Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Äänestys: Next-gen-konsolit

Mitkä tai minkä next-gen -konsolin olet ostanut ja saanut?

  • PlayStation 5

    Äänet: 234 53,8%
  • Xbox Series X/S

    Äänet: 91 20,9%
  • Molemmat hankittu

    Äänet: 75 17,2%
  • En osta toistaiseksi kumpaakaan, vanhat pelilaitteet kelpaavat edelleen

    Äänet: 35 8,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    435
Ei ole mitään aikeita hommata uusia konsolia kun pelaaminen tapahtuu PCllä ja ainoa konsoli on PS3
 
Kummatkin hommattuna heti julkaisupäivinä. Enemmän puuhaa on ollut Series X:llä, kiitos Game Passin ja Valhallan, joka on valikoitunut sille. PS5:llä Astroboy esitteli ohjaimen kikkoja mallikkaasti ja Spidu on timanttia. Tyytyväinen kumpaankin laitteeseen.
 
Tästä taloudesta ei löydy kumpaakaan laitetta, enkä usko hommaavani kyseisiä konsoleita tulevaisuudessakaan. PC + Switch -kombo riittää mulle paremmin kuin hyvin. Nintendon tuleva konsoli toki ostetaan heti kun vain mahdollista!

Series X olis periaatteessa turha ostos, koska kaikki sille julkaistavat pelit tulee myös PC:lle, ja PlayStation on mulle ihan vieras laite.
 
Tästä taloudesta ei löydy kumpaakaan laitetta, enkä usko hommaavani kyseisiä konsoleita tulevaisuudessakaan. PC + Switch -kombo riittää mulle paremmin kuin hyvin. Nintendon tuleva konsoli toki ostetaan heti kun vain mahdollista!

Series X olis periaatteessa turha ostos, koska kaikki sille julkaistavat pelit tulee myös PC:lle, ja PlayStation on mulle ihan vieras laite.
Täälläkin odotellaan Nintendo Switch 2:sta. Toivottavasti jatkavat Switchin viitoittamalla tiellä. Switch on ollut omassa käytössä varmaan noin 80 prosenttisesti käsikonsoli ja hyvä sellainen. Kun taas tehokkaammat isoveljet ovat vallanneet telkkarin kautta pelailuun käytetyn ajan.

Kunhan tämä uusi Nintendon konsoli joskus varmistuu ja julkaistaan, niin se vaan mukaan tähän äänestykseen. :)
 
Itselläkin ihan kelpo pelikone, mutta ostin kuitenkin Series X:n julkkarina Yksinpelit ja tiettyjä nettipelejä pelaan tietokoneella, mutta 12 vuoden aikana on kerennyt saamaan niin paljon kavereita keiden kanssa pelata myös alitehoisella ja huonolla konsolilla, että eipä sitä ole poiskaan viitsinyt tiputtaa kelkasta. Nyt varsinkin uuden genin myötä alkaa myös konsolien puolelta löytyä sitä vääntöä ja 120fps alkaa yleistymään nettipelien puolella. Kauas ollaan tultu Gears 1&2 ajoista missä framerate yritti epätoivoisesti pysyä edes lähellä 30fps. Ja se on hyvä se.
 
Molemmat löytyy, Series X oli helpoo saada gigantin all access versiona ja ps5 oletin saavani vasta ens vuoden puolella mutta säkä kävi gigantin klo 9 "arvonnassa".

Aavistuksen ristiriitaiset fiilikset molemmista.. kaverit on ps puolella mutta boxi on laitteena nyt käytettävämpi ja onhan siellä Forza ja se tulevaisuuden odotusarvo.
Xbox myös tuntuu olevan kiinnostunut pelaajien mielipiteistä, kyselyjä tulee ja päivitys rinkiin pääsee jos haluaa jne.

Pleikalla taasen älyttömän hyvä ohjain ja tällä hetkellä tosiaan kaveripiiri ja pelejä jotka odottaa pelaamista kun vaan riittäisi aika.. ps5 käytettävyyden tasolla rasittava raakile varsinkin ps4 levypelien osalta..noh, josko sieltä taas patchiä tulisi.
 
PS5 on tilattu ja muuta konsolia tuskin tulee hankittua ellei Nintendo tuo jotain todella päräyttävää. PC hoitaa multiplatform pelien pyörittelyt niin paljon paremmin ettei sen valta-asemaa horjuteta. Xbox ei ole minkäänlainen vaihtoehto koska sen pelit saan pc:lle.
 
Sony + Nintendo -kombolla mennään jatkossakin, eli PS5 tulee talouteen joskus 2021. Sinänsä olisi melko sama olisiko PS5 sijalla uusin Boxi, mutta kun noihin pleikkareihin on tottunut niin mennään sillä, vaikka tämän suurempaa heimoveljeyttä en Sonya kohtaan tunne.
Juuri eilen katsoin jotain upcoming PS5 games -videota ja lista ei puhutellut + 90% peleistä olisi pelattavissa myös PS4:llä, joten sinänsä ei ole kiirus tämän sukupolven kanssa. Toki sama kuvio oli myös PS3-PS4-siirtymässä. Ja samaan aikaan onhan uusi konsoliteknologia aina sen verran kiinnostavaa, että ei tässä nyt liian pitkään näiden asioiden kanssa malta odottaa :p
 
Toistaiseksi pärjään mun PS4 Prolla, koska mulla on ollut tää vasta noin 2 vuotta ja pelattavaa piisaa vielä tällä konsolilla. Ehkä tulevaisuudessa PS5:n (levyasemallisen) hankin.
 
minulla olisi odottamassa noudota vaille uusin xbox series X en vaan tiedä haenko sen vai en
 
Ylös Bottom