Vastaus: Aloitteleva GM Connected
Noniin, innokkaita managereita tulee näköjään koko ajan lisää, mikä on pelkästään hyvä homma!
Vapaita pelaajia voi totta kai jo mielensä mukaan draftailla.
Muutama vielä kun laittaa liittymispyynnön tulemaan niin saadaan homma pyörimään kunnolla.
Deadline on huomenna klo.1700 sen jälkeen alan hyväksyä NHL-joukkueiden vaihtoja toden teolla, eli siihen mennessä kun uudet managerit liittyy niin saavat vielä vaikuttaa itse omaan joukkueeseen sen jälkeen se on ns. Herran hallussa ja juna lähtee liikkeelle.
Muutaman "oikean" vaihdonkin olen jo hyväksyt ja tarkastelin pelaajien arvot ja siinä oli ainakin noudatettu "sääntöjä", loistavaa. Eli pelaajien ovr oli sama tai "tietokoneen" pelaajan arvo oli huonompi, juuri näin!
Eli huomenna klo. 1700 jälkeen voi sitten alkaa simuloida pelejä, muistakaa vielä että laitatte oman tiiminne peliasetuksen simuloinnille!
Sekä ihan yleinen muistutus kaikille,en päivystä koko ajan pleikan äärellä, tai täällä konsolifin:nissä. Käyn ihan oikeasti jopa töissä 5 päivää viikossa ja on vielä kaiken sen lisäksi vähän muutakin elämää, eli turha pommittaa tänne tai pleikan puolelle privaviestejä tyyliin: "mikset oo jo hyväksynyt mun vaihtoa, tai käy hyväksymässä se mun vaihto,jookos?" vaihdot hyväksytään jahka vaan ehdin koneelle! Ihan vaan selventävä juttu kaikille.
Mutta jos uusia tulokkaita on niin mukaan vaan, ilmoita täällä joukkueesi ja tarkasta ennenkuin varaat että joko ko. joukkue on vapaa. Ilmoita halukkuutesi osallistua ja saat privaviestinä liigan nimen ja muutamia huomio kohtia!