Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alennusmyynnit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helsingin Anttiloissa Castlevania oli ainakin 40 ja Stockmannilla oli joitain vanhimpia, ainakin Kuru Kuru Kururin.... oisko ollut 29,90. Dosessa saattoi olla myös jotain alennuksia, tästä en varmuudella muista. Ei nyt mitään megaluokan alea ole näkynyt, kohtuu tiuhaan seuraan näitä normaaleita tai siis ei-netti- pelikauppoja.
 
Joo Hesan akateemisessa kirjakaupassa kannattaa ainakin käydä, siellä oli Top Gear Gt, vai mikä se ny olikaan 25 euroo esim, ja joitain muita. Ei kyllä jaksanu ostaa... :rolleyes:
 
Katos konsolinetistä, siellä on pelejä 29:llä! itse ostin sieltä pari päivää sitten Doomin, HUIPPU PELI! suosittelen sitä! (kuuluu 29:n peleihin)
 
Hesan City Anttilassa Driven 35. Myös muita pelejä löytyy hintaan 35 - 40. En nyt vain yhtään muista mitä muuta...
 
dvdboxoffice.com

DVD Box Officea mainostettiin aikoinaan Cubefinin sivuilla, ja koska mulla on jenkkikuutio tulevat pelit täältä aika halvoiksi.
GBA:n pelitkin ovat 30-45 USD eli euroissa kutakuinkin saman verran, esim. Super Mario World (Advance 2) on USD 36,63 ja hintaan sisältyy postimaksut.
Tilasin Cubelle Eternal Darknessin 22.7., hermostuin jo kun eivät lähettäneet sitä heti (selittivät että kaikkia pelejä ei ole aina varastossa ja ED on kuitenkin aika uusi ja varmasti hyvin myyvä peli). Sain kuitenkin ilmoituksen lähetyksestä 1.8. ja peli tipahti postiluukusta 12.8. Loppujen lopuksi aika nopeasti ja peli maksoi vain USD 48,63, ei Suomesta saa mistään niin halvalla! Tosin jenkkikuution kanssa olen riippuvainen import-peleistä ennen Freeloaderia, joten eipä minulla ole paljon vaihtoehtojakaan.

Halusin vain sanoa, että yhden kokemuksen perusteella ihan hyvä paikka ja kun rupesin pitkästä aikaa etsimään pelejä GBA:lle niin ei Suomen normaalihinnat tuolle pärjää. Toki on varmasti halvempiakin paikkoja (esim. videogameadvantage.com, SMW USD 29,99+postikulut ei-jäsenille), mutta tuota ei kukaan ollut suositellut niin en sitten viitsinyt koettaa.
 
Gigantin esitteen mukaan mm. Ecks vs Sewer olisi nyt 19 euroa. Joku toinenkin peli lähti samaan hintaan!
 
Ylös Bottom