Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

No, tulihan tuo sitten äsken ostettua. :) Kun pääsis vielä itsekkin pelaamaan... Äiti jaksaa pelata golfia ikuisuuden :D
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

OFFTOPIC: PC pystyy tekemään kaiken mitä konsolit. Jopa toistamaan niiden pelejä. Pelattavuus (hiiri + konsolien pädit haluttaessa), moninpeli, yhteisö, pelien säätöominaisuudet ja koneen säätöominaisuudet aivan omaa luokkaansa PC:llä. Oikeastaan ainoat jutut missä konsolit päihittää PC:n on ne, että jos saman koneen äärellä haluaa pelata monta ihmistä. Ja huipputeknologiaa sisältävän konsolin saa huomattavasti halvemmalla mitä yhtä tehokkaan PC:n. Mutta touhu on niiiin rajallista verrattuna PC-maailmaan.

Wii on pakko hankkia, koska se tuo samalla koneella moninpelaamisen hauskuuden aivan uudelle tasolle ohjauksensa takia. Nyt päästään toivottavasti lopullisesti vihdoin tuosta antiikkisesta ohjaustavasta, kun N näyttää mallia.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

wiimaniac sanoi:
Oikeastaan ainoat jutut missä konsolit päihittää PC:n on ne, että jos saman koneen äärellä haluaa pelata monta ihmistä. Ja huipputeknologiaa sisältävän konsolin saa huomattavasti halvemmalla mitä yhtä tehokkaan PC:n.

Wii on pakko hankkia, koska se tuo samalla koneella moninpelaamisen hauskuuden aivan uudelle tasolle ohjauksensa takia. Nyt päästään toivottavasti lopullisesti vihdoin tuosta antiikkisesta ohjaustavasta, kun N näyttää mallia.
ymmärrät siis täysin mitä hain takaa :) :)
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

eejapar sanoi:
ymmärrät siis täysin mitä hain takaa :) :)

Wii on kyllä pelikone.

Mutta melkein veikkaisin peeceetä kaikkein parhaaksi. Todella paljon pelejä mitä pelata ja näppi+hiiri on monessa pelissä parempi kuin pädi. Ja urheilupelejä varten voi hankkia pädin ja rattejakin on markkinoilla paljon autopelejä varten.

Muokkaus: Siis oma mielipide. Kunhan kulutan aikaa. :D
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Jooseppi sanoi:
Wii on kyllä pelikone.

Mutta melkein veikkaisin peeceetä kaikkein parhaaksi. Todella paljon pelejä mitä pelata ja näppi+hiiri on monessa pelissä parempi kuin pädi. Ja urheilupelejä varten voi hankkia pädin ja rattejakin on markkinoilla paljon autopelejä varten.

Muokkaus: Siis oma mielipide. Kunhan kulutan aikaa. :D

Ratteja taitaa löytyä aika miesmäisesti jo konsoleillekin, varsinkin pleikkarin puolelle. Ja hiiri+pad yhdistelmä tekee tuloaan, vaikka itse pidän ohjaimella pelaamisesta paljon enemmän.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Olen pitkään ollut kiinnostunut Wiistä ja sen erilaisesta ohjattavuudesta. Ongelma on vain toistaiseksi siinä, ettei pelien kirjo ole mielestäni tarpeeksi kiinnostava. Tähän mennessä kun on tunnuttu ratsastavan vain uudenlaisella pelaamisella ja samalla unohdettu muita tärkeitä seikkoja.

Ei käy kuitenkaan kieltäminen, etteikö tunnelin päässä näkyisi valoa. Wiissä on paljon käyttämätöntä potentiaalia, jonka odotan pelinkehittäjien hyödyntävän. "Revolutionin" toteutuessa pitää harkita vakavasti uuteen pelikoneeseen sijoittamista.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Kiinnostavien pelien puute pitää Wiin vielä toistaiseksi hyllyssä. Katsotaan sitten loppuvuodesta jos (ja) kun Super Mario galaxy ilmestyy. :) 50:n hinnanalennus saattaa myöskin olla riittävä syy ostoon. Tätä tuskin tapahtuu ihan heti, sillä varastot tyhjenevät nopeasti myös nykyisellä hinnalla :(
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

En aio hankkia wiitä tänä enkä ensi vuonna enkä ollenkaan. Olen varsinainen kultasilmä, joten wiin graafinen ulkoasu ei vastaa vaatimuksiani. Lisäksi en halua heilua ja keikkua kun pelaan. Kaverillani koitin wiitä, mutta ei sitä jaksanut husia siinä.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Vastasin ei, mutta tarkemmin ajateltuani en ole ihan varma. Pelivalikoima ei vielä ole hirveän kiinnostava, mutta toisaalta pelaisin sitäkin enemmän Wiillä Cuben pelejä.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Tänään hain Wiin kotiin kaupan hyllyltä eli hankkisin Wiin tänä vuonna.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Grando sanoi:
Tänään hain Wiin kotiin kaupan hyllyltä eli hankkisin Wiin tänä vuonna.
Itsekin tuossa tilanteessa saattaisin hankkia. Eli voipi olla, että tulee hankittua jenkki-Wii, jos mustat koneet tulevat jo joulumarkkinoille. Eipähän tarvitse odotella pelejäkään niin pitkään :D
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Tautofonia sanoi:
Itsekin tuossa tilanteessa saattaisin hankkia. Eli voipi olla, että tulee hankittua jenkki-Wii, jos mustat koneet tulevat jo joulumarkkinoille. Eipähän tarvitse odotella pelejäkään niin pitkään :D
Mietin tänään aivan samaa.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

jysky_91 sanoi:
En aio hankkia wiitä tänä enkä ensi vuonna enkä ollenkaan. Olen varsinainen kultasilmä, joten wiin graafinen ulkoasu ei vastaa vaatimuksiani. Lisäksi en halua heilua ja keikkua kun pelaan. Kaverillani koitin wiitä, mutta ei sitä jaksanut husia siinä.

Itse olen täysin päinvastainen tapaus. Ei ole ollut alkuperäisen NES:n jälkeen omistanut mitään konsolia, vaan pelaaminen on tapahtunut PC:llä, lähinnä Padiohjaimen täydellisestä toimimattomuudesta monissa, lähinnä räiskintäpeleissä (lue: minun täydellisestä kyvyttömyydestä käyttää padiohjaimia). Nyt kun wii tuli, niin pitihän se käydä ostamassa.

Kun katselee Cuben kauneimpia pelejä, ja ajattelee että rahkeet riittää aikatavalla tuplasti parempaan niin ollaan ihan riittävällä graafisella tasolla minulle.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Vastatakseni tämän hetkiset fiilikseni tähän keskusteluun, todennäköisesti kesällä löytyy wii telkkarin vierestä.

Syksy vaikuttaa kyllä sen verran vahvalta, että rupeaa kiinnostavia pelejäkin tulemaan lisää.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

kävin nyt EKAA kertaa kokeilemassa wiitä kaverin järkkäämillä laneilla ja sportsia pelatessa aika venähtikin kauas aamuyölle :D jos muitakin hyviä pelejä kuin re4 ja zelda on tulossa niin todennäköisesti olen hankkimassa vielä tämän vuoden aikana :cool:
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

En aio vaikka onkin ihan hyvä. Yksi uusi konsoli riittäköön.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

Olen ollut vähän kahden vaiheilla, että pitäisikö hankkia Wii vai Ps3 :/ Saa sitten nähdä miten käy.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

En enää muista mitä olen aiemmin vastannut, mutta nyt on Wii tilattu.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Wiin tänä vuonna?

vissiin syksyllä joutaa hankkimaan kun rahautuu sopivasti :cool: ja jos vaikka hintakin laskis vielä hilkun vaikkei nyttenkään paha ole
 
Ylös Bottom