Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Afrika

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Afrika [Hype]

designed sanoi:
Hiukan huolestutti kun tuon jälkeen näin sen korallisimun trailerin, jonka jälkeen tuli Fl0werin traileri, ja rupesi yhtäkkiä mietityttämään tuleeko kolmospleikkarista vain interaktiivisia näytönsäästäjiä pyörittelevä bluray-soitin olkkariin :rolleyes:
Vastaavia on tulossa kyllä muutama lisääkin.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Muutama skanni Famitsun tuoreesta numerosta. Kuvat on paljon sitä samaa, mitä nähtiin edellisessä trailerissa. Vieläkin tämä peli osaa silti verhota itsensä sen verta hyvin, ettei ihan selvää kuvaa ole päässyt syntymään, mitä tässä itseasiassa tehdään. Toiveina olisi tuohon jeepin takaosaan sellaiset, pitkäpiippuiset :D No, ehkä parempi jos pääsisi vaikka vain sivustaseuraajaksi ja pisteet ropisi vaikka parhaista valokuvista ym.

Linkki skanneihin: http://gameplanets.blogspot.com/2007/10/new-afrika-scans.html
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Nisupulla sanoi:
Toiveina olisi tuohon jeepin takaosaan sellaiset, pitkäpiippuiset :D No, ehkä parempi jos pääsisi vaikka vain sivustaseuraajaksi ja pisteet ropisi vaikka parhaista valokuvista ym.

Ei minulle ainakaan tullut tuosta jeepistä mieleenkään päästä tyhjentämään konekiväärin rullaa norsuihin, leijoniin ja muihin villieläimiin. :confused: Vai tarkoititko salametsästäjien tappamista?

Peli on varsin erikoinen ja kiinnostava, vaikka omaan pelimakuun ei osukaan.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Periaatteessa ihan rehellinen metsästyspelikin kävisi, mutta pidempiaikaista ja ehkä mielekkäämpää viihdettä olisi uskottavan villin luonnon kuvaus, jossa pelaaja on laitettu pelkän havainnoitsijan rooliin. Kovasti ovat säästelleet sanoja tästä :)
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Hiukkasen huolestuttaa, että saadaanko tästä oikeaa peliä, vai tuleeko se jäämään pelkkään hypeen, joka puhkeaa kun pelin pointti selviää.
Peliin on kuitenkin uhrattu paljon aikaa, enkä näe sille kovinkaan suurta menestystä valokuvaus-simulaattorina tms.
Toisaalta, osa pelin houkutuksesta katoaa, jos mukaan tuodaan aseet..

Ainoa tapa millä itse pelistä kiinnostuisin, olisi nimenomaan yritteliään salametsästäjän roolissa selviytyminen savannilla ja toisten salametsästäjien kanssa kilpailu avoimessa ympäristössä tms. Tiedä sitten sopisiko se pelin teemaan lainkaan, eli en kyllä pysty näkemään tätä hankinnan arvoisena pelinä mitenkään. Se pettäisi odotukset joka tapauksessa.. :(
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Tuleekohan tästäkin PS3 Eye:a tukeva peli, että voisi virtuaalisesti rapsutella savannin karvaturreja.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Tästähän voisi tehdä kaikkien aikojen realistisimman metsästyssimulaattorin. Tottakai saalis pitää myös nylkeä, suolistaa, paloitella jne. ettei mene pilalle. Mukaan voisi laittaa sitten vielä moottorisahaa, pihtejä, vasaraa sun muuta, jotta Manhunttia odottelevillekin riittää riemua.

Attenborough-simulaatiokin voisi tietysti olla mielenkiintoinen. Tehtävinä vaikkapa kuvata tiikerilaumaa kahden metrin päästä, raskaammasta videokamerasta plussaa, tahi vaimon pudonneen käsilaukun noutaminen krokotiileja kuhisevasta järvestä.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Mielestäni tähän peliin ei saisi laittaa mitään aseita. Haluan virtuaali-afrikan jossa saa seikkailla ja ihmetellä eläimiä. Ei niitä aseita ole pakko joka peliin änkeä.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Tästähän tulee kokoperheen leffojen rip-off, jossa liikutaan pikku Pekalla joka koittaa pelastaa Joe nimisen gorilla kaverinsa hirveiltä salametsästäjiltä, käyttäen TV:stä tuttuja MacGyver temppuja.

I wish :P
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Tästä ei ole vissiin kuulunut mitään alkuvuoden jälkeen. No nyt 1up kertoo pelille musiikin vääntävän hepun aloittaneen yli satajäsenisen orkesterin kanssa säätämisen. Jotain siellä siis tapahtuu :)

Lähde: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164851

By way of the Professional Musicians' Local 47 union newsletter, 1UP can confirm that Wataru Hokoyama -- a Los Angeles-based composer who doesn't appear to have worked in the videogames space before -- has recently hired a 104-piece orchestra to start laying down the symphonies to accompany Afrika, whatever it ends up being.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Ammuskelu voidaan varmasti unohtaa ja painopiste on erilaisella tutkiskelulla. Mukaan yritetään saada jotain merkittävää "luontobrändiä", jolta on ehkä voitu jo nähdä pelejä muille alustoille, ;)
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Aika hyvän veikkauksen heittänyt joku kommentoijista siitä, mitä peli voisi olla :)
Kiitos ei...

Kun minä haluan mennä Safarille, niin minä haluan olla siellä yksin, enkä miljoonan muun turistin kanssa, joilla ei ole mitään "käyttäytymissääntöjä". Ihminen kun ei osaa käyttäytyä, ellei ole pakko.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Kiitos ei...

Kun minä haluan mennä Safarille, niin minä haluan olla siellä yksin, enkä miljoonan muun turistin kanssa, joilla ei ole mitään "käyttäytymissääntöjä". Ihminen kun ei osaa käyttäytyä, ellei ole pakko.

Eiköhän siinä ole moodi, että voi yksinkin kuljeskella, ettei netissä tartte olla.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Tulis nyt jo tää peli, odotukset on kovat! Mutta pahoin pelkään että joudun pettymään, toivottavasti oon väärässä. Koska, tässä on kaikki ainekset ihan kaikkien aikojen peliin, joka tosin pystytään pilaamaan ihan jo pikku jutullakin: -kävelet savannilla tyrmäävän kauniin auringonlaskun saattelenema, kuulet kun etäällä norsut töräyttelevät, jalkojesi juuresta vilistää joku pikkulisko tuli hännän alla, ne kirahvit käyskentelevät tuolla etäänpänä, kun

yhtäkkiä lentää kauhea ufo jostain kaikki valot vilkkuen veret seisauttavan metelin myötä, ikkunasta sinua katsoo Michael Knight, joka ampuu sinua perunapyssyllä päähän ja ampautuu hysteerisesti nauraen takaisin avaruuteen. Game Over..wtf..
 
Erikoinen idea, eipä minun aikanani tämän kaltaista peliä ole ollut, korjatkaa jos olen väärässä.
---
Vähän saman tapainen peli voi olla kun tuo wiin atlant peli(missä tutkitaan meressä atlantia, en just muista nimeä), mutta voi myös olla jotain ihan eri maata
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Afrika [Hype]

Vähän saman tapainen peli voi olla kun tuo wiin atlant peli(missä tutkitaan meressä atlantia, en just muista nimeä), mutta voi myös olla jotain ihan eri maata
Forever Blue tai Endless Ocean tuo taisi olla nimeltään hieman paikasta riippuen.
 
Vastaus: Afrika [Hype]

Nostoa..
"Gameplay" videota..
Kannattaa katsoa, selvisi pelistä paljon enemmän.


Hieno peli, miten katsoi suurennuslasilla liskoja, ja ajeli jeepillä ympäri safaria. Bongasin jylhäkallion.
 
Ylös Bottom