Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

ilmeisesti gigantissa tajuttiin vats aperjantaina laitaa loput matkahuollolla. eli keskiviikkoillan jälkeen tehdyt tilaukset toimitettin matkahuollolla, joskin 5€:n toimituskuluilla.
itse ainakin sain pelin tänään, kaverin kanssa kimppatilaus keskiviikkona.
kummallisesti aikaisemmin ennakkotilanneet saavat pelin myöhemmin ja huonosti pakattuna.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]


Oih! ihana <3
Ja paluupostia:
IMG_0560.JPG

Millaista materiaali tuo LE:n kotelo/pakkaus on? Kuinka helposti mahtaa vioittua?
Suht paksua pahvia/kirjankansikangasta ja päällä sellainen ohut pahvisleeve. Markantalosta tuli isossa kuplakuoressa vahingoittumattomana.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Markantalosta tullut LE taas oli järkyttvän paljon liian isossa kuplamuovikirjekuoressa. Sisälle olisi mahtunut ainakin kolme samanlaista laatikkoa. Pikkasen oli päässyt se päällys pahvi vioittumaan, mutta varsinainen sisältö muuten loistavassa kunnossa.

Ensimmäinen episodi takana ja hyvältä vaikuttaa. Koitin lukea tuota varsinaista pelikeskustelua, mutta päädyin siihen, että ensin on läpi pelattava. Suosittelen tätä ratkaisua ehkäpä muillekin..
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Markantalosta tullut LE taas oli järkyttvän paljon liian isossa kuplamuovikirjekuoressa. Sisälle olisi mahtunut ainakin kolme samanlaista laatikkoa. Pikkasen oli päässyt se päällys pahvi vioittumaan, mutta varsinainen sisältö muuten loistavassa kunnossa.

Sama juttu täällä. Peli tuli aamupäivän postissa perille (Markantalon tilaus), mutta paketointi oli vähän kehno. Sentään paketti ei ollut revennyt auki liian tiukasta paketoinnista johtuen, mutta päinvastoin kirje oli ihan liian isokokoinen tuolle LE:lle. Paljon oli tyhjää sisällä. Peliboxin kulmat olivat menneet vähän lyttyyn kuljetuksessa, mutta muuten on ehjä. Ja hyvältä näyttää.

Peliä alan pelaamaan vasta torstaina, kun aikaa on paremmin perehtyä peliin. Nyt pitäisi jaksaa lukea pariin kokeeseen, motivaatio tosin ihan nollissa. :rolleyes:
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Täälläkin yksi harvoista jolle paketti saapui tänään Gigantista.
Peli oli laitettu vain isoon kuplamuovi kirjekuoreeseen ja paketin yksi kulma oli vähän rytyssä, mutta oli muuten hyvässä kunnossa. Pääseepä nyt viimeinkin itse pelikeskusteluunkin mukaan..

p.s Stammyn videot oli kyllä hyviä. :D
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Toivottavasti ymmärsin nyt väärin... Et kai sä Joohan oikeasti kuvittele että Weldomitekin olisi pelinsä piratisoinnut?
 
Vastaus: Alan Wake (pelikeskustelu)

Toivottavasti ymmärsin nyt väärin... Et kai sä Joohan oikeasti kuvittele että Weldomitekin olisi pelinsä piratisoinnut?

En väitä/kuvittele oikeastaan yhtään mitään, mutta näin väsyneenä ja ärtyneenä tuo lausahdus jotenkin herätti huomion, kun muistelisin jonkinlaista piratismijuttua joskus tuolta suunnalta kuulleeni. En siis syytä, halusin varmistaa. Pahoittelut, jos järkytti.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Ei ärsyttänyt, ihmettelin vain kun Weldo pyörinyt täällä kauemmin kuin meikäläinen ja teikäläinen yhteensä niin nostin vain korvia kun en itse nähnyt viestissä mitään piratismiin viittavaa.

Mutta hyvä että konsolifinin salainen poliisi on aktiivisesti ahdistamassa ihmisiä nurkkaan totuuden selvittämiseksi ;)
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Jeps, komppaan tässä asiassa Foemania. Eli Weldolta ei tosiaan löytynyt viestistään mitään piratismiin liittyvää. Totesi vain, että jos tekevät pelin PC:lle, niin ostaa varmasti jos kyseessä on ihan kunnolla tehty käännös. Tarkoitti varmaan tuossa sitä, että nupit kaakossa teho- pc:llä pelattuna pelikokemus saattaisi olla vieläkin vaikuttavampi.

Olen itsekin harrastanut muutaman pelin kohdalla ihan samaa hommaa. Eli olen pelannut pelin ensin läpi Boxilla julkaisun aikoihin ja myöhemmin hankkinut saman pelin sitten vielä PC:lle. Tästä hyvänä esimerkkinä Mass Effect.

Eli jospa sitä jatkossa otettaisiin vaikka hieman löysemmin rantein;).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Ilmeisesti sitten omat gestapovaistot pettivät tällä kertaa, pahoittelen. :)

Ja otetaan vastaisuudessa löysemmin, näin hyvin valvotun yön jälkeen (perkeleen kesä ja valo) sitä vain säpsähtää ihan kaikesta.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

No empä ois arvannu. Eihän se Alan Wake tullu tänäänkään!! Jumalauta ku kestää tossa gigantin tilauksessa. Viime keskiviikkona oli tullu sähköpostiin viestiä, että mun paketti on lähtenyt niiden keskusvarastosta. Menee kyllä yllättävän kauan sit tuolta ruotsista tulla tänne. Soitin viel tonne gigantin asiakaspalveluun ja kysyin, että missä päin maailmaa toi niiden keskusvarasto on ja et mikä ***** siellä kestää. En sanonut mitä olin tilannut, puhuin vaan kokoajan paketista niin tämä asiakaspalvelija sano sit suoraan "eli sä oot tilannu pelin?" -joo "ton alan waken?" -joo

Vissiin joku muukin iloinen asiakas soittanu sinnepäin tosta tilauksesta :D

Siinä sit piristystä tähän tilanteeseen, YouTube - Hitlerin Gigantti tilaus

Niin, ja jos jotain kiinnostaa, niin en tilaa enää gigantista mitään. Koskaan.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

No voehan vatukka sentään, jos ei ole tänäänkään saapunut. Lisää Bollywoodia kehiin sitten vain. ;)
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Haha. Eipä tullut tänäänkään joo. Kikantti voi imeä pillillä paskaa mun puolesta.
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Viime keskiviikkona tilattu Limited versio tuli Gigantista jo eilen, en tosin ollut kotona. Paikallinen posti sen vasta tänään antoi toimipisteestä saapumisilmoitusta vastaan. Paketti on avattu, mutta odotellaan illan pimenemistä niin voi koneeseen iskeä;)
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

Tässähän alkaa pikkuhiljaa toivoa, että Stammy ei saa koskaan omaa versiotaan. Sen verran jäätävää settiä puskee autotallistudioilta päivästä toiseen! ;)
 
Vastaus: Alan Wake [Hype ja hankintahekumointi]

No empä ois arvannu. Eihän se Alan Wake tullu tänäänkään!! Jumalauta ku kestää tossa gigantin tilauksessa. Viime keskiviikkona oli tullu sähköpostiin viestiä, että mun paketti on lähtenyt niiden keskusvarastosta. Menee kyllä yllättävän kauan sit tuolta ruotsista tulla tänne. Soitin viel tonne gigantin asiakaspalveluun ja kysyin, että missä päin maailmaa toi niiden keskusvarasto on ja et mikä ***** siellä kestää. En sanonut mitä olin tilannut, puhuin vaan kokoajan paketista niin tämä asiakaspalvelija sano sit suoraan "eli sä oot tilannu pelin?" -joo "ton alan waken?" -joo

Vissiin joku muukin iloinen asiakas soittanu sinnepäin tosta tilauksesta :D

Siinä sit piristystä tähän tilanteeseen, YouTube - Hitlerin Gigantti tilaus

Niin, ja jos jotain kiinnostaa, niin en tilaa enää gigantista mitään. Koskaan.
Mitäs ne sieltä sitten vikisi vastaukseksi?

Kyllä kusee Gigantti asiakkaiden lisäksi aika tehokkaasti itsensä päälle. Itseäni tässä kyrsii vain ja ainoastaan katteettomat lupaukset. Jos tilaushetkellä olisi sanottu että voi mennä yli viikkokin, niin ok, olisi pitänyt miettiä jaksaako odottaa ja jos olisi tästä huolimatta päättänyt tilata niin tietäisi mihin varautua. Mutta se, että luvataan perjantaiksi ja toimitus venyykin mahdottomasti, niin ei se aivan näin toimi. Nimim. sanojensa mittainen asiakaspalvelija.

Kohta kotia ruokkikselle, ja kurkkaamaan postilootaan. Vaikka tietäähän sen ettei siellä mitään ole kun ei muutkaan ole omaansa saaneet.

E: No eihän sitä siellä ollu. Uskomatonta touhua... Tuntuu turhalta enää alkaa perumaankaan tilausta, se olisi pitäny tehdä jo perjantaina tai viimestään maanantaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom