Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Amazonilla uutena halpa paketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarzaman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jarzaman

New Member
Britannian Amazonissa myydään Dreamcastia tosi halvalla. Siellä myydään pakettia johon kuuluu itse konsoli, VMU, Metropolis Street Racer, Jet Set Radio sekä Virtua Fighter 3. Hinta on mielestäni halpa, markoissa hinnaksi tulee postikuluineen n. 1090 mk (108,9 punnissa). Tosin virtajohto täytyy vaihtaa suomalaiseen malliin (ei ole käsittääkseni iso operaatio).

Tilasin itse tänään ko. paketin. Odottelen innoilla.

Tuo paketti on ollut saatavilla jo useamman kuukauden. Se on todellakin aika kiva peruspaketti uudelle omistajalle.

Sain muuten juuri tiedon, että Saksan Amazon oli saanut lähetettyä Segan Arcade Stickin minulle. Hintaa 34 euroa kaikkine kuluineen. Tein tilauksen tammikuun lopulla, joten onhan tässä aikaa vierähtänytkin, mutta saivat sentään kai toimitettua. Nämä lisälaitteet alkavat olla vaikeita löytää.

Saksassa on myös tarjolla Ferrarin ratteja. En ole nähnyt niitä muualla pitkään aikaan.

Originally posted by jmunkki
Tuo paketti on ollut saatavilla jo useamman kuukauden. Se on todellakin aika kiva peruspaketti uudelle omistajalle.

Sain muuten juuri tiedon, että Saksan Amazon oli saanut lähetettyä Segan Arcade Stickin minulle. Hintaa 34 euroa kaikkine kuluineen. Tein tilauksen tammikuun lopulla, joten onhan tässä aikaa vierähtänytkin, mutta saivat sentään kai toimitettua. Nämä lisälaitteet alkavat olla vaikeita löytää.

Saksassa on myös tarjolla Ferrarin ratteja. En ole nähnyt niitä muualla pitkään aikaan.

Tilasin itsekin tollasen muutama kuukaus sitten. Ei toi noin 200mk ollu paha hinta ois pitänyt melkein ostaa kaks.

Originally posted by t-bird
Tilasin itsekin tollasen muutama kuukaus sitten. Ei toi noin 200mk ollu paha hinta ois pitänyt melkein ostaa kaks.

Juu, niitä pitää aina olla pareittain. Tilasin toisen Segan ohjaimen, kun Lik Sangilta ostamani HAIS tikku ei osoittautunut kuitenkaan ihan samantasoiseksi kuin Segan ohjain. Kyllä sillä paljon paremmin pelaa kuin vakio-ohjaimella, mutta on kuitenkin reilumpaa taistelupeleissä pistää kaksi identtistä ohjainta vastakkain.

Tilauksen viivästymisen takia Amazon pisti tikun tulemaan Saksan postin pikapakettina. Saa nähdä jos vaikka olisi jo huomenna täällä. Ei sillä tosin mitään hoppua ole, kun ei ole lähiaikoina peli-iltoja tiedossa.

Kokemuksia Amazonin toimitusajoista

Olen tilannut tavaraa Amazonilta aikaisemmin vain kerran, jolloin toimitus kesti viikon. Joutuuko tavaraa odottamaan usein kauankin? Dreamcastin toimitusajaksi on ilmoitettu "Usually dispatched in 24 hours". Voiko tästä huolimatta tilausta joutua odottamaan viikkoja? Tällä hetkellä Amazon ilmoittaa tilaukseni tilaksi "Open order". Saa nähdä kuinka käy, tahtoo pelaamaan...

Ylös Bottom