Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aluekoodittomat Xbox 360 -pelit (EI affi-linkityksiä!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PSXGamer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Aluekoodittomat Xbox 360 -pelit

Jenkki Pure tulee olemaan aluevapaa. Tiedon tarjoaa netissä leijuva piraattimiesten kopio. Linkki on Play-asiaan, jolla hintaa näyttää tällä hetkellä olevan US$ 64.90 (~45.74 EUR)

Eivät lähetä erikseen. Jos haluat erikseen tee 2 tilausta.

Minulla olisi yksi kysymys liittyen aluekoodittomiin peleihin: ovatko kaikki Gamehubs.comista tilatut pelit aluekoodittomia? Toisin sanoen pitävätkö sivuilla olevat "Region Compatibility Guide":t yleisesti ottaen paikkaansa?

Aika hyvin ne näyttäisivät pitävän paikkansa, kylläkin nuista Far Cry 2:sta sun muista ei voi 100% varmuudella sanoa vielä yhtään mitään, mutta jo julkaistuista peleistä näyttäisi nuo Guidet olevan kohdillaan.

http://gamehubs.com/XBOX360/ace-combat-6-ntsc-ntsc-j.html
Löytyi sieltä onneksi yksi peli, joka ei toimi PAL-koneissa : D

Tanskalais-Jenkkiläinen Axelmusic.com on nyt ottanut valikoimiinsa myös konsolipelit.
Omalla kohdalla kauppa on tullut tutuksi viimeisen reilun vuoden aikana hyvä Bluray-kauppana.
Axelmusic kauppaa R1, R2 sekä aluekoodittomia pelejä ja leffoja. XO pelejäkin voi selata suoraan perusteena aluekoodittomuus.
http://www.axelmusic.com/list?advse...rby=Titel&p_title=Region Free Xbox 360 Titles
Hinnatkin ovat ihan kohdallaan, postimaksu per tuote on noin 0,60 -1,50 euroa.

Olisi kysymys koskien tuota Gamehubsia. Eli, kun siellä Payment Methodissa lukee näin: We only accept Paypal as our payment method. Sorry, we cannot accept any other payment besides Paypal. Paypal accept payment from below.

* Master card
* Visa card
* America Express
* Discover
* Bank
* Paypal

Eli siis häh? Paypal on ainoa maksutapa, mutta korteilla pystyy silti maksamaan? Eiku:confused:

Olisi kysymys koskien tuota Gamehubsia. Eli, kun siellä Payment Methodissa lukee näin: We only accept Paypal as our payment method. Sorry, we cannot accept any other payment besides Paypal. Paypal accept payment from below.

* Master card
* Visa card
* America Express
* Discover
* Bank
* Paypal

Eli siis häh? Paypal on ainoa maksutapa, mutta korteilla pystyy silti maksamaan? Eiku:confused:

Siis tuo tarkoittaa, että PayPal hyväksyy kyseiset luottokortit. Ei muuta kuin rekisteröitymään PayPaliin.

Onkos tästä kaupasta kokemuksia: http://www.shop.tothelo.com/index.html ?

Hinnat eivät kovin kilpailukykyisiä ole mutta väittävät, että kaikki myynnissä olevat X360 -pelinsä ovat aluekoodittomia, jos ymmärsin oikein? Listalla on paljon tulevia pelejä, joiden aluekoodauksesta/-koodittomuudesta ei muualla ole vielä tietoa.
Voiko luottaa, että esim. Silent Hill, Brothers In Arms, Baja ja Destroy All Humans tulevat olemaan aluekoodittomia?

Voit luottaa. Play-asia testaa pelit omilla PAL konsoleillaan ennen kuin julkaisee tietoa. Ja kuten aina ja nytkin Ubisoftin pelit ovat region free. Tilaukseen vaan!

Anteeksi offtopic mutta tuohon play-asiaan liittyen olen luomassa tiliä itelleni ja nyt tuli kompa eteen: Eli olen kohdassa State ja siellä ei ole valittavana finland. Miten etenen? Kiitos jo joku osaa vastata.

Anteeksi offtopic mutta tuohon play-asiaan liittyen olen luomassa tiliä itelleni ja nyt tuli kompa eteen: Eli olen kohdassa State ja siellä ei ole valittavana finland. Miten etenen? Kiitos jo joku osaa vastata.

Tämän olisi varmaan voinut osoittaa vaikka Play-asia ketjuun, mutta siihen voi pistää vaikka kaupungin toiseen kertaan tai vaikka N/A (not available). State ei kuitenkaan meinaa maata.

Tuohan jätetään tyhjäksi ellet asu väärällä puolella lätäkköä... ihan perus englannillakin state tarkoittaa osavaltiota kyseisessä tapauksessa.

Tämän olisi varmaan voinut osoittaa vaikka Play-asia ketjuun, mutta siihen voi pistää vaikka kaupungin toiseen kertaan tai vaikka N/A (not available). State ei kuitenkaan meinaa maata.

Juu sori mutten löytäny kyseistä ketjua tällä hienolla hakuohjelmalla :p Mutta kun nääs tässä ei ole mitään N/A ja pakollinen täyttökohta näyttäis olevan :confused: Voihan harmillisuus kun aina tämmössii tulee vastaan :rolleyes:

Juu sori mutten löytäny kyseistä ketjua tällä hienolla hakuohjelmalla :p Mutta kun nääs tässä ei ole mitään N/A ja pakollinen täyttökohta näyttäis olevan :confused: Voihan harmillisuus kun aina tämmössii tulee vastaan :rolleyes:
Mulla lukee siinä se ensimmäinen vakiovaihtoehto. Ei sen sitä pitäisi haluta jos maa-valinta on eri kuin USA...

Ylös Bottom