Ajopelit kuutiolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evok-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ajopelit kuutiolle?

Jyyki sanoi:
- V-Rally 3: Grafiikaltaan parempi. Cuben paras rallipeli. Ei valitettavasti tukea Force Feedback -ratille.

Olen yrittänyt löytää tätä peliä käsiin, mutta kaikki ne harvat löytämäni kappaleet (Ruotsissa!) ovat olleet törkeän hintaisia.

Onko peli todellakin OK? Mites se ruudunpäivitys? Oletko kokeillut moninpelinä; toimiiko se hyvin / nykiikö?

EA:kin sortaa nyt teitä. Cuben versio NFS:UG2:sta on Gamespotin arvostelun mukaan hieman ryssitty (lue = ei olla jaksettu optimoida), mutta onhan se varmaan tyhjää parempi lisä Cuben ajopelivalikoimaan ja ainakin testaamani PC demo vaikutti maukkaammalta kuin UG1. :)

GS: Muut 7.4, Cube 7.1

tsinivuo sanoi:
EA:kin sortaa nyt teitä. Cuben versio NFS:UG2:sta on Gamespotin arvostelun mukaan hieman ryssitty (lue = ei olla jaksettu optimoida),

No ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Todella harmi vain... Noh, täytyy itse hankkia testaukseen PS2 ja Xbox-versiot...

Oon Pelannut nyt pc:llä UG2 :sta jonkun aikaa ja voin suositella ainakin pelinä!

Pepe90 sanoi:
Oon Pelannut nyt pc:llä UG2 :sta jonkun aikaa ja voin suositella ainakin pelinä!

No valitettavasti se on "vähän" eri asia kuin että olisit pelannut peliä Cubella. Cubeversio ei valitettavasti toimi yhtä hyvin...

ok. En oo todellakaan cubella pelannut mutta vielä sen verran että jos UG1 on pelannut yli20h niin en suosittele. Erittäin sama idea ja ei paljoa uutta muutakuin suuri uudistus että valikkojen sijasta on kaupunki jossa ajetaan itse eri kohteisiin kilpailuihin ja kaupungissa voi myös haastaa kilpakumppanit.. Pelinä mielestäni loistava mutta mitäs siinä sitten niin paljon eroa cubelle?

Nascar 2005 on jäänyt minulta huomaamatta. Moinen on näköjään julkaistu jenkeissä (IGN:n pisteet 9.0!) mutta Eurooppa on jäänyt syrjään. Miksi, oi miksi?!

Onko jollain kokemuksia? Täytyypä varmaan hankkia USA-versio ja Freeloader...

Tonppa sanoi:
Nascar 2005 on jäänyt minulta huomaamatta. Moinen on näköjään julkaistu jenkeissä (IGN:n pisteet 9.0!) mutta Eurooppa on jäänyt syrjään. Miksi, oi miksi?!

Onko jollain kokemuksia? Täytyypä varmaan hankkia USA-versio ja Freeloader...
EA ei julkaise Nascar-pelejä Euroopassa, koska luulevat ettei se ketään täällä kiinnosta :/ Itsekin ajatellut USA-version Nascar 2005:sta hankkia(ja sitä jo ehdotin tämän ketjun ensimmäisessä vastauksessa)

Oli noin viikko sitten tarjouksessa Video Games Plussassa 49,99CDN. Oli silloin ensimmäinen tilaus sieltä vielä matkalla tänne, enkä uskaltanut tilata mitään ennenkö se saapui. Nyt harmittaa kun sitä myydään taas normaalihintaan, 69,99CDN :(

Ylös Bottom