Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Alan Wake [Hype]

Eurogamerissa nyt Exclusive Alan Wake Presentation Sami Järven ihanalla suomiaksenttiselostuksella. Videolla pituutta 5 min 31 s, ja siinä vilahtaa (julkisesti) ennen näkemätöntä materiaalia pelistä.

Peli itsessään vaikuttaa kiintoisalta, mutta voisivat kyl pikkasen miettiä tuota julkista ulkoantia... :|

Remedyn Matias Myllyrinne vakuutteli Joystiqille, että Alan Wake on hiomista vaille valmis. Julkaisuaikatauluun tieto ei kuitenkaan vaikuta, vaan Remedy aikoo käyttää jäljellä olevat kuukaudet varmistaakseen, että peli on mitä särmimmässä kunnossa ensi kevääseen mennessä.

Eurogamerissa nyt Exclusive Alan Wake Presentation Sami Järven ihanalla suomiaksenttiselostuksella. Videolla pituutta 5 min 31 s, ja siinä vilahtaa (julkisesti) ennen näkemätöntä materiaalia pelistä.

Oli kyllä niin juustoista läppää että huh.

Vähän jopa pelottaa nyt ton pelin puolesta. Pelistä tehdään ikäänkuin tv sarjaa/elokuvaa. Tähän asti nähtyjen perusteella jos tuo peli olisi oikea tv sarja tai elokuva niin kyseessä olisi erittäin korni ja huono sellainen.

Toivottavasti Remedyn pitkä uurastus pelin parissa on lopputulokseltaan hyvä. Itse ensimmäisten uutisten jälkeen vuosia sitten innostuin pelistä, mutta nyt on vähintäänkin skeptinen asenne tätä peliä kohtaan.

Toivottavasti Remedyn pitkä uurastus pelin parissa on lopputulokseltaan hyvä. Itse ensimmäisten uutisten jälkeen vuosia sitten innostuin pelistä, mutta nyt on vähintäänkin skeptinen asenne tätä peliä kohtaan.

Peliä odotellaan tälläkin suunnalla varovaisen toiveikkaasti. Tosiaan silloin useampi vuosi takaperin innostus kerkesi nousta jo aika korkealle, mutta tässä vuosien vieriessä odotuksetkin ovat muuttuneet huomattavasti maltillisemmiksi. Varmasti ihan syystäkin, koska peli on elänyt aikamoista hiljaiseloa viimeisten vuosien ajan. Välillä on tietenkin jollain pienellä trailerilla/ tiedonmurusilla muistutettu, että peli on vielä kehitteillä.

Pidän sitä kuitenkin ihan hyvänä asiana, että Remedyn kokoinen tiimi on saanut tehdä peliä kaikessa rauhassa ja kiirehtimättä MS:n taloudellisessa huomassa. Tällä kaavalla on ainakin mahdollista saada hyviä tuloksia aikaan. Usko on kova, että todellinen laatupeli sieltä on tulossa.

Eiköhän tuo hypekin ala pelin tiimoilta nousta, kunhan julkaisu alkaa vaan lähenemään. Vielä tuosta ei ole tarvettakaan pitää kovin suurta meteliä. Odottelen hypeä ja rummutusta alkavaksi viimeistään reilu pari kuukautta ennen pelin varsinaista julkaisua. Mikseipä toki hieman aikaisemminkin.

itse odotin tätä pclle mutta microsoft mutta kiitos microsoftin sitä ei välttämättä koskaan tule prkl :mad:

itse odotin tätä pclle mutta microsoft mutta kiitos microsoftin sitä ei välttämättä koskaan tule prkl :mad:

Miksei boxiversio kelpaa?

Usko peliin on edelleen kova vaikka aikataulu pitkittyy pitkittymistään. Tai eihän se oikeastaan pitkity. Remedyn pojat vaan tekevät peliä omaan tahtiin...

Sen verran täytyy tukea kotimaan poikia, että tulee siitä sitten mestariteos tai Joukoa ja Kostia lainatakseni "täyttäää paskaa", niin tulee hankittua.

Usko on vahva ja väitän, että huonoimmillaan sieltä tulee "keskinkertainen++" ja onnistuessaan (jota siis oletan tapahtuvaksi) tulos on jotain loistavan ja erinomaisen välimaastossa :D

Itse olen selvitelly tuon Alan Waken laadun itselleni sillä tavalla, että sen on pakko olla hyvä. Kyseessä on kuitenkin Remedy, ja kehitysaika on ollut niin pirun pitkä, että eihän se voi mitenkään olla huono, vai voiko?

Toivottavasti en pety, sillä itse ainakin lähden peliä pelaamaan tuolla asenteella.

Uskon kyllä, että peli tulee olemaan laadukkaasti toteutettu. Mutta onko se enempää kuin Max Payne erilaisessa ympäristössä ja erilaisella tunnelmalla? Toivottavasti, mutta videoiden perusteella en odota mitään suurta, käänteentekevää teosta.

Uskon kyllä, että peli tulee olemaan laadukkaasti toteutettu. Mutta onko se enempää kuin Max Payne erilaisessa ympäristössä ja erilaisella tunnelmalla? Toivottavasti, mutta videoiden perusteella en odota mitään suurta, käänteentekevää teosta.

Muistuta yhtään mitenkään Max Paynea.. taskulamppu.. ihme tarina? WTF??

Ei dyykkiä, ei mafiaa, ei Squeaky Cleaning Company (vai mikä olikaan).. eikä juuri mitään muuta.. muija kylläkin sivussa, kuten kakkosessa.. mutta ei mitään muuta, minun mielestäni..

Voisi tullakkin sitten ensi vuoden syksyllä, tarttis odottaa seuraavaan vuosisataan. :)

Siinä olisi uusi Matias Myllyrinteen haastattelu pelistä. Alan Wake Director Interview

Siltä ajalta kun itse olen Alan Waken kehitystä seurannut, on tämä promo-miehen vaihto ollut selkeästi onnistunein peli-liike tuotanto tiimiltä. Itse peli jopa vaikutti paremmalle kun viime esittelyssä. Uskomatonta että esittelijän puhetaidoilla on noin paljon merkitystä.

No kieltämättä joo... En mitenkään väheksy Sami Järven englannin kielen taitoa, joka on varmasti täysin riittävää ellei jopa loistavaa moniin puuhiin, mutta PR-hommissa pitäisi ehkä sen lausumisenkin olla mahdollisimman sujuvaa ja sujuvampaa kuin useimmilla suomalaisilla.

No kieltämättä joo... En mitenkään väheksy Sami Järven englannin kielen taitoa, joka on varmasti täysin riittävää ellei jopa loistavaa moniin puuhiin, mutta PR-hommissa pitäisi ehkä sen lausumisenkin olla mahdollisimman sujuvaa ja sujuvampaa kuin useimmilla suomalaisilla.

Varsinkin kun puhutaan jenkkiyleisöstä niin joku enkun lausuminenkin(noin vielä vähän amerikanenglantilaisittain) on tärkeää, turhankin. Eli sinänsä fiksu veto ja muutenkin kyllä varmasti antaa enemmän tilaa itse pelille ja vie turhan kiinnostuksen toisen englannista itse peliin. Pelistä positiivista kyllä tuo Thriller-painotus, mikä ehkä kyllä demosta(E3) oli vielä poissa, mutta toivottavasti itse pelissä se välittää paremmin. Itse vähän kyllästynyt jo ns. Horror-peleihin, mutta kunnon jännitys sopisi.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom