Action replay max ja omat koodit ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Markes}
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Action replay max ja omat koodit ?

Siinä mielessä voi tehdä omia koodeja, että voi lisätä niitä sinne manuaalisesti jos oot esimerkiksi netistä löytäny jonku koodin. Mutta tietenni et voi vaan kirjoittaa että "Loppumaton elämä" ja armax sen toteuttaisi ;)

Jos on sen verran koodimiehiä että tietää/tajuaa mitä ne kaikki tarkoittaa niin voi tietysti säätää peliään aika pitkälti mieleisekseen. Esimerkiksi GT4:sen koodi, jolla saa jokaiseen autoon jokaisen osa ja kaikilla autoilla voi ajaa kaikilla radoilla, mutta sellainen todellakin vaatii vähän enemmän.

hmm... olen ajatellut että onko sellaiseen peliin kuin Monster Hunter sellaista koodeja että saisi platet (rare item) täyteen ?

Item Modifier Code
With this code ON, simply highlight an item slot in your inventory, then use the 4 codes below to increase/decrease item/amount

Tarkoittaaka tuo että minulla täytyy olla 1 sitä itemiä että voin saada sitä paljon lisää ?

Joskus tullut N64:llä leikittyä action replaylla, jossa oli ihan koodin teko moodi. Siinä vain piti osata jonnin verran soveltaa, mutta yleensä juttu meni sillein, että kun ruudulla näkyy joku arvo, koitetaan se skannata hexa-koodin seasta. Sitten mennään pelissä muuttamaan sitä arvoa (esim panokset, niin ammutaan yksi pois), jonka jälkeen annetaan koneelle käsky, että arvo on muuttunut pienemmäksi, ja näin kokeilemalla voidaan saavuttaa esim loppumattomat panokset.

Tuosta voisi päätellä, että koodin tekemiseen tarvii olla jotain tavaraa edes se yksi, että niiden arvoa voidaan modifioida (jotta koodi tietää mihin vaikuttaa), mutta mistäpä minä mitään tiedän :)

okei täytyy sitten hankkia tavaraa se 1 ja ruveta sitä sitten säätämään

Ylös Bottom