Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Allakan Transworld Snowboarding -arvio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja holybastard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

holybastard

Guest
Allakka

Jumaliste allakka anto TWS:lle kaks tähtee. En ite pelannu sitä mut. Eikö se olis ansainnu enemmä? Katoin mää muutaki ku pisteitä siinä haukuttiin anteeksantoo ja uramoodia.
NE on xbox vastasia peeloja

Re: Allakka

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan holybastard
Jumaliste allakka anto TWS:lle kaks tähtee. En ite pelannu sitä mut. Eikö se olis ansainnu enemmä? Katoin mää muutaki ku pisteitä siinä haukuttiin anteeksantoo ja uramoodia.

Allakan arvostelut ovat mielestäni olleet aina asiallisia. TWS on Transworld Snowboarding? IGN sanoi pelistä:

Presentation
Boring menus, limited riders, no create-a-rider, limited tracks, bugs, and limited options that behave strangely bring this score down. 5.0
Graphics
Like a Monet, looks great from a distance but as soon as you get up close... 7.0
Sound
Lots of tracks to choose from, plus the ability to use your own soundtracks. Effects are weak though. 7.0
Gameplay
Not enough variation in goals and levels, and I've never had to try so hard to actually crash. 6.0
Lasting Appeal
Unlockable videos and multi-player modes help stretch this game out, but not by much. 6.0
OVERALL SCORE (not an average) 6.7

Metacriticin keskiarvo on 76. Ei mikään loistopeli. Miksi se mielestäsi ansaitsee enemmän, kun et ole edes pelannut?

Oisit voinu pistää tän tonne TWS topikkiin urheilupeleissä..

ihmeellisesti menee nämä arvostelut, joissakin peliä hehkutetaan maasta taivaaseen ja joissakin sanotaan ihan paskaksi. Esim. xbox vastaisuudestaan syytetty Pelit antoi tosi hyvät pisteet, ja nyt allakka noin vähän.. weird.

no ehkä peli ei vain uponnu arvostelijoille. jotku ne on semmosia, joille ei kelpaa mikään. ;)

Re: Allakka

Jos et ole pelannut edes koko pelejä, niin miksi arvostelet sen? PELIT lehti antaa hyvät pisteet, koska peli on Suomalainen. Voihan se olla hyvä pelikin, itse en ole päässyt kokeilemaan ja se on ainakin ulkonäöltään hieno.
X-Box vastaisia peeloja? Ehkä he eivät vain tykänneet pelistä. Oletkos muutn sukua Kassille, kun niin X-Box fanboy tunnut olevan, että PS2:sta pitää mennä haukkumaan sen omalle alueelle?

Re: Re: Allakka

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jos et ole pelannut edes koko pelejä, niin miksi arvostelet sen? PELIT lehti antaa hyvät pisteet, koska peli on Suomalainen. Voihan se olla hyvä pelikin, itse en ole päässyt kokeilemaan
Eikö ole vähän ristiriitaista, että valitat asiasta, johon itse heti seuraavassa lausessa syyllistyt? Miten voit julistaa Pelitin arvosanan olevan olevan suomalaisen suosimista, jos et ole peliä itse pelannut?

Minä olen yhä sitä mieltä, että jos haluaa Xboxille lumilauta pelin, niin ostaa Amped: Freestyle snowboardingin. Se on saanut hyviä arvosteluita (Tilt.Tv =8, Pelit = 87, Xboxfin= 8), ja muutenkin siitä riittää pelattavaa pitkäksi aikaa.

Moninpeli ei ole mikään paras, kun se on vuorotellen laskua, mutta tyhjääkin parempi. Ja moninpeli on hauskaa vuoroitellenkin. Ainakin minä olen ollut tyytyväinen Ampedin moninpeliin.

Jos itse arvostelisin pelin, antaisin pelille 8+ (koulujärjestelmän mukaan, siis 4-10). Pienenä harmina on liian alhaalla oleva kamera ja hermoja raastavat tehtävät.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
TILTIN SANA ON TOTUUS!

Ehkä, ehkä ei... mutta samanlaisia pelaajia niitä pelaa sielläkin kuin täällä. Ainakin minkä verran itse niistä tiedän.

Oman mielipiteeni TWS -pisteytykseen saatte nähdä vielä tämän viikon aikana, mutta sen verran pitää jo ennakkoon sanoa, että tuo IGN:n 6.7 jää paljon alle oman arvioni. Noita matalia pisteitä on näkynyt muuallakin, valitettavasti. Ilmeisesti peli on näitä pidä tai vihaa, mutta sille välille ei jää mitään.

Pieni korjaus tuohon viestiini. Siis Pelit -lehti antoi 84 eikä 87, muistin hiukan väärin. Mutta silti olen Ampedin kannalla, ja turha valittaa vastaan.

Mutta onhan se aina tietysti pelaajan oma mielipide, että kummasta pelistä pitää enemmän. Helpointa on mennä kauppaan, kokeilla kumpaakin ja päättää vasta sitten.

Olen ehdottoman rakastunut TWS:ään. Peli kun tarjoaa sitä, mikä minua jäi eniten kalvamaan Ampedin jälkeen: Kunnon viihdettä sen syvimmässä olemuksessaan. TWS ei raasta hermoja läheskään siinä määrin mitä Amped ja kun mukaan lisätään vielä loistava pelattavuus, hyvä ulkonäkö, rokkaava soundtrack, riittävän pitkä ja monipuolinen uramoodi (ei kuitenkaan ihan Ampedin pituinen) sekä kunnon moninpeli, en yksinkertaisesti vain voi ymmärtää pääosin amerikkalaisarvostelijoiden haukkuja. Toki pelissä on omat vikansa tai puutteensa, kuten kaikissa peleissä, mutta eivät ne silti mielestäni vielä oikeuta pudottamaan numeroa sinne 6-7:n välille, kuten IGN teki, kun suhteutetaan ne hyviin ominaisuuksiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Pieni korjaus tuohon viestiini. Siis Pelit -lehti antoi 84 eikä 87, muistin hiukan väärin. Mutta silti olen Ampedin kannalla, ja turha valittaa vastaan.

No kyllä ainakin minun Pelit-lehdessäni TWS sai 87 pistettä:)

Re: Re: Re: Allakka

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Eikö ole vähän ristiriitaista, että valitat asiasta, johon itse heti seuraavassa lausessa syyllistyt? Miten voit julistaa Pelitin arvosanan olevan olevan suomalaisen suosimista, jos et ole peliä itse pelannut?

Oletin vain niin... En julistanut sitä miksikään. Sana muotoni saattoi olla väärä, mutta tarkoitukseni oli kuitenkin vain olettaa... Eli en varmaankaan syyllistynyt mihinkään, vai??

Testasin tuossa kyseistä peliä muuten. Mennään kovaa eikä kaatumisesta pelkoa. Kai sitten joissain arvosteluissa tuo on luettu miinukseksi ja joissain plussaksi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Testasin tuossa kyseistä peliä muuten. Mennään kovaa eikä kaatumisesta pelkoa. Kai sitten joissain arvosteluissa tuo on luettu miinukseksi ja joissain plussaksi?
Joo, riippuu ihan arvostelijan mausta. Ehkä TWS:ssäkin voisi kaatua hieman helpommin, mutta ei niin kuten Ampedissa, jossa se välillä on turhauttavan tarkaa säätöä alastuloissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Joo, riippuu ihan arvostelijan mausta. Ehkä TWS:ssäkin voisi kaatua hieman helpommin, mutta ei niin kuten Ampedissa, jossa se välillä on turhauttavan tarkaa säätöä alastuloissa.

Makuasia, kuten sanoit. Omasta mielestäni lumilautapelin on oltava äärimmäisen realistinen. Mielestäni Amped on ehkä paras snoukkapeli koskaan, koska se on melko realistinen.

No ostin TWS:N ja viikon pelailun jälkeen voin sanoa että se on ihan hyvä mut ei niin hyvä kun odotin.

No ostin TWS:N ja viikon pelailun jälkeen voin sanoa että se on ihan hyvä mut ei niin hyvä kun odotin.

Pelailin peliä tuolla GW:ssä, enkä pitänyt siitä lyhyen testaamisen perusteella. Ensinnäkin, pelissä on mahdoton kaatua. Peliin tulisi vaikeutta lisää, jos siinä olisi "kuka kaatuu eniten" .kilpailu. Tyttöystäväni onnistui kaatumaan pari kertaa, itse en. Jos ei pää edellä maahan tule, pysyy pystyssä. Minä aion pysyä Ampedissa vielä.

Ylös Bottom