Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alone in The Dark

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mordor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Alone in The Dark

Onkohan syy huonoon menestykseen tässä :rolleyes:

FilmiFIN: How was the premiere?
Uwe Boll: There was no premiere. I drove ALONE from theatre to theatre. And the theatres were very empty

FF: Are you happy to the opening weekend of Alone in the Dark? It grossed only about 2.8 million dollars - what went wrong?

UB: The campaign.

Tietty jos elokuvalla ei ole kovin aktiivista levittäjää ja ohjaajan täytyy itse kuskata leffansa teatterista toiseen tietämättä milloin siellä on porukkaa parhaimmillaan tai koska leffa edes kannattaisi julkaista.

Ei tuo leffa varmaan mikään huippuhyvä ole, mutta ei sitä nyt niin pitkälle pitäisi sentään mennä, että IMDB:ssä sallitaan jo "Kill Uwe Boll" -viestejä (ainakin niitä toissa päivänä siellä oli). Tuommoisen asian kanssa ei pitäisi pelleillä vaikka miten leikillään sanoisi, ja vaikka miten huono elokuva on.

Pinnoja muuten tällä hetkellä 1.9/10 (772 ääntä) ja tämä oikeuttaa IMDB:n Bottom 100 -listalla sijaan 12. :)

Jarmo Hänninen sanoi:
Onkohan syy huonoon menestykseen tässä :rolleyes:
Tietty jos elokuvalla ei ole kovin aktiivista levittäjää ja ohjaajan täytyy itse kuskata leffansa teatterista toiseen tietämättä milloin siellä on porukkaa parhaimmillaan tai koska leffa edes kannattaisi julkaista.

a) tuo Bollin teksti tarkoitti sitä, että ensi-iltana se kävi monissa teattereissa katsomassa onko niissä porukkaa, ei suinkaan sitä että mies itse olisi kelat sinne vienyt.

b) ja kylllä levittäjät ovat selvästi tienneet koska tuo elokuva tuonne teattereihin viedään. Tammikuu on yleisesti ottaen semmoinen "kiss of death"-kuukausi, jolloin ulos laitetaan kaikki oletettavat flopit, jolloin niillä olisi edes jotain mahdollisuuksia kerätä rahojaan takaisin. Joulun aikana ja sitä ennen ryskää ns. Oscar-elokuvat, ja kesällä / syksyllä tarjoillaan megabudjetilla tehtyjä megaelokuvia jotka keräävät megatuloja. Talvi jää sitten näille lucky loosereille. Joillekkin käy paremmin (White Noise), joillekkin huonommin (Alone in the Dark).

Jouko Luhtala sanoi:
a) tuo Bollin teksti tarkoitti sitä, että ensi-iltana se kävi monissa teattereissa katsomassa onko niissä porukkaa, ei suinkaan sitä että mies itse olisi kelat sinne vienyt.

Kun Bollista on kyse niin varmasti äijä joihinkin teattereihin kuskasi leffan omin voimin ;)

puhveli sanoi:
http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2649&p=2

Käykääpä lukemassa. Yksi elokuvan alkuperäisistä käsikirjoittajista tilittää Something Awfulissa Uwe Bollista ja työskentelystä herran kanssa...

Ei.. Ei ei ei... Miksi? Miksi? MIKSI?

Alkuperäinen juoni-kuvio oli *paljon* mielenkiintoisempi ja uskollisempi kuin mitä tämä Uwe Boll sai aikaan. En ole Alone in the Darkia nähnyt, mutta tuskin menen sitä katsomaankaan - näkihän sen häväistyksen jo trailereista.

Minkä ihmeen takia kaikki Hollywoodin surkeimmat ohjaajat varastavat parhaimmat peli-lisenssit? Kohta kaikki odottamani peli-elokuva-konversiot on käyty läpi... Huonoin tuloksin. Aliens vs. Predator? RESIDENT EVIL? Ei ei eih...

Minun täytyy sanoa että kun kuulin AITD-elokuvan olevan tekeillä, olin riemuissani. "AITD-leffa, pakko tulla loistava elokuva!", huusin. Mikään, ja nyt todellakin tarkoitan mikään, peli lapsuudessani ei jäänyt niin hyvin mieleen kuin ensimmäinen Alone In The Dark. Juoni, nyt monen vuoden jälkeenkin, on mielenkiintoinen ja pelottava, ja sijoittuu juuri sopivaan aikakauteen (20-luvulle?). Joten voitte kuvitella millainen pettymys elokuva oli. Ei mitään jäljellä alkuperäisestä pelistä, paitsi nimi.

En voi keksiä mitään oikeutusta tälle elokuvalle olla olemassa. Tämä raiskaa pahasti AITD-nimeä. Olen pettynyt. Jumalauta, jos tekee pelielokuvaa niin voisi nyt saatana olettaa että se jotenkin pohjautuu siihen peliinkin. Bureau 713, voi vitun vittu! Joku armeija räiskii outoja hirviöitä hevin soidessa taustalla. Teki mieli itkeä kun katsoin elokuvaa.

On kyllä ihme kun antaavat tuon Uwe Bollin tehdä enää yhtään elokuvaa. Olen todella pettynyt, odotin melko paljon tältä mutta mitä sain, en mitään.

Anteeksi huono kielenkäyttöni, mutta olen hieman pettynyt :(

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuskin ketään kiinnosta, mutta pistetään silti.

R1-julkaisun speksit:

* Anamorphic Widescreen Presentation
* English DD5.1 EX & DTS 6.1 ES Surround
* Audio Commentary with director Uwe Boll
* Into the Dark The Making of Alone in the Dark
* Shedding A Light the Visual Effects of Alone in the Dark
* Trivia Track
* Music Videos
* Storyboard to Film Comparisons
* DVD Rom game called Gates of Hell

Teknisesti ilmeisen laadukas julkaisu tulee saataville 10. päivä toukokuuta.

Ylös Bottom