Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jaa tänään.. Otan suhun yhteyttä myöhemmin tänään kun en nyt saa keneenkään meistä yhteyttä![]()
Joo okei laita viestiä meijän klaani leaderille Grugille. jos teille käy tänää.
ID:Grugi
olit eilen laittanu mulle vistiä lauantaista, lauantaina 21.00 sopis meille 3vs3. Sovitaan lähempänä lisää. säännöt näytti iha hyvältä.
Hyvältä kuullostaa näillä näkymin..
olisin kiinnostunut tästä klaanista. kokemusta on monista peleistä olen aktiivinen ja mikki löytyy. ilmoittele jos saan paikan..![]()
Olisiko tilaa vielä yhdelle vapaa ehtoiselle miinanpolkijalle?
Olen pelannut kilzone 2:sta jo jonkin aikaa ( ilmestymisestä lähtien) ja mikki löytyy
Mä voisin alustavasti tulla tohon GT5 talli skabaan mukaan, jos vaan hyväksyt mut arriibah. NHL:ssä on jo joukkue ja MW2 en klaaniin jaksa liittyä.Onko Killzone hylätty?
Niin ja mikki löytyy ja aktiivisuutta on paitsi nyt kesällä hiljasta, mutta ei se oikeen GT5:seen mitään vaikuta.![]()
Voin ehkä tulla, ilmoittelen jos kiinnostun enemmän.
Voisin tulla, jos NHL 10 EASHL-jengii pääsee, mutta mikkiä ei löydy mutta pelikään ei ole vielä tullut, joten jos hankin mikin onko mahdollista päästä mukaan?
Kiitos kiinnostuksesta, mutta etsimme hieman vanhempia jäseniä..
Hei, täällä olisi yksi kiinnostunut yksilö. Cod4, MW2 ja GT5 klaanit kiinnostaisi, jos vain on tilaa. Ihan oikea Sony Official Bluetooth Headset löytyy.