Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Amatööriarvostelija kilpailun äänestys (8.2.2003 - 28.2.2003)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Huijaavat arvostelijat

Oikea tuomio huijareille. Itse kyllä kävin äänestämässä toista joka hylättiin. Onko mahdollista saada äänestää jotakin toista?
 
Re: Huijaavat arvostelijat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi85
Oikea tuomio huijareille. Itse kyllä kävin äänestämässä toista joka hylättiin. Onko mahdollista saada äänestää jotakin toista?

Näin olit tehnyt. En tiedä miten saan sinut nollattua, enkä rupea kokeilemaan. Muuten voi mennä koko äänestys sekaisin.

Eli lähetä minulle privana tieto, kenelle haluat äänesi. Siirrän äänesi manuaalisesti oikealle arvostelulle. Muistaakseni joku muukin oli noita äänestänyt, eli mikäli haluatte äänenne antaa uudestaan. Ottakaa yhteyttä.

Kuitenkin "huijaajien" on turha ottaa yhteyttä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Saako muuten omaansa äänestää? :D
Eiköhän tällä boardilla toimita ihan perinteisen vaalikäytännön mukaan; Tietääkseni lähes kaikki poliitikotkin äänestävät vaaleissa itseään :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Eiköhän tällä boardilla toimita ihan perinteisen vaalikäytännön mukaan; Tietääkseni lähes kaikki poliitikotkin äänestävät vaaleissa itseään :)

Jos ei kilpailu hengestä välitä, niin itseään saa äänestää. Mutta vain KERRAN !
 
Hyvä että huijarit saivat ansionsa mukaan. Tiesinhän minä Tuomaksen kusettaneen jotenkin, mutta poikapa pisti surkean hätävalheen. Riehuminen on turhaa, juha14.


Sopiiko tiedustella että miten nämä tyypit jäivät huijauksesta kiinni?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Sopiiko tiedustella että miten nämä tyypit jäivät huijauksesta kiinni?

Kaikki uudet rekistöröityneet kävivät jostakin syystä äänestämässä juuri näitä arvosteluja poikkeuksetta. Sähköpostit ilmaisia (Jippii, Luukku, Hotmail)

Ja voittajan saamat äänet luonnollisesti tarkistetaan, kun kisa päättyy.
 
Oikeus voittaa! Mutta näyttää siltä että paras (=pisin ;) ) arvostelu ei kuitenkaan voittaisi :(
Hyviä silti nuokin joilla tällähetkellä eniten ääniä.

ja ei, en ole itse lähettänyt arvostelua kilpailuun.
 
Mitkä nuo kaksi arvostelua muuten olivat? Ensimmäinen taisi olla Ratchet and Clank, mutta entäs tuo toinen hyllytetty?
 
Väsäsin TIF:n arvostelua 2 tuntia, ja sitte voiton himo meni päähän. Tämä Ei kyllä toistu! Ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ja olen muuten aina pitänyt lupaukseni. Hyvä että huijaukseni paljastui. Paljon parempi olo kun ei enää ahdista. Enkä tunnustanut huijausta sen takia että oloni paranisi, vaan sen takia koska tulin toisiin ajatuksiin ja että minulla(kin) on omatunto . En olisi antanut itselleni anteeksi, jos olisin voittanut jotain. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Onkos minun arvosteluni täällä? ´Lähetin sen kyllä ja yksi arvostelu löytyy, mikä voisi olla minun, mutta sitä on kyllä sitten muokattu ja paljon, mikäli se on minun kirjoittamani.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Onkos minun arvosteluni täällä? ´Lähetin sen kyllä ja yksi arvostelu löytyy, mikä voisi olla minun, mutta sitä on kyllä sitten muokattu ja paljon, mikäli se on minun kirjoittamani.

Arviosi ei ole koskaan tullut perille. Vastasin jokaiselle arvion lähettäneelle sen saavuttua.

Ja mitään arvostelua ei ole muokattu PS2FINin toimesta.
 
Jees, lisää vaan tällaista. Hyvä, että välillä jaksetaan järjestää muutakin kuin klikkaa ja voita-kisoja.

Mielettömän virkistävää nähdä, että joku on tosiaankin pitänyt sitä ikiomaa arvostelua kaikista parhaana - se on mitä luultavimmin paras palkinto, mitä voi kisasta saada :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Arviosi ei ole koskaan tullut perille. Vastasin jokaiselle arvion lähettäneelle sen saavuttua.

Ja mitään arvostelua ei ole muokattu PS2FINin toimesta.

Luoja tietää mitä sille on tapahtunut... Että ottaa päähän:mad:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom