Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

AirBlade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

smaster

New Member
Onko tämä peli ostamisen arvoinen?
ku nyt tammikuun aikana ei oo tullu mitään mielenkiintoista peliä niin miten tämä vai kannattaisko kallistua johonki muuhun?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Onko tämä peli ostamisen arvoinen?
ku nyt tammikuun aikana ei oo tullu mitään mielenkiintoista peliä niin miten tämä vai kannattaisko kallistua johonki muuhun?
Peli on alussa ihan hyvä, mutta kyllästyminen iskee aika nopeasti, mutta jos käytettynä löydät, niin kyllähän tuo on ihan ostamisen arvoinen. Itse suosittelisin mieluummin ostamaan Tony Hawk 3:n, jos et vielä sitä omista. Ja kyllähän tässä kuussa on jo ainakin yksi ostamisen arvoinen peli jo julkaistu, nimittäin Dropship.

Re: Re: AirBlade

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Peli on alussa ihan hyvä, mutta kyllästyminen iskee aika nopeasti, mutta jos käytettynä löydät, niin kyllähän tuo on ihan ostamisen arvoinen. Itse suosittelisin mieluummin ostamaan Tony Hawk 3:n, jos et vielä sitä omista. Ja kyllähän tässä kuussa on jo ainakin yksi ostamisen arvoinen peli jo julkaistu, nimittäin Dropship.
Se vaan että mulla on jo tony hawk 3 vois tietenki oottaa WipEout fusionia

Re: Re: Re: AirBlade

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster

Se vaan että mulla on jo tony hawk 3 vois tietenki oottaa WipEout fusionia

Wipeouttia nyt noin kahdeksan tuntia pelanneena voin todeta että hyvä on. Eli Wipeoutista ja Airbladesta valitsisin ensimmäisen.

kyllä tuo peli on mielestäni ostamisen arvoinen peli, onhan kuitenkin kyseessä erilainen peli, mitä tony hawk&Co edustaa.

Ylös Bottom