Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Amped onko siitä mihinkään?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

tbone

New Member
Amped

Onko tuosta snoukkapelistä mihinkään? Olen lukenut hyvin paljon ristiriitaisia arvosteluja kyseisestä pelistä
esim...

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,472131,0

http://xbox.ign.com/articles/166/166174p1.html

Olen ajatellut xboxin hommaamista ja tuo peli tuntui kiinnostavimmalta! Suksikoot suolle kaikki SSX fanit, jotka mollaavat Ampedia, realismia pitää olla!
Olenko oikeassa?
Pitäisikö minun jättää tämä Amped ostamatta? 150 laulua, yli 1000 kenttää <-- tuo oli kyllä se 'eye opener' !!!

Apuja? ;)
 
No onhan tuossa tietysti omat ongelmansa, mutta hyvä äänimaailma ja grafiikka paikaavat jo jotain puutteita. Isona plussana nuo todella laajat rinteet, joiden koluamiseen menee tunti jos toinenkin. Hieman vaikea arvioida kannattaako hankkia vai ei kun kesällä tulee Transworld Snowboarding, mutta jos et SSX:ään halua koskea niin tällä hetkellä kyllä ihan ok snoukkailu.
 
Amped on hyvä.

Grafiikka hieno ja musaraitoja löytyy peräti 225.
Ratoja 80 , 3 eri vuorelta.

cheattejä löytyy


http://www.xbox.com/ampedfreestylesnowboarding/default.htm?cs_catalog=cat%2dus

--tuolta löytyy videota ja screenshotteja , ja peräti Ampedin käyttöohjeet (pdf-muodossa)
 
Amped on yksinkertaisesti HUIPPU peli!

Ja tuo GameSpot....jos katot sielt noit muitaki arvosteluja ni huomaat miten ne suhtautuu Xbox peleihin....

Amped on saanu kaikissa muissa arvosteluissa yli 8 mutta GameSpot anto hikisen 6.7....vai oliko 6.4 iha sama :(
 
Mielestäni SSX on niin pahan luokan sontaa oleva arcadepelleily ettei mikään ole, mutta eipä Ampedkaan realismillaan vakuuttanut kuten jokin 1080 Snowboarding. Tosin se ei ole vaihtoehto koska se on N64:llä ja jatko-osa tulee GameCubelle. Paras vaan kokeilla.
 
Niin voiko tuota Ampedia verrata suoraan PS2sen SSX:ään?? jos niin meikkiksen pakko ostos =)

Entä mikä tulee olemaan tilanne Transworldín kanssa?
 
Amped on/yrittää olla enemmänkin realistinen snoukkapeli, kun taas SSX on mahdollisimman epärealistinen. SSX on mielestäni parempi, mutta kyllähän Ampediakin pelailee.
 
Minulle taas kolahtaa enemmän Amped:n realistisempi ote, kun taas SSX:n neonvalo radat eivät oikein iskeneet.

Toki hyviä pelejä molemmat.
 
Ite oon pelannu demoversiota ja mun mielestä se realistisuus on hyvä homma, sillä kun muistelee vanhempia pelejä joissa koskaan ei kaatunut, eli rupes niikun kaipailemaan sitä realismia siihen peliin ja siks tuntui typerältä aina seistä pystyssä vaikka hahmot lenteli kuin leppäkeihäät. Ketuttaahan siinä Ampedissa ehkä se seikka, kun ei millään meinaa oppia sitä stailia.. Mut muuten ihan hyvä peli, vaikkakin mua kiinnostaa enemmän se Transworld Snowboard, jos nimi meni edes oikein..
 
Jotenkin tuntuu että nuo AMpedit, Tony Hawkit, Dave Mirrat jne.
Skeittisnoukka pelit vois jättää pleikalle, sillä ne ovat mun mielestä melko paskoja. Halo sensijaan kiinnostaa paljon paljon enemmän. EI jaksais tehdä jotain sataa temppua jossain Tony Hawkissa jne. Plääääähhhh!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan breadfan
Jotenkin tuntuu että nuo AMpedit, Tony Hawkit, Dave Mirrat jne.
Skeittisnoukka pelit vois jättää pleikalle, sillä ne ovat mun mielestä melko paskoja. Halo sensijaan kiinnostaa paljon paljon enemmän. EI jaksais tehdä jotain sataa temppua jossain Tony Hawkissa jne. Plääääähhhh!

Mitä vikaa kunnon Extreme-peleissä on? Jos ne olisi tehty huonosti, niin silloin ymmärtäisin. Mutta noi on kaikki aivan loistavia pelejä, ei mitään vikaa. Mutta jotku tykkää Extremestä, kun taas toiset jostain hieman "rauhallisemmasta".
 
Amped on loistava peli. Itse en ole jaksanut paljon uramoodia tahkota, kun siinä joutuu eteenpäin päästäkseen miellyttämään sponsoreita joillain tupla-rodeo-1080-tripla-crapeillä-rail-alastuloon. Itse lasken vain itseäni miellyttäen. Isoja japansuoria ja noseslideja manuaaliboxeihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan breadfan
Mut muuten ihan hyvä peli, vaikkakin mua kiinnostaa enemmän se Transworld Snowboard, jos nimi meni edes oikein..

Sama täällä, mutta koska se tulee vasta syksyllä niin tilasin ampedin lahjuksena. Transworld snowboardingissa on muuten soundtrackilla apulantaa englanniksi.:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan breadfan
Jotenkin tuntuu että nuo AMpedit, Tony Hawkit, Dave Mirrat jne.
Skeittisnoukka pelit vois jättää pleikalle, sillä ne ovat mun mielestä melko paskoja. Halo sensijaan kiinnostaa paljon paljon enemmän. EI jaksais tehdä jotain sataa temppua jossain Tony Hawkissa jne. Plääääähhhh!
Haista kuule breadfan PASKA !!! Mitä vittuu tuut kirjottelee tänne jos tällaset pelit kiinnosta ? IDIOOTTI !!!!!!!!
 
hmmh, piti Erään postauksen jälkeen oikein tuplasti varmistaa että mikä osoite tuolla yläpalkissa oikein on. valitettavasti ei ollut joku tuon tason vakiofoorumeista.

sinänsä aika mielenkiintoista kommentoida yli 6kk vanhaa threadia, varsinkaan kun ei ole mitään asiaa. melkein voisi luulla, että meillä on postauslaskuri päällä.
 
Noh, mulla ois kysymys...

Kun kerran tälläisiä juttuja ilmenee miten Peelo-arvonimi ei vaihda omistajaa, vai saako sen vain olemalla erimieltä PS2finin moderaattoreiden kanssa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Noh, mulla ois kysymys...

Kun kerran tälläisiä juttuja ilmenee miten Peelo-arvonimi ei vaihda omistajaa, vai saako sen vain olemalla erimieltä PS2finin moderaattoreiden kanssa?

Tai sitten sen saa juuri noista kommenteista. Voiko Peelo arvonimi olla kahdella samaanaikaan?
 
Amped sukkaa...

Amped sukkaa verrattuna Transworld Snowboardingiin. Jos on mahdollisuus noista valita ni kannattaa valita TWS. On Ampedkin ihan pirun hyvä peli.
 
Amped on parempi. Tietysti TWS on suomalainen mutta se ei vaikuta. Jos haluaa realistisuutta niin kannattaa ottaa Amped. TWS:ssä on hyvä jos saa itsensä kaatumaan kun tulee maahan lauta poikittain.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom