Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Vastaus: Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Ei oo siitä kiinni. Luin GTPlanetin foorumia niin kuulemma aika paskoja nuo Max Driven usb-muistit. Formatoin sen ny "dossin" kautta kunnolla ja käyn taas kokeilemassa, jos ei sitte toimi niin pitää käyttää isännän Kingstonia siihen asti että saa oman. No, onhan tuosta action replaysta nyt kuitenki joku hyötykin, vaikka tuo tikku on perseestä.
 
Vastaus: Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Minulla on ollut tuo AR Max Evo Edition jonkin aikaa, ja ihan hyvin on toiminut, mutta nyt yksi juttu on näköjään antanut periksi kokonaan; kun olen imuroinut uusimman Cheat-listan käyttämällä MaxDrivea (se ohjelma joka piti asentaa PC:hen että voi nopeasti ja helposti imuroida uusimmat listat) ja siirtänyt sen USB-tikusta PS2:sen muistikorttiin, niin PS2 sanoo listan aina olevan Corrupt File. Muistaakseni pari ensimmäistä kertaa lista piti vielä Uncrush:ata sen siirtämisen jälkeen, nyt sitäkään ei voi tehdä ! Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa tai ehkä ratkaisua ongelmaan ?
 
NewsFlash

DVD-aluekoodivapaus koittaa myös slim-Pleikkarille 19.10.2005

Asian Toy Source julkaisee tällä viikolla Zone Free DVD -levyn PlayStation 2:lle, jonka luvataan poistavan DVD-aluekoodit kaikista PS2-malleista. Aikaisemmin julkaistut aluekoodien ohittamiseen tarkoiteut tuotteet eivät ole toimineet uusimmilla slim-Pleikkareilla.

Zone Free DVD toimii kuten vastaavat muutkin tuotteet eli ensin konsoliin ladataan ZR-DVD, valitaan alue ja laitetaan haluttu DVD-leffa sisään. Aluekoodien lisäksi levy poistaa RGB-johdolla ilmenevän "vihreän kuvan ongelman". Noin kymmenen euron hintaisen Zone Free DVD:n pitäisi saapua eurooppalaisiinkin kauppoihin syksyn kuluessa.
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
DVD-aluekoodivapaus koittaa myös slim-Pleikkarille 19.10.2005

Aikaisemmin julkaistut aluekoodien ohittamiseen tarkoiteut tuotteet eivät ole toimineet uusimmilla slim-Pleikkareilla.

En kerkiä täällä usein pyörimään eli mitä tarkoitetaan tuolla lauseella? Eivät ole toimineet slim malleissa vai eivät ole toimineet slim mallien uusimmissa versioissa? Siis mulla esim DVD Region X toimii slim mallissa, ja toimi jo huhtikuussa, niinkuin tässä säikeessä jo kerroin... Mutta ainahan noita tarvitaan, ja jos toi on vielä halvempi niin mikäs siinä...
 
AR MAX EVO apua

Eli tarttis kysyä jotain Action Replay MAX EVO Edition omistajilta...

Haluan katsella "kotivideoitani" (juhlia ja muita) pleikkarillani, mutta en halua polttaa levyjä. Eli joku mainitsi että reality media player olisi ratkaisu verkonkautta toistamiseen.

Mitä tarkoittaa käytännössä että voin ladata sen AR max evon avulla?

Slim ps2 tuki?

Ja tarvitsee hankkia vain se 50e setti jossa on AR MAX evo ja se usb tikku?

Kiitos...
 
Vastaus: Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Mul on tullu sellanen ongelma et ku on ollu vähää aikaa päivättäny ps2 kautta sitä koodi listaa.Nyt ku yritän sitä ja oon monta kertaa kokeillu ni se kaatuu aina siin vaihees ku se alkaa hakee niit päivityksii.Pitää viel kokeilla mut osaako kukaa sanoo mikä siin vois olla?:(
 
Vastaus: Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Kyllä ps2 on ihan hirveä vaihtoehto leffojen katsomiselle, joten ostin dvd-soittimen, mutta se siitä.

Tuo action Replay2 olisi minulle varmaan hyvä ostos, koska muutenkin tykkään käyttää peleissä huijauskoodeja :p samaan pakettiinhan siis saa jo sen ominaisuuden, että pelisavetukset saa pakattua pienemmiksi, mutta onko se loppujen lopuksi sittenkään hyvä asia, koska ne savetukset pitää aina erikseen purkaa. olen käsittänyt. Jos ostais vain erillisen tarvikemuistikortin joskus ps2:elle ja sen Action replay2:en ainoastaan koodejen takia.
 
Vastaus: Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Exhorder sanoi:
Tuo action Replay2 olisi minulle varmaan hyvä ostos, koska muutenkin tykkään käyttää peleissä huijauskoodeja :p samaan pakettiinhan siis saa jo sen ominaisuuden, että pelisavetukset saa pakattua pienemmiksi, mutta onko se loppujen lopuksi sittenkään hyvä asia, koska ne savetukset pitää aina erikseen purkaa. olen käsittänyt. Jos ostais vain erillisen tarvikemuistikortin joskus ps2:elle ja sen Action replay2:en ainoastaan koodejen takia.

Tallennusten pakkaaminen ja sitten myöhemmin purkaminen erikseen jokaista peliä varten on kyllä sen verran vaivalloista, että en suosittele Action Replayn hankintaa sen perusteella. Mieluummin kannattaa panostaa isoon tarvikemuistikorttiin, joka ei ihan heti täyty. Itselläni on tällainen Max Memoryn 64 megan malli, joka on toiminut moitteettomasti:
http://www.play.com/Games/PlayStation2/GENBRW/3-/598087/Max_64MB_PS2_Memory_Card/Product.html

Action Replay ei toki ole turha hankinta, sillä on paljon muuta, parempaa käyttöä. Itse en ole huijauskoodeja harrastanut kuin joskus kokeilumielessä, mutta uusimmat Action Replay -mallit osaavat päivittää itsensä netistä varsin vaivattomasti, joten koodien käyttö on tehty helpoksi.

Omasta mielestäni oleellisempi käyttötarkoitus on tallennusten varmistuskopiointi. Action Replaylle tallennukset saa talteen kätevästi USB-muistitikulle, josta ne voi kopioida vaikka PC:lle arkistoitaviksi. Pelien aluekoodirajoitusten kiertäminen on tietysti hyödyllistä myös, ellei ole modannut konsoliaan. Uusimmassa Action Replay Max Evo -mallissa on myös kaikenlaista enemmän tai vähemmän tarpeellista oheistoimintaa, kuten PS2:n mediakäyttö ja Megadrive-emulointi, joilla on ehkä kuitenkin lähinnä kuriositeettiarvoa.
 
Vastaus: Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Ar max evo. Netistä ladatut save gamet eivät toimi :( Selittäkää yksinkertaisesti miten ne kuuluisi laittaa. Olen kokeillut jo että siirrän siihen mukana tulevalle muistitikulle www.codejunkies.com sivustolta save gamen. Laitan ar max levykkeen sisään,käynnistän pleikkarin. menen sinne valikkoon mistä voi siirtää muistitikulta save gameja muistikortille. Painan X nappulaa pelin kohdalla, painan move to memory card. Sitten menen katsomaan muistikortille että tuliko sinne se. Siellä lukee sen nimi mutta sitten sen tiedostokoko on hyvin pieni, painan uncrush niin tulee isompi. ja poistan vanhan. Mutta silti kun käynnistän pelin tapahtuu joku että save fileä ei löydy. Kiitos jos avustitte.
 
Vastaus: Action Replay -keskustelu (kaikki mallit)

Vai että tällänenki aihe on... Mietinki että missä tätä vois kysyä:
Minkähän takia Star Ocean Till the End of Time ei toimi koodeilla?
Pistän siis AR MAXin sisään, laitan koodit päälle, starttia, peli sisään, äxää, ja sen jälkeen pelin pitäisi alkaa. Mutta ei. Pelkkä musta ruutu. Voikohan tota jotenki fixata?

e: vika näemmä levyssä... Kakkoslevyn kanssa toimii.

e2: mitä helvettiä?! kerran toimi kakkoslevyn kanssa mutta nyt ei enää toimi... Musta ruutu. Saakeli. Apua?

e3: eh.. ja nyt toimi taas :?
Tyyliin joka viidennellä kerralla toimii..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom