Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aliens vs Predator [PS3]

Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

DLC:tä tulossa ensi viikolla, tarkemmin sanottuna 18.maaliskuuta. Kyseessä siis samat neljää moninpelikenttää, jotka tulivat Special Editionin ostajille "ilmaiseksi".

Harmi kyllä lysti ei ole meille muille ilmaista, hinnaksi ilmoitettu 5,99€ (taitaa jäädä hommaamatta Bäfän tuoksinnassa).

Lähde:
Aliens vs. Predator DLC next week News | Eurogamer
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

Eilen sain vedettyä Marinellakin Nightmare vaikeusasteella ja oli mennä hermot parikin kertaan. Ihan vinkkinä muille että älkää ampuko kuolleita alieneita vierestä päähän niin ei mene hermot ;).
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

Itse aloitin tämän juuri Marine-jaksolla ja pieni yllätys oli tuo pelin tallennus. Meinaan luulin, että peli automaattisesti tallentaa joka checkpointiin (en tehnyt manuaalista savea), mutta kun avasin pelin toista kertaa, niin savea ei ollutkaan missään. Onneksi pelasin vain vähän alkua, joten pieni uusiksi pelaaminen ei haitannut.

Oliko kyse vain siitä, että eka save-paikka piti itse luoda, vai pitääkö pelin savettaa aina manuaalisesti itse? Eipä tuo ole suuri vaiva sinänsä, mutta jos peli jäätyy/kaatuu yms, niin sitten voi tulla ongelmia (jos on luottanut auto-tallennukseen)..
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

Meinaan luulin, että peli automaattisesti tallentaa joka checkpointiin (en tehnyt manuaalista savea), mutta kun avasin pelin toista kertaa, niin savea ei ollutkaan missään. Onneksi pelasin vain vähän alkua, joten pieni uusiksi pelaaminen ei haitannut.

Itse en muistaakseni luonut yhtäkään manuaalista savetusta ja aina toimi mainiosti alkuvalikon "Continue Story (tms)" valinnan kautta? Tosin checkpoint ei tainnut aina tarkoittaa samaa kuin save. Savetuksen merkki on Weyland Utanin logo, jossa palkki näkyy "lataantuvan". Voihan olla, että et vielä päässyt varsinaiseen save paikkaan saakka, taisi alussa olla hieman pidempi väli kuin normaalisti.
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

Itse en muistaakseni luonut yhtäkään manuaalista savetusta ja aina toimi mainiosti alkuvalikon "Continue Story (tms)" valinnan kautta? Tosin checkpoint ei tainnut aina tarkoittaa samaa kuin save. Savetuksen merkki on Weyland Utanin logo, jossa palkki näkyy "lataantuvan". Voihan olla, että et vielä päässyt varsinaiseen save paikkaan saakka.

Niin, kun "toista" kertaa peliin menin, niin ei ollut mitään "continueta" tms (vaikka olisi pitänyt, kuitenkin tuli useampi checkpoint). Eikä löytynyt save-tietoja. Nyt juuri testasin ja homma tuntuu toimivan. Savetin nyt siis varmuuden vuoksi "manuaalisesti" checkpointin jälkeen ennen kuin lähdin pelistä (3 eri save-paikkaa itseasiassa old school varmistus-tyyliin)..

Peli ei graafisesti mitenkään kauheasti vakuuta, mutta tunnelmaa on silti tarpeeksi näin vanhalle Alien/s-fanille. Ei vaikuta miltään 6/10-peliltä kuitenkaan tässä vaiheessa. Ja mielenkiinnolla odotan sitä, miten erilaisia näistä osioista on saatu.
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

PS3/360-konsolit eivät näköjään saa viimeisintä patchiä (tai jotain sinne päin - en ole aiheen asiantuntija):

Regarding Console Patches - SEGA Forum

"(SEGA Community Manager) I've just received a mail this AM regarding patches for the console versions of AVP and I regret to inform everyone that these have sadly been scrapped.

I had previously made a claim that these were coming and at the time, this was very much on the table. For the console community, I apologize, as I know there are many features and updates that you'd like to see. I'll keep fighting internally for this to happen, but until I hear otherwise, there will not be a console patch for either Xbox or PS3."
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

Hei, onko peli hyvä ps3:lla? Entä onko ruudunpäivitys hyvä? Mites onko onlinepuolella pelaajia, eli kannattaisikohan tämä hankkia. Olen kerran tietokoneella pelannut ja sillä se oli ihan ok.
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

Hei, onko peli hyvä ps3:lla? Entä onko ruudunpäivitys hyvä? Mites onko onlinepuolella pelaajia, eli kannattaisikohan tämä hankkia. Olen kerran tietokoneella pelannut ja sillä se oli ihan ok.

Kyllähä tää iha pelattava peli on PS3:lla ja ruudunpäivitys pysyy siinä 30fps lähes kokoajan, ainuana miinuksena grafiikanpuolelta että kuva repeilee melko useasti.. Moninpeli on jääny itellä testaamatta ku ei mokkulalla oikee nettiin pleikkarilla pääse.
 
Vastaus: Aliens vs Predator [PS3]

Lisätkää BioZell kaveriks jos peliseuraa tahdotte, on headset, tuli peli sitten hankittua.
 
Ylös Bottom