoituu.
Muista, suora kuva edestä, ei ylhäältä, eikä sivulta. Sen suoritettua, ota kuva 8942nd-koneista yhteiskuva ja eikun baanalle itään päin! Tehtävä suoritettu!

JOO nyt pitäis sit tuhota se arcbird siis mitä sille laaserille voi tehä aina joko tuhoudun tai en ehi tuhoo sitä oon saanu moottorit tuhottuu mut en enempää eli miten sen pääsee??? :confused:

Ylös Bottom