Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alatreon - Nukutus Pommitus!

Vastaus: Alatreon - Nukutus Pommitus!

Miksi nukuttaa kun voi ounata Alatreonin pommiboostien kanssa 45 sekuntiin: http://www.youtube.com/watch?v=i140KCB_D5M

Ihan mielettömän hyvä yhteistyö ja ajoitukset vielä lisäksi.

Q: Miksi nukuttaa?
A: yhteistyö ja ajoitukset

Juuri tämän takia, sleepbomb yks järkevimmistä tavoista hoidella Alatreon alle 9min saaden yksi siivistä ja molemmat sarvet. Ilman että se vaatii varsinaista tiimityöskentelyä niinkään.

Tosin, nykyään tämä tekniikka on jo unhollassa, ihmiset ovat oppineet käyttämään vasaraa paremmin, ja näin ollen vasarointi on uusi multihuipentuma. Tosin, itse en tätä tajua, koska vasarointi taas on hieman hitaampaa, ja VAATII vähintään 2 hyvää vasaroijaa.

Tuommonen speedrun ei ole niinkään mistään kotoisin koska todella harva saa yhtä hyvää porukkaa kasaan, joita edes kiinostaisi yrittää.
 
Vastaus: Alatreon - Nukutus Pommitus!

Q: Miksi nukuttaa?
A: yhteistyö ja ajoitukset

Juuri tämän takia, sleepbomb yks järkevimmistä tavoista hoidella Alatreon alle 9min saaden yksi siivistä ja molemmat sarvet. Ilman että se vaatii varsinaista tiimityöskentelyä niinkään.

Tosin, nykyään tämä tekniikka on jo unhollassa, ihmiset ovat oppineet käyttämään vasaraa paremmin, ja näin ollen vasarointi on uusi multihuipentuma. Tosin, itse en tätä tajua, koska vasarointi taas on hieman hitaampaa, ja VAATII vähintään 2 hyvää vasaroijaa.

Tuommonen speedrun ei ole niinkään mistään kotoisin koska todella harva saa yhtä hyvää porukkaa kasaan, joita edes kiinostaisi yrittää.

Mjoo, tutut ja toimiviksi havaitut keinot on helpoimpia toteuttaa satunnaisessa porukassa. Oikeastaan tuo video demonstroi miten ylitehokkaita pommit ovat aseisiin nähden, varsinkin kun siihen riittää että on armor skilleinä Bombardier ja Trap Master, jotka saa jo ihan alussa aikaiseksi.
 
Vastaus: Alatreon - Nukutus Pommitus!

Nyt olen päässyt viimeiseen urgentiin, ja Alatreon on tiellä. Muutama ensimmäinen yritys kaatui, kun omat tiimiläiset osasivat lähinnä kuolla. Ensi viikonloppuna onnistuu toivottavasti paremmin.
 
Ylös Bottom