Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aikooko kukaan ruveta pelaamaan Everquestia ?

No ei todellakaan kannata ostaa tota pelii... Sehän maksaa vuodelta jotain 120!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TsukkariKettu
No ei todellakaan kannata ostaa tota pelii... Sehän maksaa vuodelta jotain 120!

Miksi ihmeessä ei kannata hankia :p ? perustele ihmeessä mielipiteesi oletko edes pelannut Everquesta kun tuommoista heti huutelet täällä? Tiedätkö pelistä ylipäätänsä
mitään ?

Pikku vinkki testaa peliä ennen kuin alat sitä arvostelemaan
jotta sulla on jotain pohjaa puheillesi ;)

T:Cujo
 
Mäkii ajattelin käydä pelaa tota everquestia sitte ku viritän jouluksi ps2:sen nettiin. Sitte olis pari kysymystä tosta pelistä niiltä jotka pelaavat sitä.

Onko peli vaikea? esim.onko viholliset hankalia ja tehtävät?

Hyödyntääkö tuo sitä socomin mukana tullutta kuulokemikrofonia?

Sitten kun ensimmäinen ilmainen kuuakausi on käytetty, niin missä paikassa se lisä kuukaudet maksetaan? esim. tehääkö se sillee että mennää nettiin ja maksetaan sinne ja saadaan koodi, mikä syötetään peliin, millä saadaan lisää pelikuukausia vai maksetaanko se jotenkin pelin kautta? Vai miten?:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Onko peli vaikea? esim.onko viholliset hankalia ja tehtävät?

Riippuu pelitaustastasi. Jos olet aiemmin vääntänyt saman genren pelejä tai olet muuten roolipeleihin vihkiytynyt; on pelin alku helppoa. Siitä kertoo nopea lvl-tasojen kohoaminen ensimmäisten pelipäivien aikana (lvl 0-10). Vihuja vilistelee siellä täällä ja harjoitus tekee mestarin myös tällä saralla. Neuvoja tehtäviin voi kysellä muilta pelaajilta ja kotimaisen killan jäsenet saavat aivan erityisen hyvää huomiota. Olen tasolla 11 ja ensimmäiset 4 tehtävää tein vasta levelillä 10. Muuten olin noussut lähinnä mattorandomista saatujen kokemuspisteiden johdosta.

Hyödyntääkö tuo sitä socomin mukana tullutta kuulokemikrofonia?

Ei ainakaan vielä. Peliä päivitetään aika-ajoin joten mitä vain voi vielä tapahtua. Näppistä tukee, joka on itseasiassa pakkohankinta mikäli haluaa chättiä joustavasti.


Sitten kun ensimmäinen ilmainen kuuakausi on käytetty, niin missä paikassa se lisä kuukaudet maksetaan? esim. tehääkö se sillee että mennää nettiin ja maksetaan sinne ja saadaan koodi, mikä syötetään peliin, millä saadaan lisää pelikuukausia vai maksetaanko se jotenkin pelin kautta? Vai miten?:)

En osaa varmaa sanoa, mutta sinne voi antaa visa-kortin tiedot (oma tai lainattu) josta maksu lähtee ilmeisesti suoraveloituksena sitten ensimmäisen kuukauden jälkeen. Sammon Visa Electron myönnetään 15 vuotta täyttäneelle ja käyttömaksua ei nuorisolle ole laisinkaan. Kelpaa maksukorttina ainakin Xbox Livessä.

Jotain maksulappuja varmasti tulee myyntiin jossain vaiheessa. Käytännössä tämä tarkoittaa koodia joka syötetään Everquest Online palveluun.

Everquest Online Adventures on hieno pelikokemus, eräs niistä parhaimmista mitä on vastaan tullut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nisupulla

Ei ainakaan vielä. Peliä päivitetään aika-ajoin joten mitä vain voi vielä tapahtua. Näppistä tukee, joka on itseasiassa pakkohankinta mikäli haluaa chättiä joustavasti.

Mikkiä Everquest ei tule koskaan hyödyntämään.
 
perustan sen varmaan tietoon en huhuihin.Tekniikka ei sitä mahdollista vai miltä kuullostaisi jos vaikka 1000
ihmispelaajaa painaa puhenappia samaan aikaan :)

Eli Everquestiin kyllä tehdään pieniä päivityksiä niinkuin olette lukeneetkin varmaan,mutta valmiseen peliin ei enää tuon kokoisia muutoksia voida tehdä.
 
Mielestäni peli ei edes mikkiä kaipaa Chattaaminen onnistuu loistavasti näppiksen avulla,mutta jokaisellahan on ne omat mielipiteensä ja mieltymyksensä ja niitä kunnioittakaamme.

Ymmärrät varmaan minua paremmin kun ajattelet sitä että olen kuunnellut mikiin huutamista jo Maaliskuusta lähtien niin
tekee tämä hiljaisuus ihan hyvää korville ja hermoille heh :)
 
Juuh, mäkin meinaan jouluksi varmaan viritellä netin ja Everquestia pelailla. Toivottavasti siinä voi sit maksaa tolla mun Sammon Elektronilla. Mut onks se näppis tosiaan tarpeellinen? Miten pädillä kirjotus onnistuu? Ja mitäs usb näppis maksais?
 
Hitto, peli kyllä kiinnostaisi mutta maksu ei.

Ja jos luottokortti on pakollinen, maksu ei myöskään onnistu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Hitto, peli kyllä kiinnostaisi mutta maksu ei.

Ja jos luottokortti on pakollinen, maksu ei myöskään onnistu.


Taikasana on Sampo Visa Electron , jolla maksaminen onnistuu ainakin Xbox Live -pelipalvelussa ja siis todennäköisesti myös Everquest Onlinessä. Kortin saa kouraan 10 minuutin paperisodan jälkeen ja alle 26 vuotiailta ei peritä edes mitään vuosimaksuja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nisupulla
Taikasana on Sampo Visa Electron , jolla maksaminen onnistuu ainakin Xbox Live -pelipalvelussa ja siis todennäköisesti myös Everquest Onlinessä. Kortin saa kouraan 10 minuutin paperisodan jälkeen ja alle 26 vuotiailta ei peritä edes mitään vuosimaksuja.

Myös Nordean asiakkaille? En rupea pankkia mokoman takia vaihtamaan kun on rahat tuolla aina ollut ja samoin on äidilläni jonka luona nyt asun.
 
miksi sitä pankkia pitäisi vaihtaa? uusi tili sinne mitä käytät noihin...
 
Juu tämä on yksi niistä verkkopeleistä mitä meikäläinen ei tule hankkimaan.Jotkut hyvätkin pelit täytyy karsia kun raha ei riitä kaikkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Juu tämä on yksi niistä verkkopeleistä mitä meikäläinen ei tule hankkimaan.Jotkut hyvätkin pelit täytyy karsia kun raha ei riitä kaikkeen.

Juu, mutta jos RPG kiinnostaa, niin minun mielestäni kannattaa karsia jostakin muusta kuin tästä. Mutta jokainen tekee tietty omat päätökset.

Nyt noin "viikon" pelaamisen perusteella, tulen maksamaan pelistä kuukausimaksua ilomielin. Ja lopettelinkin jo tupakanpolton, niin voin hyvillä mielin käyttää ne rahat tähän ja vielä jääkin reippaasti ;)
 
En osta peliä. Peli kyllä kiinnostaa, eikä se maksuunkaan kaadu. Vaan syyni on seuraava: Pelkään, että viimeinenkin vapaa-aikani kuluisi pelin parissa. Uskon, että peli tempaisisi minut täysin mukaansa. PC puolelta olen kuullut ja lukenut, että peli on vienyt pelaajia aivan kokonaan mennessään. On kuulemma aivan mielettömän addiktiivinen maailma tuo EverQuest sen jälkeen, kun peliin varsinaisesti pääsee kiinni. Jotkut jopa mennettäneet todellisuuden tajunsa lähes kokonaan ja omistautuvat pelille täysin, ja muuta hurjaa. Jätän pelin ostamatta harvinaisesta syystä: pelkään, että pieli on liikaa mieleeni! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
En osta peliä. Peli kyllä kiinnostaa, eikä se maksuunkaan kaadu. Vaan syyni on seuraava: Pelkään, että viimeinenkin vapaa-aikani kuluisi pelin parissa. Uskon, että peli tempaisisi minut täysin mukaansa. PC puolelta olen kuullut ja lukenut, että peli on vienyt pelaajia aivan kokonaan mennessään. On kuulemma aivan mielettömän addiktiivinen maailma tuo EverQuest sen jälkeen, kun peliin varsinaisesti pääsee kiinni. Jotkut jopa mennettäneet todellisuuden tajunsa lähes kokonaan ja omistautuvat pelille täysin, ja muuta hurjaa. Jätän pelin ostamatta harvinaisesta syystä: pelkään, että pieli on liikaa mieleeni! :)

Kieltämättä puhut 100% asiaa ja itsekkin tuon huomasin. Perjantaina tuli pelattua 4 asti yöllä. Toiset taisivat vielä jatkaa.

Heräsin 10 aikoihin Lauantai aamuna ja sanoin vaimolleni että menen vähäksi aikaa pelaamaan. Olin siis ihan tosissani, että pelaan johonkin puoleenpäivään asti. No lopettelin pelaamisen siinä 1-2 aikaan yöllä. Tosin käytin koiraa lenkillä pariin otteeseen päivän aikana ;)

Sunnuntaina sitten tein vähän kotihommia ja illalla(vihdoin) pelasin muutaman tunnin. Eilen taas pelailin töitten jälkeen puoleen yöhön asti.

No tänään nyt vielä vähän pelaan töitten jälkeen, sitten voisin yrittää pitää taukoa. Tai tätä menoa jään koiran kanssa kaksin ;)
 
Vakavaa addiktiota. XShava, muista että onhan sinulla sitten aina EverQuest ;)

Minuakin alkoi tässä pelottamaan, miten kävisi opiskeluidenkin (jotka vievät paljon kallisarvoista aikaani) kanssa, kun minä vain seikkailisin EverQuestissa, pelaisin peliä, joka ei koskaan lopu??

Muuten kyllä kiinnostaa EverQuest, eli samoilla linjoilla olen rudyn kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo, kysyin omalta tyttöystävältäni läpällä, että pitäiskö ostaa Everquest? Rupes melkeen itkemään ja sano, että se(KIN!) on lukenu artikkeleita siitä, kuinka ihmiset ovat seonneet peliin täysin ja menettäneet PELIN takia (!) perheensä, työpaikkansa jne! Yritin suhtautua asiaan huumorilla, joka ei tosin onnistunut. :p Sanoi, että jos ostan kyseisen pelin, saat pelailla peliäsi aivan omassa rauhassa, yksinäsi. Lisäsi vielä, että mielummin alat vaikka larppaamaan, kuin ostat pelin! :p (Minulla ei ole mitään larppaajia vastaan!:) ) Eli olen päätökseni tehnyt!
 
Tarviiiko tohon kuinka nopee nettiyhteys vai kuinka useasti esiintyy hidastumista ja pätkimistä. Ku mul on 256 nopeuksinen, että toimiiko hyvin vai pitääkö hommata nopeampi vaikka joku 512 tai 1mega
 
Ylös Bottom