Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing: New Leaf

Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Yli 7 miljoona rikki, loistavaa!

Todella koukuttava peli, päivittäin tosiaan jauhan. Tekemistä piisaa vielä vaikka kuinka ja näen itseni pelaamassa tätä vielä ensivuonnakin.
Haluan silti version Wii U:lle, gamepad olisi niin loistava tämän kanssa!
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Joo mä pelailen vielä 2-3 kertaa viikossa ja ostin tämän kuitenkin julkaisussa. Saatta hyvinkin olla omalla kohdallani pelaituin peli koskaan.

Tässä ollut muutama juhlapäiväkin viime aikoina. Karnevaalijuhlat, jossa pääsi vihdoinkin tapaamaan kasvotusten legendaarisen Paven (mega-gay) ja St. Patrick's viime viikolla.

Mage: unohtui laittaa sut best friend-listalle, silloin kun olit käymässä. Kommunikaatio ja vierailu helpottuu huomattavasti, jos toimii näin.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Innostuin taas New Leafista. Turnipseja tuli tänään 500.000:lla ostettua, katsotaan miten ensi viikolla kauppojen käy :) Tuli hyvä mieli kun kyläläiset olivat niin fiiliksissä, koska en ollut useampaan kuukauteen käynyt jutustelemassa :D
 
Taas oon aktivoitunut Animal Crossingin kanssa. Mikäköhän siinä on että tämä peli imee tasaisin väliajoin pelaamaan? Puolitoista vuotta pelannut, välillä on kuukausia taukoa ja välillä pitää käydä joka päivä tsekkaamassa mitä kylään kuuluu. Jännä miten sitä välillä nauttii peleissäkin verkkaisesta tahdista ja jopa tekemättömyydestä. Hyvää vastapainoa kaiken maailman toimintarymisteille. AC on todellinen hyvän mielen peli. (Paitsi silloin kun turnipsikaupat menevät monta kertaa peräkkäin mönkään - sillon tekee mieli polttaa koko kylä ja lopettaa pelaaminen välittömästi. Joku taika silti vetää takaisin pelin pariin kuukausienkin päästä.)
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Olipa tuskaista löytää tämä keskustelu täältä uudesta konsolifinistä. Hyh hyh minkälainen sekamelska tämä foorumi nykyään.

Kävin tänään ostamassa Animal Crossingin itselleni. Liekö tätä vielä joku pelailee? Kyläilyt tapahtuu ilmeisesti 3DSn friend coden avulla? Pelissä ei ole enää omia koodeja?

Oma fc on 3754-7870-7755
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Olipa tuskaista löytää tämä keskustelu täältä uudesta konsolifinistä. Hyh hyh minkälainen sekamelska tämä foorumi nykyään.

Kävin tänään ostamassa Animal Crossingin itselleni. Liekö tätä vielä joku pelailee? Kyläilyt tapahtuu ilmeisesti 3DSn friend coden avulla? Pelissä ei ole enää omia koodeja?

Oma fc on 3754-7870-7755
Joo, minä pelailen. Ostin sen new 3ds:n myötä. Tulee päivittäin tsekattua kylä, mutta tuo turnipsi-juttu on minulle ihan uusi [emoji14] Voisin lisäillä myöhemmin sut listoille, tsekkaan oman koodini huomenna ja postaan sen. Eikös tässä pidä molempien lisätä toinen?
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Joo. Niin se pyytää nimeä jos toinen osapuoli ei ole vielä kerennyt sinua lisäämään.

Lisäsin myös Magen omalle listalle. Jos Mage joskus näet tämän viestin, niin lisäilehän minut listallesi. Laitoin nyt tämän ketjun seurantaan, niin osaan tulla paikalle jos täällä jotain tapahtuu.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Jos joku pystyisi lahjoittamaan ongen, niin olisi hieno homma. Ei ole vieläkään kauppaan moista tullut ja Isabelle ei myöskään sellaista antanut.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Olipa tuskaista löytää tämä keskustelu täältä uudesta konsolifinistä. Hyh hyh minkälainen sekamelska tämä foorumi nykyään.

2DS:n ja 3DS:n peleissä on tässä uudessa järjestelyssä se hyvä puoli, että useimmat niistä löytyvät 3DS-tunnisteen alta peliosiosta. 2DS:n ja 3DS:n laitekeskustelut taas löytyvät 3DS-tunnisteella muiden peliaiheisten keskustelujen alta. Valitettavasti näihin tunnisteisiin ei ole mitään erityisen käteviä pikalinkkejä missään, mutta nämä laitekohtaiset keskustelut saa näkyviin myös sivun alalaidasta "prefix"-kohdasta.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Hommasin myös tämän pelin. Lisäsin Kurimuksen ja Anttehoon kavereiksi. Lisäilkäähän minut jos vielä satutte täällä käymään. Meikäläisen FC on 1564-5453-0321
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Hommasin myös tämän pelin. Lisäsin Kurimuksen ja Anttehoon kavereiksi. Lisäilkäähän minut jos vielä satutte täällä käymään. Meikäläisen FC on 1564-5453-0321
Ok, lisäsin sut.

Vähän hankalaa tuo toisten kylässä vierailu. Pelaan yleensä wifi pois päältä, mutta tarkistan onko kavereita linjoilla ennenku käykkään pelin. Sillonku joku on linjoilla, avaan kylän vierailulle, mutta ei voi lähettää toiselle viestiä (paitsi ilmeisesti jos on lisännyt kaverin parhaaksi kaveriksi pelissä). Eli toisen pitää myös huomata että kaveri on linjoilla. Myös yhteys katkeaa usein, en tiedä onko 3ds:sä vikaa vai missä.
Pitäisi sopia joku aika milloin tavattaisiin pelissä. Itse tarkistan kylän yleensä arkisin n. 11-14 aikoihin töiden ohella [emoji14]
 
Onko kukaan lataillut jo uutta päivitystä? Itse olen useamman tunnin jo kokeillut. Todella kiva päivitys. Amiiboilla saa uutta kamaa ja asukkaita (kuten Wolf Linkin, Ganonin ja Eponan), ja kun hankkii hahmolleen WiiU:n ja New 3DS:n, aukeaa pelin sisäiset minipelit Puzzle League ja Desert Island Escape. Lisätilaa Secret Storagen muodossa on myös ostettavissa Tom Nookilta. Ja uutta on myös camp site missä vanha hippi Harvey hengailee, ja mihin amiibot tulevat myymään tavaraa.

Erinomainen lisäys on myös päivittäiset tehtävät, jotka tuovat lisäkoukkua pelaamiseen.

Kaiken kaikkiaan päivitys on mainio, toki siitä saa eniten irti amiiboilla. Eli jos laitteesi ei kykene niitä lukemaan, jää hauskuus puolitiehen.
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Tähän asentui päivitys joka latautui pitkään.

Tönölä's Dream Address is 6800-2612-9075.
Jos kaupungista löytyy Dream Suite ja annatte emännälle tuon koodin niin pääsette unissakävelemään mun kylään.

Ylläoleva ei ole enää voimassa päivityksen takia. Tässä on uusi uniosoite: 7B00-0022-EB59
 
Vastaus: Animal Crossing: New Leaf

Kyllä, uusi päivitys tuo tuon Welcome amiibo -sisällön peliin. Tahi sitten voipi ostaa pelin kokonaisuudessaan kaupasta, mikä on kyllä tarpeeksi hyvä syy hypätä Animal Crossingin maailmaan.

Kuinkas monella muulla tuo päivitys on hankittuna tai uusi peli ostettuna? Itselläni on tuo Welcome amiibo ollut testauksessa jotkut hetket ja peukunarvoinen päivitys tämä. En ole testaillut muiden kylissä visiteeraamista, mutta mielellään sitä voisi. Meikän 3DS-kaverikoodi on tämä: 1521-6574-9007. Kertokaa, jos lisäilette, en vissiin voi jakaa omaa kylääni ennen kuin on myös 3DS:n kaverilistalla väkeä!
 
Peli yllätti tänään ja sain palkinnoksi bonsaipuun siitä hyvästä, että olen pelannut samaa peliä jo kahdeksan vuotta. Laitoin bonsaipuun yläkerran kasvihuoneeseen. Harmi ettei 3DS:ään saa enää kuvakaappauksia.
 
Mun unikylässä on käynyt 10 uutta vierasta sen jälkeen kun tuli ilmoitus, että Nintendon nettipelit suljetaan ensi keväänä. Tuo on aika paljon kun New Horizonissa on ollut yhteensä 2 kävijää unikylässä.

Tässä on vielä uusin unikoodi New Leafin kylään jos joku haluaa käydä katsomassa ennen kuin palvelimet suljetaan. Valitan rikkaruohoja, kylä on ollut vähän huonosti hoidettu viime aikoina.
7B00-01CF-6ABA
 
Osallistuin Leiffin rikkaruohon kitkemis haasteeseen ja puolessa tunnissa sain kitkettyä tuhat rikkaruohoa. Nyt on käynyt 17 tyyppiä katsomassa unikylää sen jälkeen kun koodi vaihtui, joista 15 kävi sen jälkeen kun tuli ilmoitus että verkkopelipalvelimet suljetaan huhtikuussa.
 
Ylös Bottom