Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ace Ventura 3 (2008)

Vastaus: Ace Ventura 3 (2008)

Joo ei, ilman Jim Carreyta ei ole Ace Venturaakaan. Olisivat vaan suosiolla sitten vähän muokanneet tarinaa ja kehittäneet kokonaan uuden elokuvan, ei jatko-osaa. Varsinkin kun nämä "seurataan sen ja sen päähenkilön veljen vaimon appiukon enon lapsenlapsia" -"jatko-osat" ovat aina yksinkertaisesti niin sontaa.
 
Vastaus: Ace Ventura 3 (2008)

Naurettavaa väkisillä puurtamista. AV omasta mielestäni ihan uskomaton legenda. Ja just Jim Carreyn takia, toimii vaan mielettömän hyvin.

Tää on just näitä "sadas jatko-osa, joka kertoo veljen siskon pojan äidin tisseistä"...
 
Vastaus: Ace Ventura 3 (2008)

Hahhah, kuulostaa just joltain hömppä-lastenleffalta tyyliin Yksin kotona 4, missä on ihan eri näyttelijät kun ykkösosissa. En usko että tuo tulee ees teatterilevitykseen, suoraan alekoreihin menee.
 
Vastaus: Ace Ventura 3 (2008)

Aki Ahlroth sanoi:
Taidan olla ainoa, joka ei ole koskaan pitänyt Carreyn naaman vääntelystä.
Et ole. Minäkin olen aina inhonnut sitä. Truman Showssa ja Valehtelijassa miekkonen oli ihan siedettävä, mutta muissa tapauksissa se on aika tuskaa sitä katsella.
 
Vastaus: Ace Ventura 3 (2008)

Sama asia tehä Rambo ilman Sylttyä, tai Terminaattori ilman Arskaa. Ei mitään itua ole tehdä tuota uutta "Ace Venturaa"
 
Vastaus: Ace Ventura 3 (2008)

Aki Ahlroth sanoi:
Taidan olla ainoa, joka ei ole koskaan pitänyt Carreyn naaman vääntelystä.

Kyllä ainakin minun kohdalla toimii aivan pirun hyvin nämä Jim Carreyn hassuttelut, Eddie Murphy:n Beverly Hill`s Cop on kanssa loistava sarja. Kuitenkin nämä kaksi kaveria on minun makuun sitä parasta koomista antia.
 
Ylös Bottom