Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing DS

Vastaus: Animal Crossing DS

Pelaako tätä vielä joku? Tuli taas pari ds:ssää hankittua. Pitää kattoo jos laittais pari peliä tilaukseen.

Pari DS:ää???

Minä ainakin pelaan Animal Crossing Wild Wordlia ja pelaisin enemmänkin, jos olisi nettikavereita ... nyyh...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Minäkin joskus saatan kahtella, että onko kellään portit auki, ja pitelempä niitä itsekin auki joskus. Jos haluat mun lisäävän sut, niin pistä yksäriä.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Lisäsin ISON kasan uusia pelaajia. Lähetin yksärin kaikille jotka lisäsin. On taas iskeny Animal Crossing kärpänen, yritän pitää niitä portteja vähän aktiivisemmin auki... Ainii ja
PORTIT AUKIIIH!
KAIKKI TÄNNE HETIHETINYTNYTNYT!!!!!
Ja turnipseista maksetaan 127 kappaleelta!
EDIT:
Lähin pois DS:än ääreeltä mutta portit on vielä auki. Tuun kattomaan pienin väliajoin että onko ketään tullut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Ketää ei näemmä kiinnostanu, joten laitoin kii.

Kiva että pelaat, Draco..

Just eilen pidin pitkäst aikaa tauon. Muulloin olen pitänyt porttia auki... nytkin. Harmi, etten katso joka päivä konsolifiniä...pitäisi ehkä

Nyt kannattaa olla pitkämielinen koska suomalaisia pelaajia on aktiivisena aika vähän.

Site Folk -sivustolla ainakin Salla pelaa usein wifissä
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Ja taas portit auki... ^_^
EDIT: Karkasin Hanzon kylään. Hähä.
EDIT2: Taas auki!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mun on
koodi: 0301-5216-1678
nimi: Maggie
kylän nimi: Animalia

Jos joku viittii lisätä niin ilmoittaa.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Plääh... Sori vaan mutta innostus tätä kohtaan katosi jonnekin. -_-
Ehkä joskus innostun taas.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Omat Tietoni:

Friend Code: 3867-6247-2907

Nimi: Jere

Kaupunki: Jämsä

Pelaako kukaan enää Wi-Fi:ssä?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mun kaupunkiin vois joku tulla, ilmoittakaa jos tulette. Toivon ettet ole töykeä etkä tallo kukkia ota hedelmiä tai tavaroita ilman lupaa etkä kiusaa naapureita.

nimi: Fiona
kaupunki: Cinnamon
ystäväkoodi: 5113-3381-9515

JA NYT KAIKKI JOILLA ON ANIMAL CROSSING WILD WORLD TULEE NÄILLE SIVUILLE JA LAITTAA OMAN KOODISA TÄNNE, ETTÄ KAIKKI UUDET HALUKKAAT PÄÄSIS PELAAMAAN WIFISSÄ!!!!!...kavereitten kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Animal Crossing DS

Mun friend code on 202108572149. Lisätkää, niin lisään teitä!

Ja kaupunki on Falcone, ja tyypin nimi Wolf.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Mun kaupunkiin vois joku tulla, ilmoittakaa jos tulette. Toivon ettet ole töykeä etkä tallo kukkia ota hedelmiä tai tavaroita ilman lupaa etkä kiusaa naapureita.

nimi: Fiona
kaupunki: Cinnamon
ystäväkoodi: 5113-3381-9515

JA NYT KAIKKI JOILLA ON ANIMAL CROSSING WILD WORLD TULEE NÄILLE SIVUILLE JA LAITTAA OMAN KOODISA TÄNNE, ETTÄ KAIKKI UUDET HALUKKAAT PÄÄSIS PELAAMAAN WIFISSÄ!!!!!...kavereitten kanssa.


Lisäsin sut. :)

Ja muuten, pidän nykyään portteja aina pelatessani auki. Kylään vaan mulle...
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Hei!

Olisin innostunut kokeilemaan wifi-pelaamista. Saatan tarvita parhaassakin tapauksessa hieman ohjeistusta ( :rolleyes: ), mutta siihen asti olen päässyt, että toimiva wifi-yhteys löytyy! Olen myös selvittänyt ystäväkoodini ja sen saa pyytämällä (en tahdo laittaa nettiin näkyviin). Kylä ei vielä ole mitenkään ihmeellinen, mutta olen pelannut vasta pari viikkoa. Tänään olen koko illan tavoitettavissa, tästä viestistä eteenpäin aina siihen asti että nukahdan. Käyn 15 minuutin välein (noin) tarkistamassa yv:n ja tämän ketjun, josko joku haluaisi tavata.

Jos portit ovat auki, niin voiko joku sellainen, joka tietää minun koodini tulla kylään, vaikka en olisi rekisteröinyt hänen koodiaan itselleni?

Miten kommunikointi sujuu toisen kanssa, kirjoitetaanko siihen puhekupla juttuun joka löytyy valikosta?
 
Vastaus: Animal Crossing DS

Jos portit ovat auki, niin voiko joku sellainen, joka tietää minun koodini tulla kylään, vaikka en olisi rekisteröinyt hänen koodiaan itselleni?

Miten kommunikointi sujuu toisen kanssa, kirjoitetaanko siihen puhekupla juttuun joka löytyy valikosta?

Ei voi, vaan sinun pitää ensin hyväksyä hemmo listallesi.

Kirjoitetaan siihen puhekuplaan.
 
Vastaus: Animal Crossing DS

voisko joku otta mut listalle ja vierailla mun kaupungissa? sanokaa jos haluatte. hedelmiä SAA ottaa mutta puita ei saa kaataa!

nimi:santtu
kaupunki:suomi
kaverikoodi:4340-2958-9772
 
Vastaus: Animal Crossing DS

NONIN KIVA KIVA ! menin sitte jotain säätää, ja ny ei toimi enää ds to ds. :confused: mistä vois johtua
 
Ylös Bottom