Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Nyt voisin tulla kyläilemään jos joku päästää, tai minunkin luokseni voi tulla. Pistäkää privaa niin vaihdetaan koodeja.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ostin feikki taulun, mutta mulla pitäis olla se vakuutus. Mutta mistä löydän sen yhden tyypin?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Primitive sanoi:
Ostin feikki taulun, mutta mulla pitäis olla se vakuutus. Mutta mistä löydän sen yhden tyypin?
Se sama tyyppi kyllä tulee vielä siihen kämppäsi eteen pyörimään. Muistelisin että se tuli viikon välein itse valitsemana päivänä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Tätä aihetta luettua aloin itsekkin innostua tästä ja mietin vielä semmosta vaihtoehtoa että ottasin DS:n kanssa mukaan tämän ja sen wifin. Eikös se wifi maksa jotain 20 euroa?

EDIT:Ilmeisesti 40 euroa,aika paljon maksaa joten pitää kyllä miettiä tarkasti mitä teen koska 40 eurolla saisi toisen pelinkin.

PS:Tätä ilmeisesti kuitenkin jaksaa pelata pitkään kun näemmä Kurimuskin aloitti joskus 2006 vuoden alussa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Primitive sanoi:
Ostin feikki taulun, mutta mulla pitäis olla se vakuutus. Mutta mistä löydän sen yhden tyypin?
Lyle on se tyyppi. Se tulee aina lauantaisin sun talon eteen.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minulla on paljon ihmisiä frien rostrissani, mutta enää vain muutama tulee luokseni käymään. Tarvitsisin siis uusia ihmisiä vierailulle.

Pidän kylää auki varsinkin viikonloppuisin.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Kunhan saisin tuon wifin toimimaan niin vois tullakin...

Hö, se lumi ei jäänyt maahan :<

Mitä noilla patsailla tekee joita joskus löytyy kaivamalla? Mm. Mega sproid

Mistä sais tuohon levysoittimeen levyjä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

1504-4147-6782
Nimi: Primi
Kylä: Porttola

Oon tuossa 10 aikaa online tänään, että joku vois vaikka kävästä. Aika alussa olen, mutta kiva olisi kokeilla ekaa kertaa kun näyttäis wifi toimivan. Vaihtoehtoisesti laittakaa mulle Friends koodeja :)

Voin käydä vierailemassa myös muiden kylissä.

Sen isoimman kaupan (nookwayn?) sai sillo ku on kuluttanu tietyn verran sinne kauppaan ja joku vieraillu ja ostanu jotain mun kaupasta? Täytyykö tämä vierailu/osto tapahtua sen jälkeen kun olen kuluttanut sen summan vai onko tuolla väliä? Eikös se isoin ole kolmas kauppa?

EDIT: Olisiko joku innokas perustamaan Qnettiin kanavan, jonne voi kokoontua ihmiset, jotka haluavat pelata DS wifillä yhdessä jotain? Ihan vaikka kanava pelkästään animal crossingille tai vaikkapa DS Wifi peleille yleisesti. Tämmöistä ei ilmeisesti löydy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Primitive sanoi:
Mitä noilla patsailla tekee joita joskus löytyy kaivamalla? Mm. Mega sproid

Mistä sais tuohon levysoittimeen levyjä?
Niillä Gyroideilla ei tee mitään. Ne meluaavat jos viet kämppääsi sen mutta ite en niistä välitä, olen suoraan myynyt pois ne.

Biisejä saa lauantai-iltaisin (21-24) sieltä kahvilasta.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Harmi että joensuun gigantista ei näitä näkynyt, päädyin ostamaan Final Fantasy kolmosen. Kattoo sitten joulun jälkeen jos rahnoo tulloo niin ostan tämän ja noita Friend codeja voitte jo yv:llä lähetellä jos haluatte antaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Primitive sanoi:
1504-4147-6782
Nimi: Primi
Kylä: Porttola

?

LISÄTTY. Ja kylä auki usein.


Flagg sanoi:
Harmi että joensuun gigantista ei näitä näkynyt, päädyin ostamaan Final Fantasy kolmosen. Kattoo sitten joulun jälkeen jos rahnoo tulloo niin ostan tämän ja noita Friend codeja voitte jo yv:llä lähetellä jos haluatte antaa.

Sit ku oot ostanut AC:n ja wifiin rekannut, vaitakaamme mekin koodit. Ilmottele sit tääl.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Primitive sanoi:
1504-4147-6782
Nimi: Primi
Kylä: Porttola

Oon tuossa 10 aikaa online tänään, että joku vois vaikka kävästä. Aika alussa olen, mutta kiva olisi kokeilla ekaa kertaa kun näyttäis wifi toimivan. Vaihtoehtoisesti laittakaa mulle Friends koodeja :)

Voin käydä vierailemassa myös muiden kylissä.

Sen isoimman kaupan (nookwayn?) sai sillo ku on kuluttanu tietyn verran sinne kauppaan ja joku vieraillu ja ostanu jotain mun kaupasta? Täytyykö tämä vierailu/osto tapahtua sen jälkeen kun olen kuluttanut sen summan vai onko tuolla väliä? Eikös se isoin ole kolmas kauppa?

EDIT: Olisiko joku innokas perustamaan Qnettiin kanavan, jonne voi kokoontua ihmiset, jotka haluavat pelata DS wifillä yhdessä jotain? Ihan vaikka kanava pelkästään animal crossingille tai vaikkapa DS Wifi peleille yleisesti. Tämmöistä ei ilmeisesti löydy?

Eikö sellaista tosiaan ole?
Minä voisin olla innostunut väsäämään kannun. Pistä yksäriä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

aggzzu sanoi:
Eikö sellaista tosiaan ole?
Minä voisin olla innostunut väsäämään kannun. Pistä yksäriä.

Ei ainakaan osunu silmään muita kuin ihan nintendo ja nintendo.fi kannut, joissa toki voi kysellä. Kertokaa toki jos tiedätte! Silti minusta olis hyvä olla oma kannu nintendo wifi -peleille. Olisi todella helppo etsiä peliseuraa tai ilmoittaa vaikkapa, että portit on auki kylässä jne.

Laitoin yv:tä!

Ovet auki juuri nyt!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Peliseuraa, avoimet portit, kutsut kylään, kaikki tämä #dswifi.fi @qnet. Kannu tekeillä, että porukkaa nyt sinne vaan. Kanava on tarkoitettu DS wifi -peleille yleisesti eli ei pelkästään Animal crossing pelaajille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Voiko white turnipseja säilyttää maassa/lattialla? Että ei siis tarvitsisi kantaa sitä viikkoa mukana kun paljon ostaa niin inventory ihan täynnä :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom