Vastaus: Alan Wake -viikon ikioma ihkuiluketju
Ne linnut oli kovin ahterista, niistä en pitänyt lainkaan.
Linnut olivat ahterista, tosin ekalla pelikerralla paljon enemmän kuin nyt.
Pirun hienoja kohtia oltiin silti saatu aikaan. Mm. rautatiesilta, josta alkavat metallilevyt yksitellen repeytymään irti... Tosi siistejä kohtia ja noissa oli juuri poltergeistia vihollisena.
Nimenomaan näitä kohti sinkoutuvia "lentäviä" objekteja tuolla kommentillani dissasin, en niinkään näitä isompia spektaakkeleita, joissa ympäristö sai kyytiä, sillä ne olivat hienoja. Taisi olla 3. episodissa kun tuli oikein erillinen kohta joissa metsässä ei ollut Takeneitä ollenkaan, vaan jos jonkin sortin lentävää juttua, se oli ärsyttävää.
Niin kauan kun jotain paskaa ei sinkoile kohti toistuvasti, on hienoa. 5. lopussa ollut pieni väistely ja juoksentelu siinä patosillalla oli mukavaa vaihtelua, ja välibossit oli myös ihan jees.
Tuli sitten pelin viimeinenkin episodi pelattua vielä eilen läpi, ja napattua "Gunless Wonder" saavutus. Aika mulkkua oli pelkästään flashbangeillä ja valotikuilla vetää, mutta jäipähän vähän saavutuspisteitä käteen, ensi kerralla eri lailla.
En muuten tiedä miten Alan Wakella voi olla noin huono juoksukunto, koska kuudesluokkalainen läski joka ei ole ikinä noussut tietokoneeltaan muuta kuin bussilla kouluun, juoksee pidemmän matkan hengästymättä henkihieveriin.
Lopputekstien vilistessä ruudulla tuli hyvä fiilis, on tämä ehdottomasti yksi parhaista peleistä mitä olen pelannut ja saa olla ylpeä että tälläistä on tehty täällä Suomessa. Tämä viikko oli todella hyvä idea, hatunnosto siitä. Olen ensi vuonnakin ehdottomasti mukana, silloin sitten Nightmare vaikeusasteella ja kaikki manuscriptit keräykseen.
Tänään voisi kuitenkin vielä yrittää vetää nuo molemmat lisärit läpi fiilistellen, ja napata saavutukset talteen. Jäi meinaan sellainen olo, että tätä täytyy pelata vielä hieman lisää ennen kuin olen valmis laittamaan sen takaisin hyllyyn omalle paikalleen.