Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alkuperäinen ISO ohjain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nipa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
N

nipa

Guest
Tietääkö joku verkkokaupan mistä se vielä löytyisi.
Kuopiosta olen palloilut kaikki kaupat läpi ja missään sitä ei enää ole.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nipa
Tietääkö joku verkkokaupan mistä se vielä löytyisi.
Kuopiosta olen palloilut kaikki kaupat läpi ja missään sitä ei enää ole.

kai joku nyt edes tietää??? sama pulma mulla.
(kaikki ei nääs voi pelata kunnoll, sillä pikkusella.)

Joku muukin näitä täällä aikaisemmin jo kyseli. Kuitenkin, uutena tuskin saat enää mistään kaupasta (paitsi jostain poisto-erästä mahdollisesti), mutta ainahan voi nettihuutokauppoja käyttää hyväksi ja tietty tehdä osto-ilmoituksia foorumeille. Huuto.netistä varmaan voi löytyä, useampiakin.

Asian vierestä, mikäs siinä Controller-S:ssä tekee sen, että ei sovi juuri teidän käteen? Itse en sitä ole kokeillut, mutta luulisi kuitenkin että se on universaalimpi kuin alkuperäinen iso ohjain, eli sopii kaikkien käteen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Joku muukin näitä täällä aikaisemmin jo kyseli. Kuitenkin, uutena tuskin saat enää mistään kaupasta (paitsi jostain poisto-erästä mahdollisesti), mutta ainahan voi nettihuutokauppoja käyttää hyväksi ja tietty tehdä osto-ilmoituksia foorumeille. Huuto.netistä varmaan voi löytyä, useampiakin.

Asian vierestä, mikäs siinä Controller-S:ssä tekee sen, että ei sovi juuri teidän käteen? Itse en sitä ole kokeillut, mutta luulisi kuitenkin että se on universaalimpi kuin alkuperäinen iso ohjain, eli sopii kaikkien käteen.

sitä on minun mielestä "epämielyttävä" pitää kädessä, ja se tuntuu "pieneltä", ja sormet tulee siitä kipeäksi.

Jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa S-ohjain minun isoon, niin voi ottaa yhteyttä. Mitään postikuluja en silti rupea makselemaan, kun kyllä tolla voin silti ihan hyvin pelata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Jos jotakuta kiinnostaa vaihtaa S-ohjain minun isoon, niin voi ottaa yhteyttä. Mitään postikuluja en silti rupea makselemaan, kun kyllä tolla voin silti ihan hyvin pelata.

Huomatkaa asian pointti. :D

Liipasimet ovat liian pienet, tatit ovat isommassa paremmat, Isompi on tukevampi kädessä. Siinä muutamia syitä. Pienellä on parempi pelata käytännössä vain urheilupelejä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Eikös se tuossa ole.

Ohjain

Kiitoksia linkistä. Tilattu on.
Taisi muuten olla viimeínen kappale tuossa firmassa. Puhelimella tilasin niin sano vaan että yksi niitä vielä on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nipa
Kiitoksia linkistä. Tilattu on.
Taisi muuten olla viimeínen kappale tuossa firmassa. Puhelimella tilasin niin sano vaan että yksi niitä vielä on.

damn you. (olit nopeempi ku mie =)

next time ill be faster...

Ylös Bottom