Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aloitteleva GM Connected

Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Mä voisin myös tulla tähän mukaan ja joukkueeksi valitsen Los Angeles Kingsin.
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Haluisko komissaari hyväksyy mun liittymispyynnön minkä kävin laittaa :rolleyes:
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Noniin, innokkaita managereita tulee näköjään koko ajan lisää, mikä on pelkästään hyvä homma!
Vapaita pelaajia voi totta kai jo mielensä mukaan draftailla.
Muutama vielä kun laittaa liittymispyynnön tulemaan niin saadaan homma pyörimään kunnolla.
Deadline on huomenna klo.1700 sen jälkeen alan hyväksyä NHL-joukkueiden vaihtoja toden teolla, eli siihen mennessä kun uudet managerit liittyy niin saavat vielä vaikuttaa itse omaan joukkueeseen sen jälkeen se on ns. Herran hallussa ja juna lähtee liikkeelle.
Muutaman "oikean" vaihdonkin olen jo hyväksyt ja tarkastelin pelaajien arvot ja siinä oli ainakin noudatettu "sääntöjä", loistavaa. Eli pelaajien ovr oli sama tai "tietokoneen" pelaajan arvo oli huonompi, juuri näin!
Eli huomenna klo. 1700 jälkeen voi sitten alkaa simuloida pelejä, muistakaa vielä että laitatte oman tiiminne peliasetuksen simuloinnille!

Sekä ihan yleinen muistutus kaikille,en päivystä koko ajan pleikan äärellä, tai täällä konsolifin:nissä. Käyn ihan oikeasti jopa töissä 5 päivää viikossa ja on vielä kaiken sen lisäksi vähän muutakin elämää, eli turha pommittaa tänne tai pleikan puolelle privaviestejä tyyliin: "mikset oo jo hyväksynyt mun vaihtoa, tai käy hyväksymässä se mun vaihto,jookos?" vaihdot hyväksytään jahka vaan ehdin koneelle! Ihan vaan selventävä juttu kaikille.

Mutta jos uusia tulokkaita on niin mukaan vaan, ilmoita täällä joukkueesi ja tarkasta ennenkuin varaat että joko ko. joukkue on vapaa. Ilmoita halukkuutesi osallistua ja saat privaviestinä liigan nimen ja muutamia huomio kohtia!
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

UGH! NYI otti heti vierasvoiton Crosbyista ja Malkineista 4-2! Eiks se niin ollu et tänään viiden jälkeen saa alkaa simuloimaan pelejä? :D
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Jep! Niin oli puhe et tänään klo. 1700 jälkeen.
Simuloinnin saat kun selaat oikealla tatilla tulevia otteluitasi ja painat jonkun vastustajan kohdalla "x" ja keskimmäinen vaihtoehto siitä valikosta mikä avautuu.
Pelailkaa pelinne pois, to vaihdan jakson. Työreissun takia venyy päivällä jakson vaihto.
Sekä mieluummin laittakaa niitä kysymyksiä tänne palstalle kun että pommitatte pleikan inboxin täyteen..nimim. 12 viestiä saanut tänään boksiin, yritä siinä ohessa sitten hoitaa muitakin asioita kun näpytellä viestejä.
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Tuli tämmönen mieleen että tuo sykli kun on näköjään 3pv ja sykli vaihtuu 3pv välein niin nopeella laskulla pelkkä runkosarja kestää 7kuukautta + pleijarit päälle ja eikös tätä ymmärtääkseni vedetä useempi kausi niin eikö tuota sykli vois nostaa 14pv joka vaihtuu 3pv välein kun muuten ei keretä vetää kuin yks kausi ennen kuin nhl 14 julkastaa.
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Tuli tämmönen mieleen että tuo sykli kun on näköjään 3pv ja sykli vaihtuu 3pv välein niin nopeella laskulla pelkkä runkosarja kestää 7kuukautta + pleijarit päälle ja eikös tätä ymmärtääkseni vedetä useempi kausi niin eikö tuota sykli vois nostaa 14pv joka vaihtuu 3pv välein kun muuten ei keretä vetää kuin yks kausi ennen kuin nhl 14 julkastaa.

Juurikin tuohon olemme tulossa/menossa!
Jahka vain saamme nyt kaikki managerit samalle viivalle ja perus jutut kuntoon, niin menemme juurikin tuohon kahden viikon jaksoon, eipä siinä matsien simuloinnissa nyt hirveän kauaa mene! Luultavasti tämän jakson jälkeen kirjoittelen asiasta suoraan Connectedin seinälle koska kaikkia viesti ei kuitenkaan tätä kautta tavoita!
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Meneeks tää juna nyt lainkaan eteenpäin, miks mitään ei tapahdu!? :confused:
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Meneeks tää juna nyt lainkaan eteenpäin, miks mitään ei tapahdu!? :confused:


Laskeskelin tuossa kun luin ylempänä olevaa kirjoitustani niin liigahan on pyörähtäny kunnolla käyntiin ma klo. 1700 mikä oli deadline.
Ja vielä kun kirjoittelin että jakson kesto on kolme päivää niin mun kalenteri näyttää niin että se päivä olisi aikalailla huomenissa siinä 1700 pintaan.
Joilloin vaihtuu seuraava jakso taas kolmeksi päiväksi mutta pelien vähyyden vuoksi laitan sen kahteen viikkoon mutta kolmessa päivässä pelattava pois.
Suurin osa varmasti on jo ellei kaikki niin simuloinut jo pelit pois, mutta lupasin sen kolme päivää niin sen myös annan.
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Valitettavasti joudun jättämään tämän liigan, kun pari muuta liigaa vie niin paljon aikaa.
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Vieläkö mahtuu, voisin carolinalla tulla pelaamaan. Psn vehka1
 
Vastaus: Aloitteleva GM Connected

Ööh, onko komissaari joutunut katkolle vai miksi ei mitään tapahdu? :)
 
Kokoonpanot

Osaaks joku sanoo minkä takia joka pelin jälkeen kokoonpanot menee takas alkuperäiseen muotoon vaikka oon käynyt muuttamassa joukkueen kokoonpanot ?
 
Ylös Bottom