Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jootta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Animal Crossing DS

# Nimimerkki:
# Eagle
# Ystäväkoodi:
# 0000-6841-9442
# Kylän nimi:
# London
# Hedelmät:
# kaikkia löytyy
# Kauppa:
# Nookington's
# Kultaiset työkalut:
# lapio, ritsa, onki, kirves, kastelukannu, haavi.
# Harvinaiset esineet:
# joitain löytyy mm. Merlion, Pikmin & Green Pipe; myös Mario Coin ja Blue Falcon sekä Metroid
# Pelaa aktiivisesti:
# Kyllä
^^ Tossa tietoni. Sanokaa jos lisäätte niin lisään teidät :)

Kurimus sanoi:
Pistän samalla tähän listaa tavaroista mitä kaipailen:

-Blue dresser
-Green wardrobe
-Amazing machine
-Festive candle
Niin siis tuossa ne mitä mulla on Kurimuksen listasta ja tosiaan ne mitä voi tilata.
Muuten, Kurimus mulla on esim. blue ja green series kokonaan jos kiinnostaa ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Misselle tiedoksi, että avaan portit tänään klo 22.

Itkujen kevät, jos voisin näin sanoa. Wi-Fi yhteyteni ei taida olla aivan täydellinen, koska en päässyt viime päivinä käymään esim. Eaglen ja Kratoksen luona, vaan se jäi siihen tuuttaamaan, kunnes tuli 60420 (muistaakseni) virheilmoituksena. Sama ongelma on ilmestynyt minulle myös kaikkiin USA:n AC:laisten luokse pyrkiessä. En tiedä, pääsevätkö hekään minun kylälleni...

Nyt voisin myös kertoa surullisen tositarinan tapauksesta, nimeltä Mel. Kyseinen AC:n käyttäjä on n. 10-vuotias britti, jonka koko kylä makaa Royal Crownin sun muun roskan peitossa. Mel itse ei ole hakkeri, mutta hänen ystävänsä ovat. Hänen omassa kämpässään löytyy näkymättömiä tuoleja, Sold Out-kylttejä, sekä maalipurkkeja, mitä ei saisi normaalisisti edes pelistä, eivätkä ole "normaaleja tavaroita", kuten vielä Coinsit ja Pikminit ovat. Tämä on aiheuttanut kyseiselle pelaajalle, ettei hän voi päästää ketään kylälleen, koska se pukkaa jonkinlaista virheilmoituksia, kun hän yrittää avata porttejaan. Muihin kyliin hän pääsee käymään, mutta muuten hänellä on jonkinlaisia ongelmia. Koska en tietenkään itsekkään pääse käymään hänen kylässään, tenttasin kyseiseltä käyttäjältä itse ne tiedot, mitä hänen kylässään on. Voi olla, ettei hän voi avata ei-käytettävien (tarkoittaa itemejä, joita ei saa edes Nintendon kautta, ja jotka eivät ole Mario-seriestä, vaan saa vain hakkeroimalla, eikä niitä myöskään ole tarkoitettu käytettäväksi.) esineiden tähden, koska ehkä peli ei osaa tietyllä tavalla hoksata niitä, ja luokittelee ne ulkopuoliseksi materiaaliksi, joka estää pelaajaa avaamasta porttia.

Lisään vielä tintinkin.

kylä:Anttola
nimi:Jussi
Friend code:3823-3558-5133

Olen lisänny listaan.
Justware
Henkka93
Brother Boney
Cattie
Kurimus
tintti81
eidis
Laurana
Eagle

Availen portteja tänä iltana silloin tällöin.

Wally sanoi:
kylä:Anttola
nimi:Jussi
Friend code:3823-3558-5133

Olen lisänny listaan.
Eagle
Lisäsin sut. Myös tintti81:n lisäsin. Mulla on portit auki tohon 18.45 asti tällä kertaa. Avaan portit kyllä vielä myöhemminkin tänään, jos porukoille sopii tulla käymään. YV:tä kehiin, että tiedän ettei tarvitse turhaan avata portteja. ;)

E: Löytyykö keltään? Saanko rekata katalogiini? Myykö kukaan?
exotic: table

Eagle, minulta löytyy nuo kaikki muut paitsi exotic table. Voin tilata jos haluat. Itse kelpuuttaisin ainakin classic bookcasen, ranch dresserin, ranch chairin, ranch hutchin, blue dresserin, green wardroben ja robo closetin jos sinulta sattuu löytymään vaihtarina :)

eidis sanoi:
Eagle, minulta löytyy nuo kaikki muut paitsi exotic table. Voin tilata jos haluat. Itse kelpuuttaisin ainakin classic bookcasen, ranch dresserin, ranch chairin, ranch hutchin, blue dresserin, green wardroben ja robo closetin jos sinulta sattuu löytymään vaihtarina :)
Nothing...

Nyt tarvittais avoinna oleva nookin kauppa!

Kaveri sitten päätti laittaa kaupan kiinni ilman mitään varoituksia!

Lisäsin Eaglen, tintin ja Wallyn. Hittolainen kun se Wi-Fi ei toimi. :(
Niin ja näitä nyt tarvisin:
Lovely armoire
Lovely end table
Lovely kitchen

Hinnasta sovitaan. :)
Ootteko muuten huomanneet, että takan (fireplace) päälle voi laittaa tavaraa? Ite huomasin tossa vähän aikaa sitten...
EDIT: Korjailin kirjotusvirheitä...

Nolla sanoi:
Lisäsin Eaglen, tintin ja Wallyn. Hittolainen kun se Wi-Fi ei toimi. :(
Niin ja näitä nyt tarvisin:
Lovely armoire
Lovely end table
Lovely kitchen

Hinnasta sovitaan. :)
Ootteko muuten huomanneet, että takan (fireplace) päälle voi laittaa tavaraa? Ite huomasin tossa vähän aikaa sitten...
EDIT: Korjailin kirjotusvirheitä...
En tiedä jos sulla ei toi Wi-Fi toimi viitsiikö sitä silloin sua lisätä...
Mulla on noi kaikki mitä tarviit. Ja kyllä olen huomannut tuon seikan.

Minulla on semmonen ongelma tullut että ei pääse pelamaan wi-fiin miten sen saisi korjattuun. Tulee aina error koodi:(

Wally sanoi:
Minulla on semmonen ongelma tullut että ei pääse pelamaan wi-fiin miten sen saisi korjattuun. Tulee aina error koodi:(
Jos pelaat sen usb-connectorin kautta niin kokeile ihan vaan irrottaa se ja laittaa takasin. Jos se ei meinaa auttaa niin asenna koko ohjelma uusiks. Itellä noi on aina riittäny.

Eagle sanoi:
Tein listan tavaroista mitkä multa vielä puuttuu.
Tässä tulos:

Accessories:
Yellow Feather
Red Feather
Purple Feather
White Feather
Rainbow Feather

Clothing:
blue stripe knit
yellow tartan
orange pinstripe
lemon gingham
grass shirt
snow shirt
coral shirt
cool shirt
splendid shirt
caterpillar tee
citrus shirt
watermelon shirt
grape shirt
melon shirt
sandwich shirt

Wallpaper:
shoji

Furniture:
tribal mask
manekin pis
compass
town hall model

Lisäksi gyroideja puuttuu 3:
Lamentoid
Tall Poltergoid
Mini Alloid

:D

E: Päivitystä.
Ei kellään ole mitään näistä???

tintti, lisäiletkö meikäläisen niin voisin tulla vierailemaan cityssäsi? :-)

EDIT: pah, enpä sitten katsonutkaan kelloa tarpeeksi tarkasti ;-p

ike_ sanoi:
tintti, lisäiletkö meikäläisen niin voisin tulla vierailemaan cityssäsi? :-)

EDIT: pah, enpä sitten katsonutkaan kelloa tarpeeksi tarkasti ;-p

mä olen jo lisännyt sinut listaani!

Murulassa on tänään lumimyrskyvaroitus ! tervetuloa silti:) ! Portit on auki melkein koko päivän!

Ai niin. :D Unohin että Wi-Fi ei toimi. Voi herra Jumala kun ei tiiä mitä se koodi tarkottaa. -.-

On nää wifipalikat tosiaan jotain henkimaailman juttuja. Mun uudessa koneessa toimi aluksi wifi, sitten ei toiminut. Kun kasasin vanhankin koneen käyttökuntoon, siinä toimi. Oon koittanut vaihdella verkkokortteja ja palomuureja ja laittaa kokonaankin muurin pois ja vaihtanut virustorjuntaa ja asennellut uusiksi sitä wifipalikan asennusohjelmaa ja edelleen toimii vain vanhassa koneessa wifi. Pitää vissiin uudenkuun aikaan yhdellä jalalla seisten ja lausuen isämeidänrukousta laittaa se wifipalikka koneeseen, niin sitten se varmaankin toimii. Yhdessä vaiheessa kummassakaan koneessa ei toiminut. Että jos jollain on ongelmia wifin kanssa, niin kannattaa jonkun sortin manaaja soittaa paikalle.. :rolleyes:

Onko muidenkin kylissä jo.. LUNTA? Ihana narskuva lumikerros täytti ainakin Catvillen eilen.

Miten tässä saa Gulliverin tulemaan pian uudestaan? Äsken meni mutten kerennyt ampumaan alas. Pikaista vastaustanne odottaen. Muistakaa SPOILERIT. Kiitos.

Ylös Bottom