Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alien Breed 2004

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dapht
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa! Alien Breed oli yksi Amigan suosikeista.

Peli näyttää käyttävän hieman samankaltaista grafiikkaengineä kuin Baldur's Gate: Dark Alliance. Joten nuo ruutukaappaukset voivat hyvinkin olla aitoa pelikuvaa.
Näyttää kyllä hienolta,

Alien Breed oli kyllä ihan helvetin hieno peli, varsinkin se loppu on jäänyt erityisesti mieleen.

Tämä uusi Alien Breed 2004 näyttää kyllä todella hyvältä. Odotan mielenkiinnolla lisää tietoa ja kuvia pelistä.

WAU! Näyttipäs hienolta! On se vaan hienoa, että PS2:lle tulee noita klassikoista väännettyjä pelejä... Contra, ja nyt näköjään myös Alien Breed.

Ja kuten joku tuolla toisella boardilla sanoo: "Again, in BGDA, certain levels have even more impressive lighting than this". Olen itse samaa mieltä, joten minä ainakin voisin olettaa tuon olevan aitoa pelikuvaa.

http://www.homelanfed.com/index.php?id=11959

Martyn Brown / Team 17 kertoileepi hieman tulevasta, vain PS2:lle ilmestyvästä pelistä. Kahden pelaajan co-op multiplayeriäki lupailee..

Question: What is the development team's main goal in making Alien Breed 2K4?

Answer: We'd like to develop a very satisfying game on a number of levels, in terms of mood, tension, atmosphere, storyline and also co-operative multiplayer.

Ylös Bottom