Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna (2006)?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

mikkisoft vois laittaa tommonen blu-ray/hd-dvd hybrid ulkoseksi asemaksi niin se olis jo aika kova
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Päätin tässä itsekkin että nyt lähti ps2 ja pelit myyntiin. Niillä rahoilla plus vähän ekstraa X360 tähän taloon. Forza 2 koputtelee jo kulman takana.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Justiinsa lähdössä hakemaan omaa boxiani. Mukaan tulee Hitman ja Saints Row :D

Tosin Hitman ei taida olla mun mieleen, eli taidanpa laittaa heit vaihtoon :cool:
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Itse ostin tuon 12.10. Aika tylyä, jos tulee paranneltu versio ensi vuonna, mutta joka tapauksessa olin koneen valmis ostamaan nykyisellään, joten ei kai sillä niin suurta väliä ole... Onneksi sain kuitenkin hiljaisemmalla asemalla varustetun version.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Kyllä! Ihan lähi-päivinä ajattelin hakea oman boxini, sillä Core-versiollahan on hintaa "vain" 249 euroa. Ostopäätöksen puolestani tekivät uudet änärit : p

Ja mikä parasta, hdtv-telkkari löytyy olohuoneesta :cool:

Edit: Netanttila ja osamaksu on ystävä :)D), 360+NHL07 bundlesetti lähti tulemaan @ 399e.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Poro24 sanoi:
Edit: Netanttila ja osamaksu on ystävä :)D), 360+NHL07 bundlesetti lähti tulemaan @ 399e.

Sama tulossa tänne, ja osamaksulle mites muutenkaan :D
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?


Juu tulee x360 + fifa setti ja Wii...pukinkonttiin lapsille, tosin taitaa tuota wiitäkin vanhemmatkin kokeilla :D ja tietysti cod3:sta pitää isukin päästä netissä pelaan..:cool:
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Suunnitelmissa olisi. Vanha boxi vaikuttaa niin yksinäiseltä. :D
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Poro24 sanoi:
Edit: Netanttila ja osamaksu on ystävä :)D), 360+NHL07 bundlesetti lähti tulemaan @ 399e.

Myös minä laitoin tuon saman paketin tilaukseen, ja tietysti osamaksulla. :)

PS3 ei ollut muutenkaan minulle suuren luokan vaihtoehto kun jo omistan Xboxin, ja nyt kun tuli
seurattua PS3:n Usan ja Japanin julkaisuja niin nekin vain vahvistivat, että Xboxin rintamassa
tullaan pysymään jatkossakin.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Mass Effect, GoW, Fable 2, Too Human, Halo 3. Nuo kiinnostavat, taidan kuitenkin odottaa että hinta putoaa 300euron kieppeille.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Nyt alkaa olla vähän sellainen kutina, että jos voisin, niin vetäisin ääneni takaisin. Gears of War, Dead Rising, Saint's Row, Rainbow Six Vegas, Viva Piñata ja kumppanit alkavat vakuuttaa vannoutuneen pleikka-miehenkin siitä, että johonkin täytyisi kaikki ylimääräiset rahat saada kulutettua.

Ei tosin ehkä vielä ennen vuoden vaihdetta, mutta tammikuussa jos tällainen äänestys isketään linjoille, niin oma valintani olisi kohtuullisella varmuudella että "totta mooses".

Ja kyllä, tämä on yksi Ilmestyskirjassa mainituista ennusmerkeistä.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Jos nyt olisin uutta konsolia hankkimassa, ostaisin X360. PS3 tällä hetkellä ei vaikuta edes hyvältä, julkaisupelit täyttä sontaa. Sony voisi ottaa Microsoftista oppia, keskittymällä julkaisupelien laatuun.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Enää puoltoista kuukautta. Ostan XBOX360:n heti CES-messujen jälkeen jos messuissa ei kuulu mitään uutta. Tietty tulee se uusi CPU ja sitä voi joutua sitten odottamaan..
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

Mahdollisesti olen toivomassa Xbox 360:a joululahjaksi.. Ehdottakaapa mikä peli kannattaisi ottaa konsolin kaveriksi? Olen miettinyt NHL 07:aa tai tuota Rainbow Six Vegasia.
 
Vastaus: Aiotko hankkia Xbox 360:n tänä vuonna?

VinskiNo sanoi:
Mahdollisesti olen toivomassa Xbox 360:a joululahjaksi.. Ehdottakaapa mikä peli kannattaisi ottaa konsolin kaveriksi? Olen miettinyt NHL 07:aa tai tuota Rainbow Six Vegasia.

Lisää Call of Duty 3 listalle, se on pirun kova peli varsinkin livessä :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom