Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ÄnäriLiiga2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Patjavilli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ÄnäriLiiga2012

Tulipahan tänään opittuu miten kiva on noit etukulmamaalei päästää, aina oppii uutta.ja taas mikä prkl siin on et ei voi muuta tehdä ku etukulma maalei, ei oo tapana ollu tänne valittaa vaan pikemminkin elävöittää vähän näit liigoi kirjottelemal jotain tyhjänpäiväst. 12 laukaust ja 10 maalii, niist 7 etukulmast, kiitti Mynde näist peleist! Noitten pelien jälkeen oli ihan kiva hävitä ooodre3mool hyvän pelin jälkeen.Hut ketjusta sivu 147 löytyy HIFK:n tekemä hieno video bugimaaleist kannattaa katsoa. tosin ihan sellaisia ei meidän peleissä näkynyt :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sama kuvio jatkui taas eilen Chicagoa vastaan. Rangers loi useita hyviä paikkoja, mutta veskari seisoi päällään vastustajan maalilla.
Toisessa päässä Lundqvistille meni pelin lopussa taas helppo maali. Tortorella laittaa nyt Rangersin pelaajat viikon pituiselle harjoitusleirille:) Onnittelut Chicagolle voitosta!

ps. Lauantaina paikanpäällä MSG:ssä katsomassa Rangers-Capitals matsia:)

Eilen Chicagoa vastaan tiukat neljä peliä, josta saimme kasaan vain 3-pistettä, eli yhden voiton ja siihen kylkeen harmillisesta rankkaritappiosta pisteen. Ottelut olisivat kyllä voineet päättyä toisinkin mutta tällä kertaa onnetar ei ollut myötä :)

Washingtonia vastaan otettiin neljä kertaa kunnolla turpaan ja eipä juuri jakoa ollut :D

Tänään taas iltasella linjoilla ja haasteita otetaan vastaan...

Miten on mahdollista, että tossa pistekärki/pörssi mikälie, niin on samanniminen ukko millä pelaan eashl? puck dealer..:confused:

Miten on mahdollista, että tossa pistekärki/pörssi mikälie, niin on samanniminen ukko millä pelaan eashl? puck dealer..:confused:

Joo itse huomannut saman muutaman kerran. Sitten kun hetken odottaa että ne kaikki tiedot rullaa siinä, niin ainakin mulla ei enää sitten näkynyt.

Sama kuvio jatkui taas eilen Chicagoa vastaan. Rangers loi useita hyviä paikkoja, mutta veskari seisoi päällään vastustajan maalilla.
Toisessa päässä Lundqvistille meni pelin lopussa taas helppo maali. Tortorella laittaa nyt Rangersin pelaajat viikon pituiselle harjoitusleirille:) Onnittelut Chicagolle voitosta!

ps. Lauantaina paikanpäällä MSG:ssä katsomassa Rangers-Capitals matsia:)

Melkeen 60min. sai taas yrittää et sai sen helpon sisään ;)

Onkohan tänään ketään peleillä kun kuulin et kaikki tutut virpoo?
pian pisteitä jaossa!

2 ottelua meni katki rikjukin kanssa jotka molemmat merkattiin Rikjukille 0-3, uusitaan ne myöhemmin. Mun netissä jtn ongelmia tänään katkeilee mutta ei lagi. Jospa korjautuisi itse ajanmyötä.

2 ottelua meni katki rikjukin kanssa jotka molemmat merkattiin Rikjukille 0-3, uusitaan ne myöhemmin. Mun netissä jtn ongelmia tänään katkeilee mutta ei lagi. Jospa korjautuisi itse ajanmyötä.
Säännöt sanoo tälläi:
- Jos ottelu katkeaa ennen loppua, pelin merkitsemä tulos jää voimaan. Jos tulosta ei merkitty, ottelu uusitaan siten että tehdään pelitilanne samaksi kuin keskeytystilanteessa (aika ja maalit)

Säännöt sanoo tälläi:
- Jos ottelu katkeaa ennen loppua, pelin merkitsemä tulos jää voimaan. Jos tulosta ei merkitty, ottelu uusitaan siten että tehdään pelitilanne samaksi kuin keskeytystilanteessa (aika ja maalit)

Jaa ne meni sillai, ei sit uusita :)

Ylös Bottom