Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Advance Wars: Dual Strike

Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Tilauksessa on DVDboxofficesta ja maili kertoi sen lähteneen postitukseen jo perjantaina, pian pääsee pelailemaan (hope so) ^^

Kaiken kuulemani/näkemäni mukaan peli tulee olemaan kertakaikkisen loistava ja tulee varmasti tappaamaan meikäläisen junamatkat ja ehkä venyttämään nukkumaanmenoa aikaa vielä parilla tunnilla ^__^. Kovat on odotukset vaan eipä ole kaksi ensimmäistäkään osaa pettymykseksi osoittuneet.

Siitä vielä että mitä väliä sille on jos peli ei käytä DS ominaisuuksia täydellisesti hyväkseen? Voihan sitä tehdö muitanki pelejä DSälle, tylsäähän se olisi jos jokainen peli olisi pelkkää ruudun näpräystä :D
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Viewtiful Duck sanoi:
Tilauksessa on DVDboxofficesta ja maili kertoi sen lähteneen postitukseen jo perjantaina, pian pääsee pelailemaan (hope so) ^^

Kaiken kuulemani/näkemäni mukaan peli tulee olemaan kertakaikkisen loistava ja tulee varmasti tappaamaan meikäläisen junamatkat ja ehkä venyttämään nukkumaanmenoa aikaa vielä parilla tunnilla ^__^. Kovat on odotukset vaan eipä ole kaksi ensimmäistäkään osaa pettymykseksi osoittuneet.

Siitä vielä että mitä väliä sille on jos peli ei käytä DS ominaisuuksia täydellisesti hyväkseen? Voihan sitä tehdö muitanki pelejä DSälle, tylsäähän se olisi jos jokainen peli olisi pelkkää ruudun näpräystä :D
Niin mutta tähän se sopisi :D
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Viewtiful Duck sanoi:
Jaa eikös se käytäkkin ainakin kosketusnäyttöä? Ääni komennot olisivat tääyshin turha lisäys

Joo, kosketusnäyttöä käyttää, ei ne äänikomennot olisikaan tarpeellisia.
 
Nyt se sitten tuli, tahi siis viime perjantaina. Olen täysin koukuttunut, nukkumaanmenoajatkin venyttyy ton takia :D Hemmetti, koulussaki tulee pelailtua sillon tällön. Parempi kuin kaksi ekaa jotka nekin loistavia tosin. Uudessa on niin paljon tekemistä että huh hu.
Miinuksena mainitsen tosin sen Real-time pelin, ei hyvää tee. tekoäly on melkosen turhauttavan surkea, valtaat vihollisen HQta ni ne vetää tankilla ohi -_-' Ehkä se olis muuten liian vaikea, harmittaa myös että yhdellä kortilla voi pelata vain tuota moninpelinä, darn.
Muuten peli onkin vastannut odotuksiani ja ylittänytkin ne :D. Kampanja on mukava ja tutoriaalit selketä, uusia hahmoja tulee hyvällä syötöllä ja tekoäly pelaa, pikku virhe saattaa tappaa koko joukon muutamalla vuorolla, TAG power ratkaisee yllättävän paljon, joskaan ei sekään ellei sitä osaa oikein käyttää. Kaikin puolin hemmetin hyvä peli ja tekemistäkin riittämiin.
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Tänään tuli peli konsolinetistä tilattuna ja mitä nyt olen pelannut(5tehtävää vain) olen todella tyytyväinen, pitä vielä tutkia muita pelimoodeja jne.
Suosittelen jokaiselle ds:n omistavalle ;)
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Tiesikö kukaan täällä, että Advance Warsin etko-osia (4 kpl!) julkaistiin (vain?) Japanissa NES:lle, GB:lle ja SNES:lle nimellä Famicom Wars?
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

napsikas sanoi:
Tiesikö kukaan täällä, että Advance Warsin etko-osia (4 kpl!) julkaistiin (vain?) Japanissa NES:lle, GB:lle ja SNES:lle nimellä Famicom Wars?
Jeps, mutta ei siis toki NESsille vaan Famicomille ;) Ja AW-sarjahan kulkee Japanissa vieläkin Famicom Wars nimellä.
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Kannattaako hankkia se GBA:n ensimmäinen Advance Wars, vai tämä Dual Strike? Koko sarja on minulle entuudestaan tuntematon. Eli onko noilla jotain juonellista yhteyttä, vai onko jokainen AW ihan oma pelinsä? Ja tarjoaako "alkuperäinen" jotain mikä Dual Strikesta puuttuisi? Entä toisinpäin?


Edit: siis Dual Striken hankkiminen kiinnostaa, mutta jäänkö jostain paitsi jos en ensin pelaa niitä GBA-pelejä?
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

illu sanoi:
Kannattaako hankkia se GBA:n ensimmäinen Advance Wars, vai tämä Dual Strike? Koko sarja on minulle entuudestaan tuntematon. Eli onko noilla jotain juonellista yhteyttä, vai onko jokainen AW ihan oma pelinsä? Ja tarjoaako "alkuperäinen" jotain mikä Dual Strikesta puuttuisi? Entä toisinpäin?
Osta Dual Strike. Juonellinen yhteys löytyy, mutta... Sei merkitse oikein mitään. DSässä on paljon parempi kontrolointi systeemi, ja se on muutenkin inan parempi.
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Dual Striken jenkkiversio löytyi Lik-Sangista alta kolmenkymmenen euron ja ilmaisella toimituksella, ei tarvinnut kauaa epäröidä.

Kunhan parin viikon sisällä tulee niin hyvä on, ehdinpähän pelata muita projekteja alta pois.
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Loistava peli!

Suosittelen kaikille pelityypistä edes vähän kiinnostuneille, oli entistä kokemusta tai ei :)
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

hmm, tuntuu siltä että AW:DS oli jonkun verran helpompi mitä aiemmat AW:t :/ Vimppa kenttä meni parilla yrityksellä läpi, kun tas AW1:n vimpassa kentässä sai huolella funtsia jokaista siirtoaan...
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Itse en ole peliä edes vielä läpi mennyt, mutta moninpeli on koettu ja se rokkaa jo pelkästään yhdellä DSllä, alotettiin kaverin kanssa bussissa Fog of war kenttä ja menee vielä ainakin tunti ennenku voittaja on selvillä :D
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Viimein meni campaign läpi, joku 28-30 tuntia sain tuohonkin kulutettua. Hieno peli kyllä, Hard campaign, täältä tullaan!
Moninpeliä ei ole vielä tullut pelattua, ei edes yhden koneen, mutta jos on lähellekkään (miksei olisi) GBA:n Advance Warsin tasoista, on onnenpäivät täällä taas. Kurjaa vain kun taidan olla kotikuntani ainoa DS:n omistaja. Ei edes koululla näy... jospa saisin huokuteltua nuoret ostamaan kun itse ravaisin siellä DS kädessä ;)
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Mage sanoi:
Viimein meni campaign läpi, joku 28-30 tuntia sain tuohonkin kulutettua. Hieno peli kyllä, Hard campaign, täältä tullaan!
Moninpeliä ei ole vielä tullut pelattua, ei edes yhden koneen, mutta jos on lähellekkään (miksei olisi) GBA:n Advance Warsin tasoista, on onnenpäivät täällä taas. Kurjaa vain kun taidan olla kotikuntani ainoa DS:n omistaja. Ei edes koululla näy... jospa saisin huokuteltua nuoret ostamaan kun itse ravaisin siellä DS kädessä ;)

Ainahan voit pelata yhden konsolin multiplayta, kuten kaverini kanssa teimme. Kannattaa ottaa fog of war kenttä ;) Tunteet katossa :D
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Mage sanoi:
Ei edes koululla näy... jospa saisin huokuteltua nuoret ostamaan kun itse ravaisin siellä DS kädessä ;)

Ei kannata ottaa DS:ää mihinkään missä on ala-astelaisia tai varsinkaan sitä nuorempia. Nimim. Kokemus puhuu

P.S. Koulussani on edustus lastentarhasta abeihin (joista jälkimmäisiin minä vihdoin kuulun
:cool: ).
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

Olen ehkä viisi kertaa pelannut tätä, jokainen kerta on kestänyt noin 20 sekuntia. :p Tällä hetkellä ei vaan riitä mielenkiintoa opetella.
 
Vastaus: Advance Wars: Dual Strike

On kyllä hyvä peli! En ole pelannut AW:n aijempia osia mutta tämä kyllä "kolahti"! Kynä ohjaus sopii tähän peliin kuin nyrkki silmään, ehkä siksi että en ole aijempia osia pelannut (=> en ole tottunut ristiohjaimeen). Kamppanjan alkutaipaleella vasta olen, mutta makealta maistuu pelaaminen :)
 
Ylös Bottom