Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
3.0 päivitys on jo linjoilla, mutta Switch 2 edition tulee vasta huomenna. Keksin jo yhden ominaisuuden mitä ei mainittu trailerissa - kun tekee lumiukkoa, ohjain pörisee.
Switch 2 version pelaaminen alkoi hyvin kun puoli vuotta kestänyt kasvijalostus johti siihen mulla on nyt viimein sininen ruusu nupulla kuusen alla. Pidän sen erillään muista ruusuista niin se voi kloonata itsensä jotta tulee helposti lisää sinisiä ruusuja.
Ihan kuin lumiukoista pystyisi nyt rakentamaan isompia. Olen miettinyt näkyykö lumipalloista pyöritetyt lumiukot ihmisten unisaarilla. Ne on yleensä niin täyteen rakennettu ettei lumipallojen pyörittämiseen ole tilaa.
Nyt pystyy valitsemaan montako esinettä craftaa kerralla ja materiaalit voidaan ottaa suoraan kodin varastosta.
Kokeilin sisustaa ensimmäisen hotellihuoneen hiiriohjauksella. Mulla on pelituolin vieressä pieni pöytä kaukosäätimille. Meni ihan hyvin, painelen vaan säännöllisesti vääriä nappeja. X-napista ei tapahdu mitään, eli huonekalujen väriä ei voi ainakaan aluksi kustomoida.
Kävin unisaarilla Dunkleheit nimisellä saarella ja se vähän kuin saksalaisen hevarin suunnittelema. Saarella vastaan tulevat hahmot sanovat capishe. Uniosoite: DA-8126-4987-0866