Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aktiivisimmin keskusteleva konsolikansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peck4
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peck4

Active Member
Ketkä mielestäsi keskustelevat aktiivisimmin KonsoliFIN-foorumilla?
Xbox-, Playstation- vai Nintendopuolen porukka?

+Oletko tyytyväinen keskustelun määrään vai joudutko itse puskemaan keskusteluun tahtia esittämällä kysymyksiä ja mietteitä? :rolleyes:

Epäilisin itse, että suurin kohina on tällä hetkellä Xbox-puolella. Yritän kuitenkin seurata tiiviisti kaikkia foorumin osa-alueita, mutta suurin huomio kuitenkin kiinnittyy oman konsolin parissa pyörivään keskusteluun :D

Vastaus: Aktiivisimman keskusteleva konsolikansa?

Xbox puolella taitaa olla ne vilkkaimmat keskustelut...ja olen tyytyväinen keskustelun määrään.

Peck4 sanoi:
Epäilisin itse, että suurin kohina on tällä hetkellä Xbox-puolella. Yritän kuitenkin seurata tiiviisti kaikkia foorumin osa-alueita, mutta suurin huomio kuitenkin kiinnittyy oman konsolin parissa pyörivään keskusteluun :D

Kyllä, olen samaa mieltä.

Niinno, nextgen konsoleista PS3:lla käy ylivoimaisesti vilkkain keskustelu, kun katsoo viimeisen kolmen päivän aktiivisten threadien määriä PS3-konsoli ja PS3-peli forumeilla. X360 kakkosena ja muut kaukana perässä.

Sotahan tästäkin syttyy.. Ja se on muuten aktiivisimmin, ei aktiivisemmAn..;)

Foxi sanoi:
Sotahan tästäkin syttyy.. Ja se on muuten aktiivisimmin, ei aktiivisemmAn..;)
kappas, päässyt typo otsikkoon. ei tästä ole tarkoitus sotaa lietsoa tietenkään :D

Vastaus: Aktiivisimmin keskusteleva konsolikansa?

Peck4 sanoi:
Epäilisin itse, että suurin kohina on tällä hetkellä Xbox-puolella. Yritän kuitenkin seurata tiiviisti kaikkia foorumin osa-alueita, mutta suurin huomio kuitenkin kiinnittyy PS3-konsolin parissa pyörivään keskusteluun :D
Fixed. Ei tarvitse kiittää.

PS. Ihan huumorilla, mutta on se totta että liikaa on xbotteja (en väitä että olisit) PS3-konsolista keskustelemassa... niin ja kyllä he voittavat, sillä he eivät keskity vain omaan konsoliinsa vaan ehtivät myös keskustelemaan muiden konsoleista... Ei kaikki, mutta aivan liian moni.

Vinkkinä:
The Great Samu sanoi:
Jos ihmettelet sitä, mistä tuo banaani napsahti. Pidä tätä viestiä huomautuksena ennen uusia jatkotoimenpiteitä.

Tässä hieman lukuja (n. klo 13.54):
Yhteiset: Ketjuja: 2 248 - Viestejä: 82 179
PlaystationFIN: Ketjuja: 5 802 - Viestejä: 82 179
XboxFIN: Ketjuja: 9 175 - Viestejä: 89 029
NintendoFIN: Ketjuja: 7 443 - Viestejä: 64 005
FilmiFIN: Ketjuja: 1 561 - Viestejä: 22 027
RetroFIN: Ketjuja: 2 486 - Viestejä: 14 904

Yhteiset, Filmi- ja RetroFIN ovat mukana vertailun vuoksi.

Eniten ketjuja ja viestejä on XboxFINissä: 9175 ja 89 029.

jryi sanoi:
Vinkkinä:

Jos ihmettelet sitä, mistä tuo banaani napsahti. Pidä tätä viestiä huomautuksena ennen uusia jatkotoimenpiteitä.
lol
PS. en ihmettele sain jopa viestin jossa kiellettiin sanan käyttö. Ihmettelen kyllä miksi... Sehän on universaalisti hyväksytty sana, jolla kuvataan kiihkouskoisia uudemman boxin omistajia... Muistan jotain samantapaista eräällä suomalaisella vapaapainisivustolla jolta sain bänit kun haukuin wwetä TNAn puolella... Tosin nykyinen TNA ei juuri wwetä parempi enää ole... Dragon Gate FTW!

Edit. Toi bani-juttu on sigissäni vain sen takia että se on varsin koominen. Toivottavasti seuraavalla kerralla on edes laitettu syy...

Itsekkin olen ollut huomaavinani sen, että PS3 keskustelut taitavat tällä hetkellä käydä kaikista vilkkaimpina. Olen kyllä kuitenkin enimmäkseen Boxin puolta seurannut, joten aivan satavarma en tietenkään voi olla. No, mutta kyllä tuolla Lootankin puolella aivan tarpeeksi vilkasta keskustelua käydään ainakin omaan makuun. Ja eihän se pelkkä viestien määrä ratkaise, vaan myös "laatu":).

Ylös Bottom