Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisi kysymys koskien tuota Gamehubsia. Eli, kun siellä Payment Methodissa lukee näin: We only accept Paypal as our payment method. Sorry, we cannot accept any other payment besides Paypal. Paypal accept payment from below.
* Master card
* Visa card
* America Express
* Discover
* Bank
* Paypal
Eli siis häh? Paypal on ainoa maksutapa, mutta korteilla pystyy silti maksamaan? Eiku
Brothers in arms: Hell's highway on aluekoodivapaa!!
Anteeksi offtopic mutta tuohon play-asiaan liittyen olen luomassa tiliä itelleni ja nyt tuli kompa eteen: Eli olen kohdassa State ja siellä ei ole valittavana finland. Miten etenen? Kiitos jo joku osaa vastata.
Anteeksi offtopic mutta tuohon play-asiaan liittyen olen luomassa tiliä itelleni ja nyt tuli kompa eteen: Eli olen kohdassa State ja siellä ei ole valittavana finland. Miten etenen? Kiitos jo joku osaa vastata.
Tämän olisi varmaan voinut osoittaa vaikka Play-asia ketjuun, mutta siihen voi pistää vaikka kaupungin toiseen kertaan tai vaikka N/A (not available). State ei kuitenkaan meinaa maata.
Mulla lukee siinä se ensimmäinen vakiovaihtoehto. Ei sen sitä pitäisi haluta jos maa-valinta on eri kuin USA...Juu sori mutten löytäny kyseistä ketjua tällä hienolla hakuohjelmalla Mutta kun nääs tässä ei ole mitään N/A ja pakollinen täyttökohta näyttäis olevan Voihan harmillisuus kun aina tämmössii tulee vastaan