Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aloittelijan kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miikkatja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miikkatja

New Member
Nyt kun olen pikku hiljalleen aloittanut tämän uuden "harrastukseni" on mieleeni tullut pari kysymystä kun olen lukenut erilaisia xbox -palstoja.

1. Kone jonka ostin on valmistettu 9.6.2002 ja siinä on philipsin dvd-asema. Miten on, onko se samsungin asema "parempi" kuin tuo philipsin? Uudemmat xboxit käsittääkseni sisältävät tämän aseman? Onko se samsung niin paljon parempi että kannattaisi ruvete boxia vaihtamaan?

2. Mikä mahtaa olla vialla kun pelaan DOA 3:sta niin kone pitää ihme rohinaa. Veikkaisin tulevan dvd-asemasta koska muut pelit (tai en ole ainakaan huomannut) toimivat suht normaalisti. DOA:n levyssäkään ei ole naarmun naarmua, uusi kun kerran on. Onko muilla samanlaisia ongelmia pelien kanssa?

Kiitos vastaajille

Edit : mulla olikin philipsin asema koneessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
1: Jos menet kauppaan vaihtamaan, niin melkoista hakuammuntaa taitaa olla, sillä tuurista on kiinni minkä saat. Itsellä on kans Thompsonin asema jossa Halo ja THPS4:n toimivat ilman ongelmia, mutta Splinter cell:ssa on joskus pikku luku ongelmia ja CMR3:ssa lähes joka kerta luku ongelma. Levyt ovat kaikki naarmuttomia, veikkaan että levyissä voi olla valmistus vikojakin.

1. Itselläni on Thomsonin asema.

Tässä lista peleistäni, joita (olen) omistan/ut:

Jet Set Radio Future
Sega GT
Amped
Spliter Cell
Halo
Max Payne
Rallisport Challenge
Project Gotham Racing
Oddworld
Dead Or Alive 3
Silent Hill 2

Lista peleistä, jotka ovat menneet tinaan:

Splinter Cell

Ja sekin ehkä kaksi tai kolme kertaa. Ja vika tuskin on koneessa tai asemassa.

Onko se Samsung sitten parempi, jaa-a. Eipä tässäkään mitään moittimista ole.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Itselläni Splinter cell ei ole juminut tämän ensimmäisen viikon aikana kertaakaan. Millaisia nämä "lukuviat" ovat? Minulla kun ei ole vielä tullut mitään muuta kuin tuo DOA:n rahina pelatessa eteen.

hmh. mulla ainakin on toi splintteri jumahtanut yhteensä 3 kertaa samsungin asemalla. kaks ensimmäistä sattu ihan pienen ajan sisään (ajattelin sillon että kone ois kuumunu vähän liikaa, kun huoneessa oli "hot in herre" tai jotain ;) ). tosin peliä on kyllä mätettykin jo monen monituista hikistä tuntia (varmaa alan aikalailla loppuratkasussa olemaan), joten muutama jumahtaminen ei paljon satu. oisin kyllä toivonu että se ois lyöny ees jonkun blue screenin, mut ei...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Miikkatja
Itselläni Splinter cell ei ole juminut tämän ensimmäisen viikon aikana kertaakaan. Millaisia nämä "lukuviat" ovat? Minulla kun ei ole vielä tullut mitään muuta kuin tuo DOA:n rahina pelatessa eteen.
Luulisin, että se DOA:n rahina kuuluu asiaan, eli ei kannata vaipua synkkyyteen.

Itse panin nimittäin merkille saman homman DOA:ssa, tosin arvelin sen metelin tulevan kovosta? Ehkä se käänteleen siellä jotain hirveetä temppi tiedostoa koko ajan tms.? Niin mun kone on ostettu julkaisupäivänä, mutta en usko sillä olevan tässä asiassa merkitystä.

DOA3 on tosiaan ainoa, missä ko. rapsutus on kuulunut vajaan vuoden aikana ja mun boksissa on tänä aikana enenmmän tai vähemmän pyörinyt varmaan pauttiarallaa 20-30 eri peliä.

Ja mitä muihin peleihin tulee, niin Splintteri ei mennyt nurin kertaakaan, kun sen läpi jauhoin. Hitman 2 kaatu pari kertaa ja kyseessä oli molemmilla kerroilla sama kenttä. Boksilla ilmeisesti oli ongelmia lukea juuri jotain tiettyä kohtaa levystä tms.? Ei kuitenkaan mitään ylitsepäsemätöntä ollut sekään.

Eli ei kannata varmaan ruveta metsästämään tuota samsungilla varustettua boxia jos ainut hyöty on se että voi kuunnella cd-r levyjä.

Tuosta doa:sta vielä, joskus viime syksyllä lainasin kaverin boxia jossa oli doa mukana ja se ei pitänyt minkään kuuloista rahinaa. Sen takia vähän huolestuin että joudunko lähettämään boxin huoltoon heti kättelyssä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Miikkatja
Eli ei kannata varmaan ruveta metsästämään tuota samsungilla varustettua boxia jos ainut hyöty on se että voi kuunnella cd-r levyjä..
No ihan miten tykkäät, itse en ainakaan viitsisi.

Tuosta doa:sta vielä, joskus viime syksyllä lainasin kaverin boxia jossa oli doa mukana ja se ei pitänyt minkään kuuloista rahinaa. Sen takia vähän huolestuin että joudunko lähettämään boxin huoltoon heti kättelyssä.
Aika vaikee sanoa, miksei sillä sitten rahissu mutta mulla ainakin se rahisi ihan selvästi ja mun mielestä se oli kovo mikä siellä jauho.

Olisko siinä toisessa koneessa ollu sitten eri merkkinen kovo, tai jotain? Bokseissahan on ainakin seagatea ja maxtoria muistaakseni, saatto olla jotain muitakin. Niiden tuottama "raksutuksen taso" saattaa vaihdella. Sekin on tietty mahdollista, että kovo pitää eri tasosta ääntä riippuen siitä mihin fyysiseen kohtaan (sisä vai ulkoreunaan) kovo kirjottaa eli vois olla ihan säkästäkin kiinni periaatteessa? Oli mikä oli, ei siitä kannata ressata. Mun kone on toiminut jo vuoden, vaikka sillon rahisikin. :)

Ylös Bottom