hartzu
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Angry Birds ja viihdemaailman valloitus
Ja nyt myös kulutusjuhlaan
Oheistuotemarkkinoinnissa Rovioon on iskenyt vauhtisokeus. Edes Nintendo ei ole lähtenyt myymään Mario-kahvia tai Mario-kosteusvoidetta. Rovio sen sijaan taitaa lisensoida lintuparven mihin tahansa käyttöön. Vaarana on, että brändi palaa loppuun jatkuvan ylinäkyvyyden kautta. Tosin itse olen päässyt näkemään pääosin vain kotimaista markkinointia, joka vaikuttaa hieman amatöörimäiseltä.
Angry Birds-heijastin tuli heräteostoksena poimittua talteen mennä viikolla. Salakavalasti possut ja linnut ujuttautuvat arkeemme
Ja nyt myös kulutusjuhlaan
Oheistuotemarkkinoinnissa Rovioon on iskenyt vauhtisokeus. Edes Nintendo ei ole lähtenyt myymään Mario-kahvia tai Mario-kosteusvoidetta. Rovio sen sijaan taitaa lisensoida lintuparven mihin tahansa käyttöön. Vaarana on, että brändi palaa loppuun jatkuvan ylinäkyvyyden kautta. Tosin itse olen päässyt näkemään pääosin vain kotimaista markkinointia, joka vaikuttaa hieman amatöörimäiseltä.