Vastaus: Alien Isolation
Hyvä että vanhaki verty
Hahahaa, nauruni on kuivunutta kuin saharan hiekka.
Hyvä että vanhaki verty
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hahahaa, nauruni on kuivunutta kuin saharan hiekka.
Hyvä että vanhaki verty
Se ensimmäinen kunnon encouter ihmisien kanssa oli erittäin tökerösti suunniteltu.
Täytyy nyt ihan vaan varmistaa, että kai olet tajunnut siellä kaapissa pileskellessä nojata taakseppain, kun vihollinen on lähellä?
Noh, nyt 2h pään seinään hakkaamisen kohdalla tuli sopiva randon luku lottooni niin alieni oli sellaisissa kohdin että pääsin seuraavaan talletuspisteeseen (eli yli 2h kulutin aikaa n.5..10 min pelissä etenemiseen) Ja sitten taas kuolema parissa minuutissa hiippailemalla.. alien vaan tulee 10m säteellä johonkin ympärillesi ja jos et ole jo parin metrin päässä piilopaikasta niin kuolo tulee. Ja edelleen...helpoimmalla vaikeustasolla...
Tämä ei tietenkään auta asiaa, mutta ilmeisesti pelaat jotenkin toisin kuin tekijät ovat ajatelleet. Itse olen Normal-tasolla Chapterissa 14 eikä moista turhautumaa ole tullut vastaan sitten Chapter 5:n, jossa sai lopulta achievementin siitä, kun alien ei kertaakaan saanut syödyksi.
Juurikin näin. Luurit korvilla ja käyttöön sääntö numero 1: 99% peliajasta kuluu kontaten.Kun sopivasti käyttää tutkaa ja kuuntelee ääniä, niin hyvin ehtii piiloon mennä. Tässä pelissä vain ei sovi ryntäillä ja kuuntelulla on suuri merkitys etenemisessä.
Jäin muuten jumiin..liekkarin oton jälkeen, talletuspisteen oikealla puolella oleva ovi on lukossa ja huoneosion ainut lattialuukkukin lukossa että mikäs juttu tää on? En löytänyt mitään ulospääsyä...
Ei millään pahalla. Eikä tämä varsinaisesti kai? hirveästi mitään paljasta, mutta olisi ihan mukavaa jos käytettäisiin spoilereita. Itse esimerkiksi en ole vielä niin pitkällä, että olisin liekinheitintä nähnyt pelissä....