Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Eka arvostelu espanjalaiselta Hobby Consolasilta(??): The Mind Channel: 1st Alan Wake Review: Success!

Pisteet 93/100

Hum - mielenkiintoista, että kohtalaisen neverheard espanjalainen peli-lehti saa julkaista Alan Waken arvostelun ensimmäisenä maailmassa. En tiedä, mikä politiikka pelitaloilla on yleensä kritiikkien julkaisu-ajankohdan suhteen, mutta arvostelun ilmestyminen näin hyvissä ajoin vähän ihmetyttää.

Jos se on autenttinen, eikä esimerkiksi sponsoroitu osa Hypen levittämistä, niin arvostelun synopsis mainitsi kaiken, mitä peliltä odotankin. Eli hyvää valaistusta, tunnelmaa ja kohtalaista pituutta.

Mitäs ne jotka nuo minisarjan osat ovat katsoneet... spoilaako itse peliä kovin vai miten on tehty?

Luultavasti kyseinen lehti ei ymmärtänyt embargoja, ja julkaisi näin etuajassa. Mikäs siinä, kun kehuja kuitenkin sateli. (Tosin en olettanut arvostelukappaleiden olevan vielä läheskään levityksessä?)

Itsekään en ole vielä tsekannut noita kahtaa episodia, kun odottelen niitä LIVEen. Luultavasti eivät kauheasti spoilaile, kun kertovat sinänsä irrallisen tarinan. Yhteispituutta noille tulee siis 25 minuutista puoleen tuntiin.

Luultavasti kyseinen lehti ei ymmärtänyt embargoja, ja julkaisi näin etuajassa. Mikäs siinä, kun kehuja kuitenkin sateli. (Tosin en olettanut arvostelukappaleiden olevan vielä läheskään levityksessä?)

Itsekään en ole vielä tsekannut noita kahtaa episodia, kun odottelen niitä LIVEen. Luultavasti eivät kauheasti spoilaile, kun kertovat sinänsä irrallisen tarinan. Yhteispituutta noille tulee siis 25 minuutista puoleen tuntiin.

Sitä minäkin ihmettelin - kummallista, että tuollainen, maailmanlaajuisesti tuntematon pelilehti on saanut käsiinsä arvostelukappaleen näin aikaisin.

Ja itse odottelen myös minisarjan LIVE debyyttiä.

Kyllä noi episodit voi kattoo ihan hyvillä mielin. Kyseessä nimenomaan fiiliksen nostattajia ja taustan luontia.
Kaiken lisäksi vielä jopa ennennäkemättömän onnistuneesti.

Meillä ei vielä arvostelukappaletta ole, vaikka emme me nyt tietenkään mikään Microsoftin prioriteetti varmasti ole. Joka tapauksessa MGS:n peleihin on saatu arvostelukoodit yleensä hyvissä ajoin, samoin toivottavasti käy Alan Waken kohdalla. Kuulemieni juttujen mukaan virallisesti pelistä saa kirjoittaa vasta toukokuun alussa.

Mitäs ne jotka nuo minisarjan osat ovat katsoneet... spoilaako itse peliä kovin vai miten on tehty?

Kyseessä on esiosa pelille, joten eiväthän nuo tarinaa mitenkään tarinaa spoilaa, paremminkin petaavat sille tietä. Jaksojen tarkoituksena lienee antaa Bright Fallsille jonkinlaiset kasvot ennen kuin pelaajat pääsevät itse sinne seikkailemaan.

Ihan viihdyttävältähän nuo Bright Fallsit vaikuttavat. Vaikka tämä mainitaankin varmaan joka yhteydessä, niin Twin Peaks pomppasi tietty katsellessa mieleen. Olin aivan varma, että se dinerin tiskillä norkoillut nainen kaivaa kohta pölkyn jostain... :D

NeoGAFissa ilmoitellaan useammankin saaneen Waken käsiinsä, joten kyllä niitä on ilmeisesti jostain raosta vuotanut.

Piraatteja tuskin ovat, ainakaan itse en nopealla etsinnällä löytänyt yhtään kunnollista Alan Wake-torrentia. Voin toki olla väärässäkin.

Jostain luin et nyt pitäis olla saatavilla livestä. Täytyypi mennä katsastamaan.

Nuo riippuu niin paljon pelaajasta. Minua nauratti kun pelit lehden bioshock 2 arvostelussa puhuttiin kymmenien tuntien kokemuksesta. Minulla meni aika tarkkaan kymmenen tuntia ja tutkein paikkoja ja eksyin ja harhailin.

Kyllä tähänkin varmasti saa aikaa menemään jos joka nurkan tutkii ja etsii kaiken kerättävän sälän.

Onhan se kyllä aivan törkeän komea, ei siitä pääse mihinkään.

10frmft.gif

qp1l35.gif

24pfc46.gif

Ja tosiaan nuo kopiot ovat lennelleet ilmeisesti aika laajallekin, joten nyt on parasta ottaa se spoileritutka käyttöön jos neitseellistä kokemusta halajaa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom