Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alkuvuoden pelit?

Lloope

New Member
Nyt kun tässä joululahja pelejä on pohdittu, niin mites on alkuvuoden ps2 julkaisujen laita? Onko tulossa mitään kauan odotettuja mahtipelejä tai yllättäjiä?

Itse en kyllä oikein mitään alkuvuoden julkasua odota tippaakaan, ja jossei mitään hyvää ilmesty, niin pitää sitte varmaan ostaa noita joulupelejä, joita jäi ostamatta vino pino
 
Jos Ratchet & Clankin jälkeen kaipaa vielä lisää tasohyppelyä, sitä on tarjolla ainakin parin varmasti laadukkaan julkaisun verran. Sly Raccoonin pitäisi ehtiä kauppoihin lähiviikkoina ja Ape Escape 2 on luvattu alkuvuodeksi. Sony on panostanut paljon Primal-nimiseen peliin ja hyvässä lykyssä se ilmestyy kuukauden sisällä samoin kuin Konamin Contra. Jälkimmäinen kelpaa ainakin nostalgianjanoisille pelaajille. Nuo pelit ovat varmoja ostoksia omalla kohdallani, vaikka yllättäjillekin annan mahdollisuuden.
 
Edellisten lisäksi kannattanee ainakin tsekata vielä seuraavat:

ATV: Quad Power Racing 2 (5.2.)
Devil May Cry 2 (26.3.)
ZOE 2: The 2nd Runner (maaliskuu)
DDRMAX Dance Dance Revolution (maaliskuu) (85 pojoa Metacriticissä on tanssipeliltä hemmetin hyvin (IGN:93!). Pakko päästä joraa! :D)
 
Itse odotan alkuvuoden peleistä eniten ZOE 2: The Second Runneria, Primalia, Socom: US Navy Sealsia ja DMC 2:ta.
 
Parin lähikuukauden peleistä Primal ja Space Channel v.2 ovat minun odotuslistalla.

Ape Escape 2 oli aiemmin, mutta pelaamani demo ei kauheasti innostanut, mutta ehkä tämäkin tulee hankittua jos rahaa jää.
 
Nämä olis tavoitteena hankkia:

Sly Raccoon, Devil May Cry (2), Ape Escape, The Mark of Kri, Contra: The Shattered Soldier. Katsotaan nyt mitä siitä Primalistakin tulee.
 
Kevään mittaan tulevista peleistä odotan kyllä ehdottomasti eniten NHL2k3:sta, myös Splinter Cell houkuttelee. Saa nähdä, miten Enter the Matrix pärjää sitten loppukeväästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Parin lähikuukauden peleistä Primal ja Space Channel v.2 ovat minun odotuslistalla.

Space Channel 5 ver 2 on vaimoni puheiden perusteella parempi kuin edellinen osa. Itse en osaa sanoa, kun rytmit mulla hukassa niin en kokeillut :) Musiikit kyllä kuulostivat hyvältä.

Primalia kanssa odottelen ja toivottavasti ovat saaneet hiottua siitä hyvän paketin.
 
Mark of Kri ja Devil May Cry 2 ovat syitä joiden "takia" hankin PS2:den lähiaikoina.
(kunhan löydän halvalla :D)
 
PES 2 olisi nyt ainakin tarkoituksena ostaa. Ehkä jotain joulupelejä, kun niitä ilmaantuu aina käytettynä pelikauppoihin kevään mittaan. Primal kiinnostaa erittäin paljon, kun ei tuosta Silent Hillin kolmannesta osasta taida tulla hyvää peliä.
 
Luulin ettei alkuvuodesta tulis mitään hyvvee, mutta sitte luin joiltain sivuilta Battle Engine Aquilasta ja se rupes kiinnostamaan. Vielä kun näin pari filmipätkää siittä niin alkoi todella kiinnostaa... Uudessa OPM2:ssa pitäis kai olla demo siitä.
 
Itselläni on ainakin jo pitkän aikaa ollut ennakkovarattuna Contra - Shattered Soldier ja Mortal Kombat : DA. Tässä myös Socom: US Navy Sealsia, Midnight Club 2:sta ja Tenchu: Wrath of Heavenia odottelen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver

DDRMAX Dance Dance Revolution (maaliskuu) (85 pojoa Metacriticissä on tanssipeliltä hemmetin hyvin (IGN:93!). Pakko päästä joraa! :D)

jepjep!!!
viidakkokirja on hypitty ja pompittu halkipoikkipinoon eikä siltikään kyllästytä! ja kun tuollainen helmeksi hehkutettu peli on tuloillaan niin pakkohan sitä on odottaa kieli pitkällä! ja juuri sopivasti pääsee rantakuntoon! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
... , kun ei tuosta Silent Hillin kolmannesta osasta taida tulla hyvää peliä.

¿Que?

Samoilla linjoilla kun el_matador tässä, eli mistä niin luulet?
 
Vesi kielellä odottelen Mortal Kombat : Deadly Alliancea ja Devil May Cry 2:sta. Mark of Kri on myös hankittava ja samoin Primal, kunhan se vihdoin ilmestyy. Noilla saakin väkivallan himon tyydytettyä, joten vastapainoksi täytynee kohtsillään hommata esim. Sly Raccoon.
 
Ylös Bottom