Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Amped: Freestyle Snowboarding

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arcane

Active Member
Tässä nyt on tullut pientä tappelua päässäni, että kummankohan ostaisin seuraavaksi peliksi (Minulla on vasta Halo), että ostaisinkohan Enclaven vai Ampedin?

Pistin jo pari kysymystä Enclavesta tuonna sen aiheeseen, mutta nyt jonkin verran kysymyksiä Ampedista:

1.Onko Ampedissa moninpeli? Jos on, niin minkälainen?

2.Minkälaisia kaikkia eri peli tyylejä pelissä on?

3.Kuinka kauan pelistä riittää hupia? Onko se sillee, et kun sen kerran on pelannut läpi niin sitten siinä ei ole enää mitään pelattavaa?

4. Onko pelissä jotain kunnon realistisuuttakin, vai onko se niin, että se vetää ilman hyppyriäkin (kuten Tony Hawkeissa) semmasen jumbo hypyn mistä se saa tehtyä vaikka mitä temppuja?

1. Ampedissa on moninpeli. Siinä pelaajat laskevat vuorotellen ja yrittävät esim. saada paremmat pisteet kuin toinen.

2.Career, Quick Start, Multiplayer ja ehkä jotain muitakin.

3.Todella pitkään ja todella pitkään sen jälkeenkin.

4.Realistisuutta kyllä löytyy mutta jos menet reileihin hiljaa niin niistä saa paljon pisteitä.

Verrattuna moniin muihin lumilautailupeleihin, Ampedissa on selvästi pyritty hakemaan "realistista" tunnetta, tosin on sitä namiskaa hieman veivattu hauskan pelattavuuden suuntaan :)

Juu-u, jäi vielä vähän harmittamaan toi moninpeli (koska se on vaan vuorotellen). Muuten toi vois olla ihan kiva. Viel sellanen kysmys, että koska se Transwold Snowboarding (suomalaisten tekemä) sitten ilmestyy? Mietin vaan, että josko ostaiski vaik Enclaven ja jäis odottaa Transwoldin tulemista, vai tuleeko se ihan pian et kannattaa odottaa siihen asti ja sit vast miettii minkä ostaa, Transwoldin, Ampedin vai Enclaven?

Transworld on tulossa siinä loka-marraskuun paikkeilla, joten ei ihan vielä mutta kohta.

Amped pisteongelma

Olen pelannut Ampedia muutaman päivän ja noussut rankingsijoitukselle 89. Nyt peli muuttui mielestäni todella vaikeaksi! Voisiko joku hieman neuvoa millaisista liikkeistä saa huippupisteitä. En millään pääse eteenpäin näissä tehtävissä joissa pitää saada enemmän kuin 200000 pistettä.

Kerran tein vahingossa liikeyhdistelmän jossa oli hyppy ja rail. Siitä sain 92000 pistettä. Valitettavasti en tiedä miten tasan tarkkaan sen liikkeen tein. :(

Ovatko nämä Pro haasteista saadut liikkeet sellaisia joita pitäisi käyttää???

Kiitos sille joka viitsii vaivautua ja auttaa pulassa olevaa!

Noihan on ihan helppoja, en oo pelannu careeriä 3 kuukautee ja oon joku 40. Kannattaa tehä temppuja kameramiesten edessä niistä saa paljon. Enimmäkseen varmaa jotai rodeoit kannattaa heittää.

Nyt se sitten tuli ostettua, Amped. Tai no, ostinhan minä sen joku pari viikkoa sitten jo. Olen nyt sijalla 65, ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Kyllä sen Enclaven myöhemminkin saa, vaikka synttäri tai joulu lahjaksi. Tai sitten kun on rahaa, niin voisi ostaa sen, jos ei jaksa synttäreihin odottaa.

se ampedin uramoodi on kyllä mielestäni aika kuiva. Ei niitä "tony-hawk" komboja tyyliin "triplarodeo railiin->900 noseblunt->1280 4llä crapillä" jaksa vääntää. menee maku. Mielummin pelaa freeridee ja tyylikkäitä suoria, ja oldschool methodeita :)

Fat_abbot, niin, ei sitä yhden läpi peluu kerran jälkeen enää jaksa oikein tahkoa.

Olisko muuten kenelläkään mitään vinkkejä, että kuinka sais helposti SlopeStyle jälkeisen kentän viimeiset Media pisteet ja viimeiset High Scoret. Media taisi olla 200 000, ja High Score 350 000. Mä saan yleensä pelissä aina vaan jotai 260 000 pistettä, ja niistäkin vain joku 150 000 Media pistettä. Eli onko ehdotuksia kuinka saisi helposti pisteitä?

Sitten, koska Pro 3 avautuu? Itse olen saanut vasta Pro 2, mutta ne olivat vielä aika helppoja. Ekasta ja tokasta kentästä pitäis kaikki lumi ukotkin etsiä, olen löytänyt kummastakin kaikki paitsi yhden ainoan. ;)

Ylös Bottom