Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Angry Birds ja viihdemaailman valloitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Angry Birds ja viihdemaailman valloitus

Angry Birds-heijastin tuli heräteostoksena poimittua talteen mennä viikolla. Salakavalasti possut ja linnut ujuttautuvat arkeemme :D

Ja nyt myös kulutusjuhlaan ;)

Oheistuotemarkkinoinnissa Rovioon on iskenyt vauhtisokeus. Edes Nintendo ei ole lähtenyt myymään Mario-kahvia tai Mario-kosteusvoidetta. Rovio sen sijaan taitaa lisensoida lintuparven mihin tahansa käyttöön. Vaarana on, että brändi palaa loppuun jatkuvan ylinäkyvyyden kautta. Tosin itse olen päässyt näkemään pääosin vain kotimaista markkinointia, joka vaikuttaa hieman amatöörimäiseltä.

BAvbIhgCcAE0Mi-.jpg:large

Hah! Löysin näitä vihaiset linnut- mukeja (punainen vihainen lintu & vihreä lintu, samanlainen muuten)

Pakko oli ostaa, nyt on mukava hörppiä vihapäissään vihaisesta kupista vihaista vahvaa kahvia! :)

Kaveri oli pari viikkoa Thaimaassa. Tänään ilmestyi facebookiin kuvia, ja mitäs sieltä löytyikään? Angry Birdseiksi muotoiltua ruokaa mm.

On se kova. :D

Sillon kun minä olin nuori, keräiltiin kaikkea mahollista Pokemon kamaa. Nykyään taas 6-vuotiaalla pikkuveljellä kaikissa tavaroissa komeilee vihaisen linnun kuva. Hyvin on peli toiminut mainoksena. Koskahan menee villitys ohi?

Itse kyllä jätän kaikki törkyhintaiset AB-tuotteet suosiolla kauppaan.

Vaikka einyt ihan uusi juttu olekkaan, niin itelläni tuli nyt vastaan tuo Housemarquen Angry Birds Trilogy, joka on konsolille tarkoitettu. En ole vielä pelannut, mutta vaikuttaa jännältä, että Rovio on lisenssoinut(?) hittipelinsä nyt myös ulos mobiilialustalta. Kinect ja move antaa vähän uuden touchin tähänkin peliin! Täytynee tsekata.

Ylös Bottom