Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[ACF] rekryää (MW2, NHL10 & GT5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arriibah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KZ2 klaani [ACF] rekryää!

jaa tänään.. Otan suhun yhteyttä myöhemmin tänään kun en nyt saa keneenkään meistä yhteyttä:)

Joo okei laita viestiä meijän klaani leaderille Grugille. jos teille käy tänää.

ID:Grugi

olit eilen laittanu mulle vistiä lauantaista, lauantaina 21.00 sopis meille 3vs3. Sovitaan lähempänä lisää. säännöt näytti iha hyvältä.

Hyvältä kuullostaa näillä näkymin:)..

tota lauantai ei käykkään meille,koska meijän yhel pelaajalla on muuta menoa just sillon, ja meijän klaanis ei ole ku kolme pelaajaa joten... ;/ mut käviskö joku muu päivä?

Ovet on taas auki uusille jäsenille.. Muutama kiinnostunut mahtuu siis taas mukaan:) Varsinkin kokeneille Taktiikko heeboille ois käyttöä;)

Piiiiiiiiiiis

olisin kiinnostunut tästä klaanista. kokemusta on monista peleistä olen aktiivinen ja mikki löytyy. ilmoittele jos saan paikan.. ;)

Olisiko tilaa vielä yhdelle vapaa ehtoiselle miinanpolkijalle? :)
Olen pelannut kilzone 2:sta jo jonkin aikaa ( ilmestymisestä lähtien) ja mikki löytyy

Vastaus: [ACF] rekryää (COD4, tulossa mm. MW2,NHL10&GT5)

Suuria kuvioita ja 'unelmia' muokattu aloitusviestiin,,LUKEKAA!:)

Kaikki kiinnostuneet ottakaa yhteyttä minuun, täällä tai pleikalla:cool:..

Mä voisin alustavasti tulla tohon GT5 talli skabaan mukaan, jos vaan hyväksyt mut arriibah. NHL:ssä on jo joukkue ja MW2 en klaaniin jaksa liittyä. :) Onko Killzone hylätty?

Niin ja mikki löytyy ja aktiivisuutta on paitsi nyt kesällä hiljasta, mutta ei se oikeen GT5:seen mitään vaikuta. :D

Mä voisin alustavasti tulla tohon GT5 talli skabaan mukaan, jos vaan hyväksyt mut arriibah. NHL:ssä on jo joukkue ja MW2 en klaaniin jaksa liittyä. :) Onko Killzone hylätty?

Niin ja mikki löytyy ja aktiivisuutta on paitsi nyt kesällä hiljasta, mutta ei se oikeen GT5:seen mitään vaikuta. :D

Kyllä olet tervetullut jos kiinnostaa. Laita vaan liittymis pyyntöprivalle ni siellä siiten lisää infoo sun muuta:D. Juu ja KZta on hylätty kiinnostuksen puutteen vuoksi.

Voin ehkä tulla, ilmoittelen jos kiinnostun enemmän.

Voisin tulla, jos NHL 10 EASHL-jengii pääsee, mutta mikkiä ei löydy mutta pelikään ei ole vielä tullut, joten jos hankin mikin onko mahdollista päästä mukaan?

Voin ehkä tulla, ilmoittelen jos kiinnostun enemmän.

Just, sullahan on se oma klaanis mitä mainostat joka ketjussa minkä löytää, mikä siinä ny mättää?

Voisin tulla, jos NHL 10 EASHL-jengii pääsee, mutta mikkiä ei löydy mutta pelikään ei ole vielä tullut, joten jos hankin mikin onko mahdollista päästä mukaan?

Kiitos kiinnostuksesta, mutta etsimme hieman vanhempia jäseniä:o..

Hei, täällä olisi yksi kiinnostunut yksilö. Cod4, MW2 ja GT5 klaanit kiinnostaisi, jos vain on tilaa. Ihan oikea Sony Official Bluetooth Headset löytyy.

Hei, täällä olisi yksi kiinnostunut yksilö. Cod4, MW2 ja GT5 klaanit kiinnostaisi, jos vain on tilaa. Ihan oikea Sony Official Bluetooth Headset löytyy.

Moro, heitäs privana vähän enemmän infoa itsestäs niin katellaas sit lisää:rolleyes:

Ylös Bottom