Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ajopeleistä...

Formulakausi on jännimmillään, joten mullekin on noussut himo maailmanmestaruuteen. Huono puoli vaan, että XO:lle ei ole vielä yhtään formulapeliä. Nyt siis ois hakusessa auto/moottoripyöräily/ mikä vaan urheilupeli, josta löytyisi jonkinnäköinen split screeninä pelattava season-muoto... Onko tällaista?

OT:na voi heittää vinkkejä ps2llekin...

Vastaus: Ajopeleistä...

Luulempa, että Forza 2 on aika varma valinta. Peli toimii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekkin pelaajalle useiden ajoapusäätöjen ansiosta. Lisäksi hardcore pelaajille löytyy mahdollisuus säätää autosta lähes kaikkea. Itse olen ollut ainakin tyytyväinen. Splitscreen kaudesta ei itselläni ainakaan ole tietoa.

Luulempa, että Forza 2 on aika varma valinta. Peli toimii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekkin pelaajalle useiden ajoapusäätöjen ansiosta. Lisäksi hardcore pelaajille löytyy mahdollisuus säätää autosta lähes kaikkea. Itse olen ollut ainakin tyytyväinen. Splitscreen kaudesta ei itselläni ainakaan ole tietoa.

Juu kyllä Forza jo löytyy hyllystä, mutta nyt nimenomaan hakusessa tuollaiset kriteerit omaavat pelit. Tälläisiä ei vissiin taida XO:lle edes olla, mutta ajattelin varmistaa kuitenkin. Mites MotoGP kaudet ja moninpelit?

MotoGP 07 ja PGR4 ovat molemmat hyviä pelejä mutta en voi varmistaa tuota split-screeninä seasonia.

PGR4:kin on hyllyssä ja siinä tälläistä moodia ei ole. MotoGPstä odottelen vielä varmennusta ja sitten lähen gamestoppiin kärkkymään aarteita ps2:lle.:cool:

Ylös Bottom