Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alennuksia, alennuksia!

Arcane

Active Member
Minkäslaisia alennuksia te olette tavanneet? Siis oikein must have- alennuksia. Listatkaapas tähän kaikenlaisia alennuksia, ja tietenkin mistä kaupasta on kyse.

Leppävaaran uudesta kauppakeskus Sellon Citymarketista sai 20% alennuksen jokaisesta pelistä. Täytyy vain omistaa plussa kortti. Tavallinen hinta peleille oli 66 euroa, joten alennushinta oli 53 euroa.

PC SuperStoren hintojakin kannattaa katsella. Välillä siellä on ihme tarjouksia, kuten Splinter Cellin tullessa se maksoi 30 euroa. Monissa muissa kaupoissa on myös tiettyjen pelien kohdalla hintojen laskuja.
 
Anttila tarjoaa pari pelia 44,90 eikä plussakorttia tarvitse itse ostin mechassaultin tuolla hinnalla ja gigantti tarjoaa myös paria peliä 39.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomveh
Anttila tarjoaa pari pelia 44,90 eikä plussakorttia tarvitse itse ostin mechassaultin tuolla hinnalla ja gigantti tarjoaa myös paria peliä 39.

Ostin Halon Analasta tuohon hintaan.
 
Oho... En huomannut tätä threadia ja tein samankaltaisen aiheen... Funstationilla siis on alennuksia ja Ata's Pceellä alennuksia on mukavasti. Morrowind 44 (uutena).
 
Gigantis näytti olevan liuta pelejä hintaan 39e mm. Halo... sekä joku peli oli jopa 29e... en muista mikä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Gigantis näytti olevan liuta pelejä hintaan 39e mm. Halo... sekä joku peli oli jopa 29e... en muista mikä.

Kyseinen peli on Quantum Redshift.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kedu
Täältä löytyy aika mukavia tarjouksia luottokortin omistajille. (muitakin kuin xbox)

http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/game-sale1.html

Pelit ovat Australia versioita eli PAL, joten toimivat suomalaisissakin Boxeissa.

Jep, itse tilasin NHL2003:sen tuolta. Hintaa tuli toimituskuluineen ~38 eeroa. Paketti toimitettiin reilussa viikossa, ja muita kuluja (kuten tulleja tai veroja) ei tullut. Mutta jos paketti on liian kallis on aina olemassa riski että tulli lyö päälle 3,5% tulleja ja 22% alvia.
 
surffailin mbnetin hintaseurannassa ja http://www.hagalin.fi/ osoitteessa pelivalikoima on laiha, mutta ainakin amped lähtee 29 euron hintaan. ei paha niin loistavasta pelistä. postikuluista en jaksanut ottaa selvää, ilmeisesti peruspostiennakko.
 
Ylös Bottom