Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aika yhdistää KonsoliFIN (APRILLIA!)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

..niin nyt sitten joku ylliksen kaikkivoipa pillipiipari on mennyt vetämään jutut bittivessasta alas. Kiva juttu.

Voisko joku ystävällisesti tunnustaa, ettei tarvitsisi nopalla arpoa kuka se on ollut. Voidaan sitten jatkaa avointa keskustelua KonsoliFINin yhdistämisestä...ja omapäisen(!) moderointipelleilyn(!) lopettamisesta(!).

Minä se olin, niin. Tuollaista ala-arvoista sontaa ei tällä foorumilla tarvitse kukaan. Jos sulla on jotain hampaankolossa, niin nähdään vaikka ihan livenä jossain ja katsotaan, että kuka on kukin. Vedän tuollaisia pikkuhippejä päihin miten päin vain, jos se turpa ei ala pysymään kiinni, tai sieltä tule jotain vähän fiksumpaa ulos. Hymy-**tun-naama.
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Jonkinlaisen yhdistämisen voisin vielä jotenkin ymmärtää, mutta unelmat PELKÄSTÄ PSFinistä saavat keskisormen nousemaan. Heil, Xshava! Ja svastikaa perään.
No eipä tarttis sitten tämmöistäkään *itun valitusta jatkuvasti kestää.
Parempi, että pistetään koko saitti paloiksi, kun ei kerran mikään ole eräille hyvä.
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Olen myös täysin yhden yhtenäisen sivuston kannalla.

Ja se yksi sivusto on PlayStationFIN. (Tai ehkä sille suunnitellut alasivut PlayStation3FIN, PlayStation PortableFIN ja Sony Blu-RayFIN)

Liityin ylläpitoon viisi (5) vuotta sitten nimenomaan PlayStationFINiin ja hampaita kiristellen olen joutunut seuraamaan Nintendo- ja Xbox-nimillä tunnettujen riippakivien mukana raahaamista. Onhan se jo tullut "Kuka vetää pisimmän korren"-ketjussa ja Oliverin uutisissa moneen kertaan todettua, kuka tämän, todennäköisesti viimeiseksi jäävän konsolisukupolven voittaa. Joten miksipä käyttää resursseja muiden konsolialueiden ylläpitoon? Totta, eihän siinä mitään järkeä ole.

Paaville ja muille nipamiehille: panoksenne on ollut ihan kelvollinen, mutta pitkällä tähtäimellä melko turha. Suosittelen vaikka jonkin blogin perustamista, jos ei meno miellytä ja motivaatio riitä pleikkarille.
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Mulla loppu kärsivällisyys, pennut saavat mennä perustamaan iki omaa hiekkalaatikkoaan, kerta näin ovat meinanneet. Toivotan Tonppalle, designedille, Paaville ja Yargolle hyviä jatkoja. Ylläpito oikeutenne on poistettu ja samalla koko pääsy foorumiin.

Xbox -porukasta suurin osa näyttäisi olevan mukana suunnitelmissa, joten porukan poistumisen myötä en aijo käyttää omaa vapaa-aikaani kyseisen osion tukemiseen. Näin ollen tulen sulkemaan XboxFIN -osion heti, kunhan Karvapallo ja Idaho kerkeävät/pystyvät muutokset tekemään. Näin ollen palaamme jäljelle jääneellä porukalla Historiassa taaksepäin ja sivusto muuttuu PlaystationFINiksi.
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Minä se olin, niin. Tuollaista ala-arvoista sontaa ei tällä foorumilla tarvitse kukaan. Jos sulla on jotain hampaankolossa, niin nähdään vaikka ihan livenä jossain ja katsotaan, että kuka on kukin. Vedän tuollaisia pikkuhippejä päihin miten päin vain, jos se turpa ei ala pysymään kiinni.
Okei. No sen verran nyysfläässiä sinnepäin että en ole hippi. Mutta veikkaampa että rauhaa rakastavana kaverina kerkiän jonkun tulppaanin tai muun optiohorsman teitin ylimaalliseen takalistoon tuikkaamaan ennenkö kerkiät edes hilpaisuasentoasi löytää. :p
Mulla loppu kärsivällisyys, pennut saavat mennä perustamaan iki omaa hiekkalaatikkoaan, kerta näin ovat meinanneet. Toivotan Tonppalle, designedille, Paaville ja Yargolle hyviä jatkoja. Ylläpito oikeutenne on poistettu ja samalla koko pääsy foorumiin.

Xbox -porukasta suurin osa näyttäisi olevan mukana suunnitelmissa, joten porukan poistumisen myötä en aijo käyttää omaa vapaa-aikaani kyseisen osion tukemiseen. Näin ollen tulen sulkemaan XboxFIN -osion heti, kunhan Karvapallo ja Idaho kerkeävät/pystyvät muutokset tekemään. Näin ollen palaamme jäljelle jääneellä porukalla Historiassa taaksepäin ja sivusto muuttuu PlaystationFINiksi.
:eek:
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Mulla loppu kärsivällisyys, pennut saavat mennä perustamaan iki omaa hiekkalaatikkoaan, kerta näin ovat meinanneet. Toivotan Tonppalle, designedille, Paaville ja Yargolle hyviä jatkoja. Ylläpito oikeutenne on poistettu ja samalla koko pääsy foorumiin. jne.

Kyllä mä vähän odottelinkin sulta jotain tällaista, mut silti: ei helvetti taas mitä touhua.
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Okei. No sen verran nyysfläässiä sinnepäin että en ole hippi. Mutta veikkaampa että rauhaa rakastavana kaverina kerkiän jonkun tulppaanin tai muun optiohorsman teitin ylimaalliseen takalistoon tuikkaamaan ennenkö kerkiät edes hilpaisuasentoasi löytää. :p

:eek:

Jumalauta, jätkä! Kohta läski tummuu. Kihisen niin kiukusta, että p*skon kohta housuihini! :mad:
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Jumalauta, jätkä! Kohta läski tummuu. Kihisen niin kiukusta, että p*skon kohta housuihini! :mad:
Otahan toveri ihan rauhallisesti, niin tarjoilen sulle sitten Muumi-limpparit kun palailet banskuiltasi. Piis aut.

Mutta joo, sen verran lapasesta on lähtenyt tämä keskustelu että vetäydyn loppupäiväksi latailemaan akkuja. Eiköhän nää solmut kai joskus sitten oikene. Cyas. -->
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Mulla loppu kärsivällisyys, pennut saavat mennä perustamaan iki omaa hiekkalaatikkoaan, kerta näin ovat meinanneet. Toivotan Tonppalle, designedille, Paaville ja Yargolle hyviä jatkoja. Ylläpito oikeutenne on poistettu ja samalla koko pääsy foorumiin.

Xbox -porukasta suurin osa näyttäisi olevan mukana suunnitelmissa, joten porukan poistumisen myötä en aijo käyttää omaa vapaa-aikaani kyseisen osion tukemiseen. Näin ollen tulen sulkemaan XboxFIN -osion heti, kunhan Karvapallo ja Idaho kerkeävät/pystyvät muutokset tekemään. Näin ollen palaamme jäljelle jääneellä porukalla Historiassa taaksepäin ja sivusto muuttuu PlaystationFINiksi.

Mitäs tapahtuu NintendoFINille:confused::confused: Ennenkin olemme hyvin pärjänneet pienellä miesvahvuudella, mutta aiotko todella jättää jäljelle pelkänPlaystationFINin? Melkosta ylimieilstä vallankäyttöä sulta XShava, tuntuu että olis vähän noussut kusi päähän tässä vuosien varrella....on tähän sivustoon muutkin nähneet vaivaa kun sinä itse, koitas nyt ajatella järjellä hommaa (jos semmosta löytyy)...
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Jumalan viesti poistettu. Säännöt täällä edelleen pätee, vaikka muutosten tuulia luvassa. t: ylläpito
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Mitäs tapahtuu NintendoFINille:confused::confused:

NintendoFIN menköön samassa rytäkässä, muutenkin aktiivisuus ja porukka joka sitä lukee vähissä. Tiputin vielä juuri ja juuri aktiivisena medena olleet jäseniksi.

Edit: SOJ, Bännitkin saa kyllä koko mestaan, ei ole ongelma.
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

No eipä tarttis sitten tämmöistäkään *itun valitusta jatkuvasti kestää.
Parempi, että pistetään koko saitti paloiksi, kun ei kerran mikään ole eräille hyvä.

Ei kai vain PLAYSTATION-sormus kiristä sormessa?
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Unohdin näköjään kuitenkin yhden tapauksen vielä. Clik, terve menoa.
Hähäh, siitäs sai.
1165866798_ps3_thumb.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Homma näköjään levinnyt vähän käsistä yhden yön aikana? Ja miksi ihmeessä tämä piti yleiselle alueelle laittaa? Hyvin sä vedät XShava; maltti olisi valttia. No ainakin ovat syyt kaikkien käyttäjien tiedossa. Olisit voinut asian hoitaa hieman sivistyneemminkin. Kumma kun et ole vielä mua banninut. Jatketaas ylliksen puolella/privassa.
 
Vastaus: Aika yhdistää KonsoliFIN

Laitetaan nyt vielä tännekin + otsikkoon varmuuden vuoksi tiedoksi, että ylläoleva draamailu on siis 100% aprillihuttua vuosimallia 2009.

KonsoliFIN kiittää jäseniään lukuisista hulppeista reaktiosta ja aidosta hämmennyksestä, jonka tämänvuotinen aprillijuksaus sai aikaan. Ensi vuonna palataan asiaan. Stick around.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom