Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ajokaukalosi

Vastaus: Ajokaukalosi

Saksasta Motedis-nimisestä firmasta. Hauskaa materiaalia kyllä, vähän kuin aikuisten Lego-palikoita.[emoji14]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ajokaukalosi

Nostellaanpas tätäkin ketjua pitkästä aikaa, jos vaikka innostaisi muitakin taas esittelemään settejään. :) Pleikkari pitkästä aikaa liitetty, vaihdekeppi paikallaan ja muutenkin vähän penkkiä muokkailtu uuteen uskoon. Kaikki jotakuinkin valmiina formulaa ja Assettoa varten siis.

c51625aec74f0e954b1cc6348cfba7fa.jpg
d2788e973801e91f1d0af2b19269daf8.jpg
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Komia kaukalo ohjeah:lla. Alla omani. Thrustmaster t500RS, Th8a, Sparcon kuppipenkki, Buttkicker Gamer 2 ja Button Box numpadistä.


2nk2dmf.jpg
[/IMG]



j5ef88.jpg
[/IMG]
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Mitäs mieltä olet buttkickeristä. Onko ostamisen arvoinen laite?
Alkaa omakin kaukalo pikkuhiljaa valmistua.
Pistän kuvaa ens viikolla...
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Mitäs mieltä olet buttkickeristä. Onko ostamisen arvoinen laite?
Alkaa omakin kaukalo pikkuhiljaa valmistua.
Pistän kuvaa ens viikolla...

Ite tykkään ja kaikki kaverit, jotka on kokeillu niin ovat vaikuttuneita. Tuleehan siinä lisää tunnelmaa. Löysin Torista käytetyn satasella, niin kyllä varsinkin sillä hintaa rahalle on saanu vastinetta. Ite laitoin sen sillä tavalla kiinni, että porasin kuppipenkin pohjaan reiän ja pitkä M8 tai M6 pultti ja hylsysarjasta sopiva hylsy johon buttkickerin clamppi kiinni. Isot neliön malliset prikat molemminpuolin lasikuitupenkkiä, jotta olis kestävämpi ja vakaampi. Tolleen se sai suoraan perseen alapuolelle. YouTubessa oli video vastaavasta hylsykiinnityksestä playseattiin. Oon kerran myös kokeillu sohvan metallijalkaan leffaa katellessa ja oli kyllä erinomainen siinäki :D

e. uus TV pitäis vielä saada. TV on niin vanha, että ainaki mun mielestä siinä esim anti-aliasing ongelmia? mitä muilla/ toisessa TV.ssä ei ole. Assettossakin aidat ja varjot vetää melkosta diskoa :D Miten muilla? kuvittelenko vain, vai onko uudemmissa töllöissä samaa?
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Vähän sai pitkästä aikaa ajovermeitä päiviteltyä, kun sattui löytymään sopivaan hintaan käytettynä Thrustmasterin Ferrari Gte -lisäosaratti. Tuosta sitten tuli alkuperäinen rattiosa irrotettua ja laitettua tilalle jo joskus aiemmin hommattu 320mm "oikea" ratti.

6a0cf97cc54459127498a177a0284f84.jpg


Osa napeista on vähän hankalasti käytettävissä ja ilman ristiohjainta joutuu valitettavasti pärjäämään, mutta pikkuvikoja. Samalla tuli myös kokeilumielessä irrotettua t500:n kiinteät vaihdeläpyskät, kokeillaan nyt ajaa välillä pitkästä aikaa noilla mukana pyörivillä.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Vähän taas laitteet vaihtunut ja ajopenkki muuttanut muotoaan sitten viime näkemän. Thrustmaster t300rs -ratti ja Fanatecin CSL Elite -polkimet käytössä tällä hetkellä. Kytkinpoljin pitäisi vielä viritellä paikalleen ja parempi näyttö saada hommattua jossain vaiheessa.

5912337f4328e0b118f8fa90bfc56653.jpg
274ae29b5c2933bef04c463f17927559.jpg
f99a3afeb60e8ce70a09ff6d980cac84.jpg
 
Vastaus: PlayStation VR - lasit virtuaalitodellisuuteen

Vähän OT, mutta millainen suristin sulla on ja mistä hankittuna? Joskus noita katselin, eikä silloin oikein löytynyt mitään fiksua Ps4 kaveriksi.
 
Vastaus: PlayStation VR - lasit virtuaalitodellisuuteen

Muakin kiinnostais tietää mitä kaikkea lisänikaletta vois ps4+psvr+ajopelien lisäks hankkia.

Huomenna vasta pääsee testaa ite tuota Dirt VR-versiota !! odotan kyllä kovasti
 
Vastaus: PlayStation VR - lasit virtuaalitodellisuuteen

Tuollainen suristin minulla on, mallia itsetehty tietenkin.



Ja kyseinen kaijutin on napattu Tollaisesta Creativen 2.1 kajarisetistä, ja kyseisestä vehkeestä otin myös piirilevyn jolla voin suoraan säätää tärinän voimakkuutta. signaali napataan yksinkertaisesti monokaijuttimesta.




Tuossa vielä linkki jos ketä kiinnostaa minun tekemä pelipenkki.
http://s1351.photobucket.com/user/luchadore__/library/Things/Playseat?sort=3&page=1
 
Vastaus: Ajokaukalosi

On kyllä kaikin puolin toimivan oloinen setti Luchadorella. :) Komea näkymä videotykin kanssa ajellessa, kelpaisi itsellekin.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Kiitoskiitos:) On siihen nähty vaivaa ja rahaakin vuoden aikana ihan tosissaan. Harmi vaan kun tietokone hajosi, ei pääse rbr (eikä kesäautoa) pelaamaan. Onneksi nyt on tuo dirt, äsken taas 2 tuntia ajoin (vr:ää) ja kyllä on pää pyörällä ja maha sekasin:D Tämä ihme täytyy kaikkien ajopelien pelaajien kyllä päästä kokemaan !!

Käsijarru on itse tehty viritys, jossa on sekä dikitaalinen nappi, että hiljattain lisätty potikka, jonka nappasin logitechin joystickistä piireineen. Oli yhdistetty g25:n keppiin. Nyt vaihtui ratti ja keppi niin se nyt ei enää ps4:ssä ja dirtissä toimi valitettavasti. Ps4 stikki haussa onkin joka toimii myös pc:llä, josta ryöstää sisuskalut. Samoin siihen kepin taakse suunnitteilla buttonboksi 10 nappia. Dirtissä joutuu tyytymään valitettavasti digitaaliseen käsijarruun :(

Tykki on Benq 1070+, huipputason hinta/laatusuhde minun mielestä, 105" screeni on siinä nenän edessä, esim. pcarssia pelatessa pääsee aika hyvin tunnelmaan. Sekin tietysti itse väsätty.
 
Vastaus: Ajokaukalosi

Laitetaanpa tänne jos jotain muutakin sattuis kiinnostamaan.
Varsinkin vähän pidemmissä sessioissa, rupes kantapäät kipeytymään ja ajokengät on aika kalliit niin tein tämmösen, tosi hyvän tuntuinen tuli :)

Tuossa on 6 kerrosta kuplamuovia ja erkkaria, teippaaminen kuvassa kesken, vedin erkan ylös asti.


 
Vastaus: Ajokaukalosi

Ok. Tuo kantapään kipeytyminen on kyllä tuttu vaiva. Enpä ole ennen tätä kyllä koskaan miettinyt asialle silti mitään tekeväni. :D
Tosin olen koko ajopenkissä istunut vissiin viimevuoden puolella, eikä juuri enää käyttöä ole kun ei fyysisten rajoitteiden takia siinä pysty istumaan, niin ehkä saa olla. :)
 
Ylös Bottom